Nagellaktopic deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Apple_

Re: Nagellaktopic deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 18:39

@pjer, dat is echt heel irritant. Ik gebruik Etos huismerk en die is hardstikke goed!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 20:14

Ik heb nu een aantal lakjes van catrice gekocht, aangezien ze toch 50% waren. Had wel 3 laagjes nodig, maar nou zit het ook wel leuk! Ik heb oa de Khaki Perry gekocht, mooi subtiel kleurtje :j

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 20:19

Heb ook wat catrice gekocht: blue cura nogwat, george blueny, london weatherforecast, no snow patrol en how i matt your mother

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 20:25

London's Weather Forecast heb ik ook. Vind hem wel mooi maar hij dekt niet echt goed.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-13 08:50

Mijn NOD zijn nu gelakt met "Hip queens wear bleu jeans" van Catrice. Mooi donkerblauw kleurtje (wie had die ook alweer nog meer :+ ?!), maar volgens mij smeert die behoorlijk als je het er af wilt halen := ...
Ik had een kloddertje op m'n hand gedruppelt en ik heb 2 wattepads nodig gehad om het geheel eraf te krijgen.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 12:06

Ik heb die idyl van gisteren uiteindelijkj wel dekkend gekregen (met 9 laagjes of zo) en het is een heel mooi kleurtje.. maar door al die laagjes is het slecht gedroogd en zitten er allemaal kreukels en deukjes in. Straks dus maar afhalen en iets anders erop.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 12:49

Heb hip queen ook, wel fijn kleurtje

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 13:25

Al die goedkopere, maar heftige, kleurtjes zijn een ramp met eraf halen. Maar goed, met voldoende watjes en remover word je altijd wel weer schoon. :+
Heb me voorgenomen mijn nagels minstens een week 'bloot' te houden, ik heb ze kort gevijld, doe ze iedere dag lekker in de olie en hopelijk knappen ze er van op. Want ze brokkelden al af als ik er alleen maar naar keek. :\

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 13:36

Ik heb nu van golden rose (duh ;) ) een potje met een spons erin en remover, werkt wel en wederom niet duur...

Gister weer school gehad en veel complimenten gekregen! (Waarna ik denk: ja, vast...) maar goed, t ging wel aardig, alleen de tip inblenden (zodat je het randje niet meer ziet) vond ik dood eng! Om een of andere reden ben ik heeel bang de natuurlijke nagel te beschadigen.

Apple: gefeliciteerd! *\o/*

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-13 13:56

*Stef, niet zo onzeker over jezelf ;) ! De eerste nagels die je had gezet zagen er toch goed uit +:)+ !

*Ja Apple, van harte :# !!

* Dreamy, ik vind het wel zo'n rotgevoel als ik niks op m'n nagels heb zitten, ik word daar helemaal ibbelig van := . Liever smeer ik er dan een laagje blanke lak op en laat dat uitgroeien (maar dat is de laatste 10 jaar ofzo niet meer voorgekomen; bij mij zijn ze ononderbroken gelakt :+ ).

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 15:02

Ik word er ook iebelig van... Heb dan ook veel eerder de neiging om te pulken en pielen. :\ Maar straks heb ik geen nagels meer over..

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 15:15

Ik ga ook nagels bijten en pulken als ik ze niet heb gelakt. Bovendien vind ik m'n nagels ongelakt echt niet mooi :n

Strawberry3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 16:51

Ik heb net nagellak remover pads gekocht bij action met aardbeien geur ze werken echt super goed! 60 voor 1 euro. Er zit geen aceton in.

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 17:13

ik vind die nagellak remover zonder aceton echt lekker ruiken :+
ga zo m'n nagels ook maar weer lakken, ik denk Dirty Berry van Catrice.

ik heb laatst een Rock Muse Smoky top coat gekocht van NYC maar ik vind t nou niet echt een 'smoky' effect. Wat raden jullie me aan om hier mee te doen? :) Het kan ook aan mij liggen hoor dat het niet mooi word, ben nog niet echt een expert.
http://www.google.nl/imgres?hl=nl&clien ... 1,s:0,i:85

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 17:14

Héle dunne laagjes gebruiken en over lichte kleurtjes (zoals wit) lakken. :)

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 18:01

oke bedankt voor de tip!

Diesel54

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 19:55

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 00:07

Dankjulliewel! Ik heb mijn verjaardag nagellakloos doorgebracht. Hihi.

Ik heb Hip Queens ook, maar ik heb hem nog niet echt 'gedragen'.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:53

Ik heb gisteren black spotted van OPI eens geprobeerd, die stond me al een tijdje aan te staren :-)
Best grappig effect, maar je moet er wel een topcoat over doen. Dat was ik vergeten en dan slijt het er snel af (ook een mooi effect)
Het is weer wat anders dan crackle lak.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 14:05

Ik heb net de kruidvat geplunderd :') Bij de grotere kruidvats zijn de Catrice niet in de aanbieding en bij de kleinere wel toch? Had van de week al een paar potjes gekocht en eigenlijk bevalt ie erg goed, zelfs zonder basecoat, dus maar een aantal meer gehaald. Voor €1,35 kun je je daar ook geen bult aan vallen toch :+

Karl says très chique
Steel my heart
Steel my soul
Heavy Metallilac
Copper Cabana
From dusk to dawn
Dirty Berry
Hip queens wear blue jeans
George Blueny
Welcome to Roosywood
Fred said red
Yellow sub-mandarin

Ik kan ff vooruit :+

Nova3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 14:53

Ik ga binnenkort ook het kruidvat leeghalen :+
Maar ik wou graag steel my heart nu al, dus mijn vriend is die gaan halen.
Dus ik zeg er staat brushed metal effect op en de naam is steel my heart, kom ie toch thuis met how i matt your mother..

hij: Hoezo hebben nagellakjes namen dan?
ik: JA!!!!

Zucht mannen, ze zullen het ook nooit leren!

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 15:04

Bij alle kruidvats zijn ze in de aanbieding, groot en klein, geloof ik. Ik zit wel te twijfelen nu ik dat lijstje zie: straks is er een supermooie nieuwe collectie waarvan ik lakjes wil hebben, maar van de huidige collectie zijn er ook diverse nagellakjes die ik nog wil hebben *zucht*. Ik houd mezelf tegen met het idee dat ik niet meer nagellak wil hebben dan dat ik mijn nagels mee kan lakken (al gaat er veel nagellak doorheen. ik heb niet al te sterke nagels, dus ik smeer elke 2 dagen iets nieuws op. Moet toch eens gaan kijken naar een verharder-kuurtje. van Herome ofzo) Maar nagellak is toch 'oneindig' houdbaar ...?

Gave kleurtjes trouwens Britt! Copper Cabana lakt helaas vrij stroperig, maar 't is een erg mooi kleurtje.

Eline, misschien zag hij niet dat de naam op de zijkant van het flesje staat? 't Catrice schap werkt enkel met nummers op het schap zelf, dat was best verwarrend voor een newbie.

Wat vinden jullie eigenlijk een goede cuticle remover? Ik heb nu de 2-in-1 van essence. Ik vind zo'n bokkepootje niet lekker werken, dus ik ga morgen de rosewood sticks halen. Maar ik lees ook verhalen over hoe er cuticle removers zijn waarmee je m.b.v. een stick of bokkenpootje heel veel dode duid kan wegmasseren? Hoe werkt dat dan en wat voor cuticle remover heb je daarvoor nodig?

Nova3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 15:16

Haha het is niet zo erg hoor. Kleurtje meer of minder.
Ik had hem zelf nooit gekocht, maar nu ik hem heb vind ik het echt nog wel een mooi kleurtje! :P

geen ervaring met cuticle remover, ik hoef eigenlijk nooit iets te doen aan mijn nagelriemen behalve vette creme maar hoef ze nooit terug te duwen oid.

Weet iemand in welke winkel ik nagellak verdunner kan krijgen? Heb die niet zien staan bij het kruidvat (of erover gekeken)

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 15:28

ElineBungle schreef:
Haha het is niet zo erg hoor. Kleurtje meer of minder.
Ik had hem zelf nooit gekocht, maar nu ik hem heb vind ik het echt nog wel een mooi kleurtje! :P

geen ervaring met cuticle remover, ik hoef eigenlijk nooit iets te doen aan mijn nagelriemen behalve vette creme maar hoef ze nooit terug te duwen oid.

Weet iemand in welke winkel ik nagellak verdunner kan krijgen? Heb die niet zien staan bij het kruidvat (of erover gekeken)

Mavala Thinner kost 8 euro en is te koop bij Douglas in Nederland, ICI Paris XL in Belgie verkoopt vrij veel Mavala en hopelijk ook de thinner.
Laatst bijgewerkt door Gaby op 25-01-13 15:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Nova3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 15:30

Super! Bedankt! :)