Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
michelle933 schreef:Ik ga wel niet erheen.. Ik zeg het wel af. Jemig zeg.. Mensen gaan mij hersenspoelen hier ofzo.. K ben toch niet achtelijk.. Kweet tog wat ik heb gezien en heb mee gemaakt.. Tjonge
Hannanas schreef:michelle933 schreef:Ik ga wel niet erheen.. Ik zeg het wel af. Jemig zeg.. Mensen gaan mij hersenspoelen hier ofzo.. K ben toch niet achtelijk.. Kweet tog wat ik heb gezien en heb mee gemaakt.. Tjonge
Wat een kinderachtige reactie.
Iedereen hier prijst je de hemel in vanwege de stap die je gaat nemen.
Van alle kanten tips iver locatie, hoe en wat, vragen die ze kunnen gaan stellen.
En dan reageer jij met " dan ga ik wel niet".
michelle933 schreef:Ik ga wel niet erheen.. Ik zeg het wel af. Jemig zeg.. Mensen gaan mij hersenspoelen hier ofzo.. K ben toch niet achtelijk.. Kweet tog wat ik heb gezien en heb mee gemaakt.. Tjonge
stef schreef:Adem in, adem uit...
Ik zeg niet dat JIJ twijfelt, ik zeg dat mensen aan je verhaal kunnen twijfelen, omdat dit stukje niet klopt. En dat het niet klopt kan zomaar gebeuren door alle hectiek, waardoor je het dus anders in je hoofd hebt als dat het daadwerkelijk was. Dat gebeurt vaker met dergelijke traumatische ervaringen.
Daarom zeg ik: Denk hier nog goed over na.
Een dergelijke locatie met een weggetje naar beneden, een parkeerplaats en een vijver IS daar niet. Dan kan je hoog en laag springen dat jij het mee gemaakt hebt, wat vervelend genoeg is, maar dat verandert niets aan het feit dat wat jij omschrijft daar niet is. En ik woon er, dus ik kan het weten.
Als ik als simpele burger al zie dat die locatie omschrijving niet klopt, hoe denk je dan dat de politie daarmee om gaat? Die hebben ervoor geleerd, om fouten te herkennen. Ik niet, en ik zie het gelijk.
Electra63 schreef:michelle933 schreef:Ik twijfel toch niet?
Jemig ja door jou ga ik twijfelen ja door jou verhaal..
Ik ben heus niet gek ofzo hoor..
Ik heb het tog mee gemaakt!! Ik weet toch waar ik uit kwam jemig
Michelle,
Je moet niet zo snel boos worden. Stef heeft gelijk. Morgen stellen ze bij de politie ook moeilijke/intieme vragen. Niemand zegt hier dat jij gek bent. Maar je bent wel naief en als sommigen hier je adviseren om je OP aan te passen, vindt jij dit onzin. Het lijkt erop dat jij niet echt open staat voor advies.

Lindy1982 schreef:NIEMAND veranderd jouw verhaal alleen je omschrijving klopt niet..
En als een burger al ziet dat het niet klopt .. Dan ziet een ambtenaar het al helemaal..
Dus of je moet bij jezelf even goed na denken waar je was hoe je was gereden etc
of je blijft dit volhouden en wordt je niet geloofd..
Mensen reageren hier om je te helpen maar je leest alleen wat je wilt lezen..
En tips wordt niks mee gedaan en vooral niet geloofd..
Goed bezig TS en een hele goede instelling..
Snap eigenlijk niet waarom ik deze energie hier in steek gezien je toch alleen maar leest wat je wilt lezen
Electra63 schreef:Weet je Michelle, behalve naief, vind ik je nu ook vervelend, sorry.
Ik hoop voor jou, dat je morgen normaal antwoord kan geven op de vragen van de politie. Als je namelijk daar op dezelfde manier antwoord geeft als hier, dan zullen zij jouw verhaal niet erg serieus nemen.
Duidelijk is wel, dat je hulp nodig hebt.
Miracle_ schreef:Zulke reacties kom je ook niet ver mee TS. Het is wel duidelijk dat je geen hulp aan wil nemen. Ik wens je nog veel succes morgen.
michelle933 schreef:Miracle_ schreef:Zulke reacties kom je ook niet ver mee TS. Het is wel duidelijk dat je geen hulp aan wil nemen. Ik wens je nog veel succes morgen.
Ik neem wel hulp aan? Jullie liegen gewoon en weten scheinbaar niks!
Als iemand mijn verhaal gaat lopen verdraaien (die bokker stef ofzo) dan wordt ik boos ja. Mij beetje duidelijk maken dat je daar geen weggetje naar beneden hebt. Nou ik weet het wel zeker.. En dan ist misschien op een andere plek geweest dan zij denkt te bewijzen.
michelle933 schreef:Miracle_ schreef:Zulke reacties kom je ook niet ver mee TS. Het is wel duidelijk dat je geen hulp aan wil nemen. Ik wens je nog veel succes morgen.
Ik neem wel hulp aan? Jullie liegen gewoon en weten scheinbaar niks!
Als iemand mijn verhaal gaat lopen verdraaien (die bokker stef ofzo) dan wordt ik boos ja. Mij beetje duidelijk maken dat je daar geen weggetje naar beneden hebt. Nou ik weet het wel zeker.. En dan ist misschien op een andere plek geweest dan zij denkt te bewijzen.
Cayenne schreef:TS, in plaats van in een onnodige verdediging te schieten, kun je beter je energie steken in het opnieuw lezen van de reacties en de info opslaan voor wanneer je het gesprek hebt.
.
.Electra63 schreef:@Piera,
Denk jij dat de politie morgen geen kritische vragen stelt?
Natuurlijk is het heel erg vervelend (understatement) wat TS heeft meegemaakt, maar ze is niet slim bezig geweest. Anderhalf jaar geleden niet, door bij een wildvreemde (oude) vent in een auto te stappen en nu niet door van allerlei details op het internet te zetten. Het laatste kan nog gecorrigeerd worden, indien nodig.