Ik was jullie gewoon kwijt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lotte_horses schreef:Zijn er hier al bokkers die duidelijk verbetering (meer spieren) zien?
Ik wil het namelijk ook proberen maar heb nog geen gewichtjes. Dus wil er pas geld aan uitgeven als er mensen zijn die zelf ondervonden hebben dat het echt werkt
Loesss schreef:Chantal, wat een leuk topic! Doe je Bonny en de tinkers niet meer? Enne dit is toch niet de Nicky van Laura?
Oooh ik baal, ik weet echt echt niet wanneer ik morgen moet shredden. Ben pas rond 22 uur thuis en als ik dan nog ga shredden slaap ik niet voor 24.00 uur. Niet bevordelijk als ik om 6 uur weer op moet voor het werk. En voor het werk is, dan moet ik om 5 uur gaan shredden ofzo, dat zoek ik ook niet!
Hmm dagje skippen zou echt voelen als falen!
lotte_horses schreef:En worden de buikspieren ook sterker/strakker die zijn namelijk het belangrijkste
En zijn het zware oefeningen of vallen ze best mee?
Ik zal eens rondkijken, bedankt!
Destino schreef:Loesss schreef:Chantal, wat een leuk topic! Doe je Bonny en de tinkers niet meer? Enne dit is toch niet de Nicky van Laura?
Oooh ik baal, ik weet echt echt niet wanneer ik morgen moet shredden. Ben pas rond 22 uur thuis en als ik dan nog ga shredden slaap ik niet voor 24.00 uur. Niet bevordelijk als ik om 6 uur weer op moet voor het werk. En voor het werk is, dan moet ik om 5 uur gaan shredden ofzo, dat zoek ik ook niet!
Hmm dagje skippen zou echt voelen als falen!
Oei, dan zou ik toch een dagje skippen, voor het werk is bijna niet te doen en daarna dus ook niet..
1 dagje overslaan is ook niet heel erg hoor
Enne thanks! Klopt ben gestopt met Bonny, was een hele dramatoestand
Nicky van Laura uit het topic? Ik wist niet dat ze een Nicky had?Maar dit is idd een andere, heel fijn paardje!
lotte_horses schreef:Oke bedankt, ik ga er toch maar eens mee beginnen!
Het zijn bij ook vooral de onderste buikspieren die strakker moeten worden en die zitten ook verborgen onder een laagje (dat groter is geworden door de feestdagen)