Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sabini schreef:Cindeeh schreef:Ik raad het niet aan. Je moet je voeten wel goede steun kunnen bieden. Bekijk de filmpjes van level 1 t/m 3 maar eens. Bedenk je dan of je dat op blote voeten wil gaan doen.Kan het eigenlijk ook op blote voeten? Ik heb geen sportschoenen, anders moet ik die ook maar meenemen daarvandaan haha
Geen sportschoenen?Ik ken niemand die geen sportschoenen heeft haha. Maar succes met shoppen bij de Lidl! Neem direct een sport-BH mee
, die van de Lidl zijn wel fijn
Julia schreef:Ik vond de oefeningen conditioneel ook totaal niet zwaar, vast vanwege m'n voetbalconditie. Maar ik voelde mijn spieren wel, en dat was fijn!Nou, hier is de vloer nog intact. En ik ook.Ik vond de work-out conditioneel gezien absoluut niet zwaar, maar wellicht komt dat door mijn hockeyconditie. Nog wat bodybalance achtige oefeningen achteraan geknald + paar buikspieroefeningen.
Sabini schreef:Julia schreef:Ik vond de oefeningen conditioneel ook totaal niet zwaar, vast vanwege m'n voetbalconditie. Maar ik voelde mijn spieren wel, en dat was fijn!Nou, hier is de vloer nog intact. En ik ook.Ik vond de work-out conditioneel gezien absoluut niet zwaar, maar wellicht komt dat door mijn hockeyconditie. Nog wat bodybalance achtige oefeningen achteraan geknald + paar buikspieroefeningen.
Raponsje schreef:Annash:
Het werkt écht, mits je de juiste voeding neemt tijdens de 30 day shred.
Dat is écht belangrijk want zonder de juiste voeding is je resultaat echt veeeeeel minder.
Monnie_ schreef:HUH phormi?? jij was diehard Khdarm toch ? en daarna hardcore sportvoeding? mimimi wat is er met je gebeurd?
Cindeeh schreef:Linni_ schreef:Zo, ik heb mijn fitnessmatje en gewichten ook binnen, net even langs de Lidl gereden. Ze hadden hier nog zat van die matjes! (er was iemand die er graag nog 1 wou hebben toch? ik moet zaterdag voor boodschappen weer naar de Lidl, mochten ze ze dan nog hebben wil ik er wel eentje halen?) Heb nu net avondeten achter de kiezen dus even uitbuiken en dan over een uurtje ga ik het maar eens proberen
Dat was ik! Als je wilt graag
Linni_ schreef:Wat is eigenlijk de bedoeling na de 30 dagen? Ga je dan verder door level 3 te blijven herhalen? of begin je opnieuw? of is het dan 'klaar' en moet je iets anders gaan doen?