Chihiro schreef:Nee,
dit is niet gezond. Ik moet ze op stage wel eens bijvullen en er staat dan ook op ''niet voor menselijke consumptie'' Zeer onhygiënisch, het is afval van een dier, voor dierlijke consumptie en dit gaat allemaal niet volgens de regels zoals voor menselijke etenswaren. dingen stinken vreselijk. Je zal er vreselijk ziek van worden. Honden hebben een veel sterkere maag dan wij, mensen kunnen die bacteriën niet aan.
Ik zal toch eens naar de huisarts gaan, dit is niet echt .. normaal

eigenlijk hoop ik echt dat je een grapje maakt! Kijk anders eens in de supermarkt off je daar iets lekkers ziet .. dat is wel volgens onze hygiëne regeltjes verwerkt.
welnee,die dingen kan je best eten hoor,als je ziet wat ze in andere landen wel niet allemaal naar binnen werken...zijn wij echt nog heel netjes..
die oren zijn hoog verhit geweest,schadelijk zullen ze niet zijn hoor ...geloof daar helemaal niets van,en tja,ik vind een vis ook vreselijk stinken,en toch zijn er zat mensen die die beesten heel smakelijk naar binnen werken...
als TS het niet vind stinken en het ook nog eens lekker vind...zou ik zeggen,eet smakelijk