Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 20:43

:oo

Ik was jullie gewoon kwijt :+ Was de laatste plaatser in het oude topic en vond het al zo raar dat er niet meer gereageerd werd :')

Nickolay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 20:50

ik had vandaag dat al mijn gewrichten 'knakten'.
Zal wel komen doordat alles wat losser wordt en beter beweegt.
Hebben jullie dat ook?

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 20:52

Ik heb dat vooral in m'n schouders met die windmolens en armzwaaien in het begin :')

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 20:53

:wave: Nu alweer 6 pagina's, jullie zijn wel fanatiek hoor! :D

Ik heb vandaag een beetje gesmokkeld. :o Ik ben vier uur op stal bezig geweest en heb met de paarden gewandeld, 2 kort maar krachtige ritjes gemaakt en daarna nog ruim een uur met mijn vriend over de hei gewandeld. Daarna geshred, maar mijn kuiten verzuurden na de halve workout dat ik na driekwart van de video ben gestopt. := Nou ja, heb genoeg beweging gehad vandaag, morgen wat fanatieker meedoen. Dit was dag 6.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 20:58

Nieuw topic, yay! Duidelijke OP :)

Vlak voor het eten dag 10 gedaan. Vaarwel level 1, haallooo level 2! Nu even douchen en dan ga ik die eens bekijken. Mentale voorbereiding :=

Wat anderen misschien ook leuk vinden; een motiverende achtergrond maken op je bureaublad. Je kan plaatjes van het vorige topic of de OP gebruiken, maar ook zoeken via Google of Pinterest. Elke keer als je er dan naar kijkt, krijg je zin om te gaan sporten!
Ik heb deze gemaakt: Zelfgemaakte motivatie-achtergrond!

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 21:01

Misschien dat ik dit ook wel wil gaan doen! Maar eerst mijn 9 weken programma van ea active sports2 van de Wii afmaken :j

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 21:04

Dat is wel een mooie wallpaper. Ik was net bezig wat motivational qoutes te verzamelen op Pinterest!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-13 21:06

Sakkia, ik had todh echt de link neergezet :D
Rebel, leuke wallpaper heb je in elkaar gezet!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 21:08

Leuke wallpaper, ik zet hem er ook op!

Zo, dag 11, level 2 overleefd! Ik heb me wel rot gezweet, maar wat is level 2 leuk! Lekker veel afwisseling ook in de cardio oefeningen. Bijna alles meegedaan met Natalie, alleen de laatste jumpo met Anita, ik kon niet meer :+

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 21:10

Damn, ik dacht vandaag maar 4 pagina;s bij te hoeven lezen, hebben jullie er hier al 6 bij gebept... Ik zal ze morgen allemaal doorlezen.

Ik heb vandaag de hele dag in Ouwehands dierenpark gelopen en voelde er per uur een spierpijntje bijkomen :o Zpdra we net thuis kwamen, heb ik de tweede dag gedaan, heerlijk! Die lunges haat ik echt, maar verder lukt alles heel goed. Ik ga trouwens niet meten of wegen. Ik heb een heel mooie waxed jeans die eigenlijk niet fijn meer past. Ik krijg het kruis net niet hoog genoeg opgetrokken en mijn buik wordt er alles behalve door geflatteerd. Als die broek weer goed zit en staat, ben ik blij!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 21:13

Ik ben Secret Eaters aan het kijken op TLC. Aanrader! Is om 20.00 begonnen.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 21:14

Ja das leuk :))

Maar Pawn stars vind ik toch echt leuker, dus ik kijk het laatste half uurtje wel :Y)

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 21:15

Zijn er hier al bokkers die duidelijk verbetering (meer spieren) zien?
Ik wil het namelijk ook proberen maar heb nog geen gewichtjes. Dus wil er pas geld aan uitgeven als er mensen zijn die zelf ondervonden hebben dat het echt werkt :)

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 21:18

Chantal, wat een leuk topic! Doe je Bonny en de tinkers niet meer? Enne dit is toch niet de Nicky van Laura ;)?

Oooh ik baal, ik weet echt echt niet wanneer ik morgen moet shredden. Ben pas rond 22 uur thuis en als ik dan nog ga shredden slaap ik niet voor 24.00 uur. Niet bevordelijk als ik om 6 uur weer op moet voor het werk. En voor het werk is, dan moet ik om 5 uur gaan shredden ofzo, dat zoek ik ook niet :P!

Hmm dagje skippen zou echt voelen als falen!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 21:19

lotte_horses schreef:
Zijn er hier al bokkers die duidelijk verbetering (meer spieren) zien?
Ik wil het namelijk ook proberen maar heb nog geen gewichtjes. Dus wil er pas geld aan uitgeven als er mensen zijn die zelf ondervonden hebben dat het echt werkt :)

Ik voel zeeeer zeker na 7 dagen mijn spieren echt goed opkomen. Mijn armen worden strakker en ik voel met name dat mijn triceps en schouders een stuk sterker en getoned worden. Ik heb overigens 2 kilo gewichtjes. Gewichtjes zijn trouwens helemaal niet duur. Kijk anders ook eens op MP!

LauraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 21:22

mm ik moet vandaag nog dag 5 doen. Maar ik heb geen zin. :o
Ik denk dat het laat op de avond word..
Laatst bijgewerkt door LauraM op 13-01-13 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 21:23

En worden de buikspieren ook sterker/strakker die zijn namelijk het belangrijkste :D
En zijn het zware oefeningen of vallen ze best mee?
Ik zal eens rondkijken, bedankt! :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 21:24

Loesss schreef:
Chantal, wat een leuk topic! Doe je Bonny en de tinkers niet meer? Enne dit is toch niet de Nicky van Laura ;)?

Oooh ik baal, ik weet echt echt niet wanneer ik morgen moet shredden. Ben pas rond 22 uur thuis en als ik dan nog ga shredden slaap ik niet voor 24.00 uur. Niet bevordelijk als ik om 6 uur weer op moet voor het werk. En voor het werk is, dan moet ik om 5 uur gaan shredden ofzo, dat zoek ik ook niet :P!

Oei, dan zou ik toch een dagje skippen, voor het werk is bijna niet te doen en daarna dus ook niet..
1 dagje overslaan is ook niet heel erg hoor :)

Enne thanks! Klopt ben gestopt met Bonny, was een hele dramatoestand :+
Nicky van Laura uit het topic? Ik wist niet dat ze een Nicky had? :+ Maar dit is idd een andere, heel fijn paardje! :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 21:25

lotte_horses schreef:
En worden de buikspieren ook sterker/strakker die zijn namelijk het belangrijkste :D
En zijn het zware oefeningen of vallen ze best mee?
Ik zal eens rondkijken, bedankt! :)

Ja de buikspieren worden zeker sterker, ik voel vooral mijn bovenste buikspieren al wat groter worden.
De onderste zitten nog verstopt onder een laagje, maar dat laagje wordt wel steeds kleiner! :j
Oefeningen zijn pittig.. Maar goed, als je spieren wil, moet je er wat voor doen! :)

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 21:27

Oke bedankt, ik ga er toch maar eens mee beginnen!
Het zijn bij ook vooral de onderste buikspieren die strakker moeten worden en die zitten ook verborgen onder een laagje (dat groter is geworden door de feestdagen :') )

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 21:30

Destino schreef:
Loesss schreef:

Oei, dan zou ik toch een dagje skippen, voor het werk is bijna niet te doen en daarna dus ook niet..
1 dagje overslaan is ook niet heel erg hoor :)

Enne thanks! Klopt ben gestopt met Bonny, was een hele dramatoestand :+
Nicky van Laura uit het topic? Ik wist niet dat ze een Nicky had? :+ Maar dit is idd een andere, heel fijn paardje! :)

Hmm ja zal wel moeten denk ik x skippen.

Maar nee Laura had tot een paar jaar geleden een pony Nicky en die lijkt wel echt op jouw Nicky :).

Jammer van Bonny!

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 21:31

Ik ga zometeen nog even shredden. Eten moet nog even een beetje meer zakken.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 21:34

lotte_horses schreef:
Oke bedankt, ik ga er toch maar eens mee beginnen!
Het zijn bij ook vooral de onderste buikspieren die strakker moeten worden en die zitten ook verborgen onder een laagje (dat groter is geworden door de feestdagen :') )

Je kunt niet een plek trainen he, dus je zult overal strakker moeten worden én je eetpatroon aan moeten passen, als je de spieren wil gaan zien!

Loes, kun je niet wat plaatsvervangende oefeningen doen, dus bijv wel wat buikspieren/squats 10 minuutjes?
Dan doe je iig iets :j
Ze lijkt heel erg op dat paardje uit dat profiel, alleen heeft die Nicky 2 witte achtervoetjes en de mijne niet :) Maar verder idd een enorme gelijkenis, grappig! :))

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 21:37

Goed bezig Mootje :j Mooi gedaan dit nieuwe topic!

Ik heb vanmorgen dag 7 gedaan. Morgen dag 8 en dan al bijna level 2. Heb er zin in *\o/*

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 21:39

Sjeez joh, ik kan jullie echt niet bijhouden :oo Ik sta ook niet in de beginpost ;( Ik ben 4 januari begonnen, heb nu door blessure/suikerdipje 3 dagen over moeten slaan en ben nu dus bij dag 7 :)

Wil iemand een flinke schop onder m'n kont geven? Ik heb geen zin :')