Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

)
Dat je het de eerste maanden mist, kan ik me nog iets bij voorstellen.anneliesdj schreef:bo0tjeee schreef:Maar ik kon met 7 weken zwangerschap (dacht dat het langer was) al terecht bij de verloskundige.
Je kunt meteen al terecht bij de verloskundige als je zwanger bent, hoe eerder hoe liever.
Ik was 6 weken zwanger toen ik me meldde en toen ik zei dat ik het al langer wist was ze toch wel even ietwat boos dat ik me niet eerder gemeld had, hoe eerder ze de echo maken, hoe duidelijker de termijn vastgesteld kan worden.
Kwanyin schreef:Nee, dat heeft de maken met hoe de baby ligt. Sommige vrouwen krijgen echt nauwelijks een buikje, ookal zijn ze niet fors gebouwd. En dat beetje wat er te zien is, valt dan gewoon te wijten aan bv de slechte eetgewoonten van de laatste tijd.
Pieteritus1 schreef:Dat ontpillen is onzin... Ik heb 15 jaar de pil geslikt, waarvan 12 jaar nagenoeg continue wegens endometriose.
Ben gestopt met de pil in juni en in juli was ik zwanky. Bij zwangerschap 2 ook direct raak na stoppen met pil en bij zwangerschap (helaas miskraam) 3 had ik geen pil geslikt en was het ook gelijk raak.
Dus ontpillen is m.i. kwats.
ashley1 schreef:Misschien even vragen aan Ultimo0o hier op bokt, hoe zij dat deed? Zij zag er toch ook echt niet uit als een maatje 40-42.
Het is bijna niet te geloven, ik weet het, maar toch gebeurt het.
zonnebloem18 schreef:Dit topic werd hiervoor bedoeld [VN] Esther Horneman ging via de dubbelsprong naar de verloskamer gaat om een bokker.
Kwanyin schreef:Maar als je sowieso slechts licht menstrueert of heel wisselend weet je ook niet of dit nu echt is of pseudo. Er zijn genoeg mensen die totaal niks aan hun menstruatie gezien hadden en toch zwanger waren. Daarnaast kan je wel degelijk negatief testen terwijl je zwanger bent dus is het wel degelijk mogelijk dat TS zwanger is ondanks haar negatieve test. Soms slaat hij pas op positief na een keer of drie proberen.
_Dominique schreef:Vind het ook erg vreemd dat je niet door werd gestuurd voor een echo o.i.d. ..
Alleen aan het einde tussen m'n broek knoop en sluiting een elastiekje voor einde van de dag, maar dat was ook niet met elke broek haha.