Enkel voor de jong volwassen vrouwen onder ons !!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kraakte

Re: Enkel voor de jong volwassen vrouwen onder ons !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 04:22

er bestaat ook een appje voor je telefoon die je iedere dag eraan herinnert de pil te nemen. misschien iets voor jou?

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 18:23

franka75 schreef:
en je kan inderdaar door de pil zwanger worden zeker waar

Ja, dat kan, het levende bewijs is nu 2.5 jaar oud! Maar ik was 29..

Eneh, de volgende keer.. Laat je vriend even zo'n test halen als je niet durft.. hij was er tenslotte ook bij dacht ik?

Toen ik de test deed, had er twee ook, bij de eerste gewoon hop midden op de dag.. hoefde echt niet de aanbevolen tijd te wachten hoor.. meteen zichtbaar, dus ik zou me écht geen zorgen maken.

Is een ander voorbehoedsmiddel niet iets voor jou? Spiraaltje, prikpil, Implanon??

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 19:16

TS je bent wel heel stil nou...hoop dat je geen 'positief' nieuws hebt gehad.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 19:19

Batlow schreef:
Als je 1 x een pil vergeet, dan is dat niet volgende week vergeten, 1 tot 3 maanden is de seks dan niet meer veilig en kan je zwanger raken.

Ho, dat is wel heel erg overdreven :P Nieuwe regels zeggen zelfs dat je 1 pil in gelijk welke week mag vergeten en nog steeds veilig bent. Maar het kan natuurlijk geen kwaad enige extra voorzichtigheid in acht te nemen. Goed voor je dat het resultaat negatief was TS. En nu beter opletten inderdaad!

Shona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 19:31

Citaat:
en voortaan goed slikken en condoom doe nou maar verstandig als je zo jong bent

Als ze slikt is een condoom niet meer nodig toch :+ <<) ?! Flauw haha!

TS, ben blij voor je dat er niks aan de hand is! Voortaan idd veilig met condoom én pil :D !

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 21:57

Hvelreki schreef:
Batlow schreef:
Als je 1 x een pil vergeet, dan is dat niet volgende week vergeten, 1 tot 3 maanden is de seks dan niet meer veilig en kan je zwanger raken.

Ho, dat is wel heel erg overdreven :P Nieuwe regels zeggen zelfs dat je 1 pil in gelijk welke week mag vergeten en nog steeds veilig bent. Maar het kan natuurlijk geen kwaad enige extra voorzichtigheid in acht te nemen. Goed voor je dat het resultaat negatief was TS. En nu beter opletten inderdaad!

Als je zwanger kan worden tijdens het slikken van de pil, zou ik gewoon uit kijken. Het kan gebeuren, dus je moet er gewoon extra voorzichtig mee doen en niet zo 'laks' als je er een vergeet.

Lien01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 13:43

ik heb ondertuss geen test meer gedaan heb heb ook de symptomen niet meer van vaak moeten plassen, grote honger, meer emotioneel dan anders, mss een schijnzwangerschap door alle stress de laatste weken die ik heb gehad ?

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 14:04

Batlow schreef:
Als je zwanger kan worden tijdens het slikken van de pil, zou ik gewoon uit kijken. Het kan gebeuren, dus je moet er gewoon extra voorzichtig mee doen en niet zo 'laks' als je er een vergeet.

Je neemt gewoon de regels in acht, dat is toch niet laks zijn.