afspraak bij zedenpolitie! ik kan het ff niet meer aan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 14:47

Ik wens der morgen succes en hoop dat ze iemand heeft die alleen maar medeleven toont :)

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 14:47

michelle933 schreef:
Ik ga wel niet erheen.. Ik zeg het wel af. Jemig zeg.. Mensen gaan mij hersenspoelen hier ofzo.. K ben toch niet achtelijk.. Kweet tog wat ik heb gezien en heb mee gemaakt.. Tjonge

Wat een kinderachtige reactie.
Iedereen hier prijst je de hemel in vanwege de stap die je gaat nemen.
Van alle kanten tips iver locatie, hoe en wat, vragen die ze kunnen gaan stellen.

En dan reageer jij met " dan ga ik wel niet".

Piera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 14:49

Hannanas schreef:
michelle933 schreef:
Ik ga wel niet erheen.. Ik zeg het wel af. Jemig zeg.. Mensen gaan mij hersenspoelen hier ofzo.. K ben toch niet achtelijk.. Kweet tog wat ik heb gezien en heb mee gemaakt.. Tjonge

Wat een kinderachtige reactie.
Iedereen hier prijst je de hemel in vanwege de stap die je gaat nemen.
Van alle kanten tips iver locatie, hoe en wat, vragen die ze kunnen gaan stellen.

En dan reageer jij met " dan ga ik wel niet".

Oke, nou breekt echt mijn klomp.. Probeer je eens in te leven in de TS. Als je terugleest, wordt het mi heel duidelijk dat de TS niet alleen de hemel ingeprezen wordt maar dat er ook erg kritisch (vanaf pag 1) gereageerd wordt.

TS, laat je niet van de wijs brengen en ga vooral wel naar de politie. Dat is voor je eigen verwerking ook erg belangrijk.

Hannanas

Re: afspraak bij zedenpolitie! ik kan het ff niet meer aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 14:54

Ik zie geen kritische noten om niet te gaan hoor!
Juist wél gaan!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 14:56

michelle933 schreef:

Nou, kom op TS, even van de pc af, ga een rondje lopen of iets dergelijks, maar nu reageer je wel heel heftig.
Je laat een gesprek met de politie toch niet afhangen van reacties op bokt?? Kom op meid, schouders eronder hoor :)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 14:59

@Piera,
Denk jij dat de politie morgen geen kritische vragen stelt?
Natuurlijk is het heel erg vervelend (understatement) wat TS heeft meegemaakt, maar ze is niet slim bezig geweest. Anderhalf jaar geleden niet, door bij een wildvreemde (oude) vent in een auto te stappen en nu niet door van allerlei details op het internet te zetten. Het laatste kan nog gecorrigeerd worden, indien nodig.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 14:59

stef schreef:
Adem in, adem uit...

Ik zeg niet dat JIJ twijfelt, ik zeg dat mensen aan je verhaal kunnen twijfelen, omdat dit stukje niet klopt. En dat het niet klopt kan zomaar gebeuren door alle hectiek, waardoor je het dus anders in je hoofd hebt als dat het daadwerkelijk was. Dat gebeurt vaker met dergelijke traumatische ervaringen.
Daarom zeg ik: Denk hier nog goed over na.
Een dergelijke locatie met een weggetje naar beneden, een parkeerplaats en een vijver IS daar niet. Dan kan je hoog en laag springen dat jij het mee gemaakt hebt, wat vervelend genoeg is, maar dat verandert niets aan het feit dat wat jij omschrijft daar niet is. En ik woon er, dus ik kan het weten.
Als ik als simpele burger al zie dat die locatie omschrijving niet klopt, hoe denk je dan dat de politie daarmee om gaat? Die hebben ervoor geleerd, om fouten te herkennen. Ik niet, en ik zie het gelijk.

Nou dan was het ergens anders.. Dan jij dacht! -_-

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 15:00

Ja, ga wel heen, al is het alleen maar om voor jezelf nú te kunnen zeggen dat het je gelukt is om sterker te zijn en er wat mee te doen.
Tuurlijk is dit nooit jouw schuld geweest, die man heeft met voorbedachte rade (en heel veel ervaring) misbruik van je gemaakt, dat lijkt me duidelijk.
Toen het gebeurde was je misschien nog niet sterk genoeg, nu wel!
En dan denk ik dat je je ook beter voelt.
Heel veel sterkte!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 15:01

Joh hey, weet je wat je doet? Zoek het lekker uit.....

Heb wel wat beters met mijn tijd te doen :evaw:

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 15:04

Electra63 schreef:
michelle933 schreef:
Ik twijfel toch niet?
Jemig ja door jou ga ik twijfelen ja door jou verhaal..
Ik ben heus niet gek ofzo hoor..
Ik heb het tog mee gemaakt!! Ik weet toch waar ik uit kwam jemig

Michelle,
Je moet niet zo snel boos worden. Stef heeft gelijk. Morgen stellen ze bij de politie ook moeilijke/intieme vragen. Niemand zegt hier dat jij gek bent. Maar je bent wel naief en als sommigen hier je adviseren om je OP aan te passen, vindt jij dit onzin. Het lijkt erop dat jij niet echt open staat voor advies.

Echt wel!
Alleen als iemand mijn verhaal gaat verandere, ken die gene lkr opzoute wat mij betreft.. Neeeee je hebt daar geen weggetje naar beneden wordt mij dan gezegt.. Ja wat denkje dan dat ik denk? Ik pik dat niet als iemand zo gaat praten tegen mij terwijlk die gene er niet eens bij was.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 15:05

Reageer eens wat rustiger meid :\ Mensen proberen je alleen maar te helpen en met je mee te denken.
Je toon is niet erg vriendelijk zo.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 15:07

Weet je Michelle, behalve naief, vind ik je nu ook vervelend, sorry.
Ik hoop voor jou, dat je morgen normaal antwoord kan geven op de vragen van de politie. Als je namelijk daar op dezelfde manier antwoord geeft als hier, dan zullen zij jouw verhaal niet erg serieus nemen.
Duidelijk is wel, dat je hulp nodig hebt.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 15:07

NIEMAND veranderd jouw verhaal alleen je omschrijving klopt niet..
En als een burger al ziet dat het niet klopt .. Dan ziet een ambtenaar het al helemaal..
Dus of je moet bij jezelf even goed na denken waar je was hoe je was gereden etc
of je blijft dit volhouden en wordt je niet geloofd..
Mensen reageren hier om je te helpen maar je leest alleen wat je wilt lezen..
En tips wordt niks mee gedaan en vooral niet geloofd..

Goed bezig TS en een hele goede instelling..
Snap eigenlijk niet waarom ik deze energie hier in steek gezien je toch alleen maar leest wat je wilt lezen

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 15:10

Zulke reacties kom je ook niet ver mee TS. Het is wel duidelijk dat je geen hulp aan wil nemen. Ik wens je nog veel succes morgen.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 15:11

Lindy1982 schreef:
NIEMAND veranderd jouw verhaal alleen je omschrijving klopt niet..
En als een burger al ziet dat het niet klopt .. Dan ziet een ambtenaar het al helemaal..
Dus of je moet bij jezelf even goed na denken waar je was hoe je was gereden etc
of je blijft dit volhouden en wordt je niet geloofd..
Mensen reageren hier om je te helpen maar je leest alleen wat je wilt lezen..
En tips wordt niks mee gedaan en vooral niet geloofd..

Goed bezig TS en een hele goede instelling..
Snap eigenlijk niet waarom ik deze energie hier in steek gezien je toch alleen maar leest wat je wilt lezen

Hoe kan jij nou weten of het wel of niet klopt..
Je was er toch niet bij

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 15:12

Volgens mij maakt het helemaal niet uit waar het gebeurd is maar wat er gebeurd is.
En het kan best zijn dat je niet precies de weg meer weet en ook al ben je hartstikke verward en weet je helemaal niet waar je was dat betekend nog niet dat je iemand mag misbruiken en dat je ongeloofwaardig bent.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 15:13

Electra63 schreef:
Weet je Michelle, behalve naief, vind ik je nu ook vervelend, sorry.
Ik hoop voor jou, dat je morgen normaal antwoord kan geven op de vragen van de politie. Als je namelijk daar op dezelfde manier antwoord geeft als hier, dan zullen zij jouw verhaal niet erg serieus nemen.
Duidelijk is wel, dat je hulp nodig hebt.

Ja iemand moet mij niet wijs maken.. Dat het niet zo is.. Want dan wordt ik boos. Die gene was er niet bij en kan ook niet oordelen of er op die plek wel of geen weggetje naar beneden ging.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 15:14

TS, in plaats van in een onnodige verdediging te schieten, kun je beter je energie steken in het opnieuw lezen van de reacties en de info opslaan voor wanneer je het gesprek hebt.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 15:16

Miracle_ schreef:
Zulke reacties kom je ook niet ver mee TS. Het is wel duidelijk dat je geen hulp aan wil nemen. Ik wens je nog veel succes morgen.

Ik neem wel hulp aan? Jullie liegen gewoon en weten scheinbaar niks!
Als iemand mijn verhaal gaat lopen verdraaien (die bokker stef ofzo) dan wordt ik boos ja. Mij beetje duidelijk maken dat je daar geen weggetje naar beneden hebt. Nou ik weet het wel zeker.. En dan ist misschien op een andere plek geweest dan zij denkt te bewijzen.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 15:17

michelle933 schreef:
Miracle_ schreef:

Als iemand mijn verhaal gaat lopen verdraaien (die bokker stef ofzo) dan wordt ik boos ja. Mij beetje duidelijk maken dat je daar geen weggetje naar beneden hebt. Nou ik weet het wel zeker.. En dan ist misschien op een andere plek geweest dan zij denkt te bewijzen.

Ik dacht dat je zei dat je in anderhalf jaar volwassener was geworden? Leg die reacties dan gewoon langs je neer, ipv nu zo heftig te reageren. Daar help je jezelf niet bepaald mee.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 15:19

michelle933 schreef:
Miracle_ schreef:

nou dan zeg je dat toch gewoon?

'stef, ik denk dat we het dan over twee verschillende locaties hebben'

klaaarrrr

Ook ik vind dat je je openingspost zou moeten veranderen. Niet de gebeurtenissen, maar de details. Later ga je dit nog terugvinden en dat is dan niet echt leuk...

Veel succes morgen, want je gaat natuurlijk gewoon bij de politie je verhaal vertellen. Want dat is het goede om te doen.

Hieperdi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-12 15:20

Cayenne schreef:
TS, in plaats van in een onnodige verdediging te schieten, kun je beter je energie steken in het opnieuw lezen van de reacties en de info opslaan voor wanneer je het gesprek hebt.

Dat doe ik ook!!
Alleen ben ik gewoon enorm boos op die bokker stef ofzo.. Denken beter te weten terwijl ze er niet eens bij was.. Pff sorry maar dan kan ik aggesief worden ja.. Als mensen mij in de war maken ja.. Ik weet heel ggoed wat en waar s gebeurd

Donkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 15:21

Hoi TS,
Ik snap dat het erg pijnlijk is om zoiets al openbaar te maken ;).
Maar Stef verdraaid je verhaal niet, maar vraagt zich af of je je niet vergist hebt omdat ze blijkbaar de omgeving kent. En dat 'wij' liegen en niks weten is niet aardig om te zeggen! Dus je mag je ook wel ietsjes vriendelijker opstellen, doet niemand kwaad ;).

Ze wil je alleen duidelijk maken dat hun dadelijk ook dat soort vragen gaan stellen en zij zich die plek die jij beschrijft op een andere locatie kan herinneren. Daarom vraagt ze zich waarschijnlijk af of het niet die plek is geweest.

Verder vind ik het knap dat je dit durft te vertellen al is het op een virtuele manier, echter moet je wel uit kijken om zo veel informatie prijs te geven iemand die een beetje goed met internet is heeft het er zo uit.
Ook in de toekomst is het misschien handiger om het topic te verwijderen, voor eventueel na trekken van je naam. Maar dat is natuurlijk je eigen keus.

Veel succes morgen

Piera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 15:22

Electra63 schreef:
@Piera,
Denk jij dat de politie morgen geen kritische vragen stelt?
Natuurlijk is het heel erg vervelend (understatement) wat TS heeft meegemaakt, maar ze is niet slim bezig geweest. Anderhalf jaar geleden niet, door bij een wildvreemde (oude) vent in een auto te stappen en nu niet door van allerlei details op het internet te zetten. Het laatste kan nog gecorrigeerd worden, indien nodig.

Ik denk zeker dat de politie kritische vragen stelt, maar ik denk óók dat de politie getraind om dat om zo'n manier te doen dat een slachtoffer zich niet in een hoekje gedreven voelt. Dat laatste mis ik overduidelijk in dit topic.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 15:23

@ts stef probeert je alleen te helpen. Je zal niet de eerste zijn die onder stress afstanden ed verkeerd inschat. Blijkbaar is op die locatie geen weggetje waar die in jouw herinnering wel is. Is niks mis mee, kan gebeuren. Wellicht tzt de route nog een keer rijden, dan zal alles wel duidelijk worden. Nu ook niet belangrijk. Wat wel belangrijk is dat jij je niet zo snel van je stuk laat halen. Het is jouw verhaal en dat ga je morgen vertellen. Mensen die je proberen te helpen doen dat niet om je aan te vallen of om een andere reden.Ipv in de verdediging te gaan kun je ook positief blijven en kijken wat je er van kan leren. Daar wordt je een sterker mens van.