voor en na dieet foto's!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rosanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 17:21

Wauw! Ik zou het ook zo graag willen, maar ik eet echt alles dat los en vast zit.
Dit geeft mij trouwens wel de moed en motivatie om echt eens door te zetten. Dus ik ga dit topic elke dag even bekijken als ik weer eens wat lekkers wil ...
Zucht, het is zooo moeilijk!! :o

ambre

Re: voor en na dieet foto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 17:27

Bij mij werkt KHarm geweldig,ik krijg er ook juist meer energie van.
Maar helemaal geen KH lijkt mij ook niet gezond.
Dat doe ik alleen als ik ff snel 2 kg kwijt wil,dat krijg ik dan met mijn absoluut geen overgewicht in 1,5 week geregeld.
Maar ik ben gewoon een vreetzak,als ik niet heel de dag door druk zou zijn en veel zou paardrijden zou je me kunnen rollen!

Rosanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 17:31

Maar een KHarm dieet, gaat dat gewoon via een diëtiste? Of let je er zelf gewoon op dat je zo min mogelijk KH eet?

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 17:33

Knap hoor, dikke vette respect! Nu ik nog... moet bij mij minimaal 10 kilo ervan af... maar eten is zo fijn en lekker en ik haat sporten, echt serieus ik heb er zo'n hekel aan!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 17:33

heel knap gedaan, wat een verschil met de foto's! +:)+

ik moet ook koolhydraat arm eten, maar dat is vooral om dat ik de neiging heb daar veels teveel van te eten
ik ben gek op brood en koekjes , nouja en de rest want ik hou ook van zout en zoet

ik ben in het voorjaar 16 kilo afgevallen en probeer dat nu zo te houden
in het voorjaar van volgend jaar moet er dan nog eens 12 kilo af en hopelijk blijf ik dan op gewicht, al zal het altijd een struggle blijven omdat ik gewoon hou van lekker en veel eten en snoepen

Rosanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 17:34

Bij mag er ook zo'n 15 af, maaarja. Ik mis echt het doorzettingsvermogen, die discipline om eens een keer met mijn tengels overal vanaf te blijven. Zo frustrerend.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 18:13

Respect voor iedereen hier _O_

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 19:53

Jeetje, wat een foto's komen er langs. Heel knap van jullie allemaal :j .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 20:07

Raponsje schreef:
Menino schreef:
Hmm ik ben ook ooit 45 kg afgevallen. Toen weer 15 kg aangekomen en inmiddels 2 jaar stabiel.
Maar de vreugde is door die 15 kg wel een beetje verloren, al zou ik blij moeten zijn met die 30 kg die er alsnog afzijn := Met gewoon 'normaal' gezond eten (3 maaltijden, 3 tussendoortje) val ik geen grammetje af :)) Maar mss is mijn verzadigngsgevoel niet goed afgesteld en eet ik te grote maaltijden. Moet weer eens een dietiste opzoeken eigenlijk :P

Koolhydraatvrije crash en eiwit-shake- dieten ben ik op langere termijn ook niet zo'n voorstander van...

Waarschijnlijk eet je dan te veel van het goede, dat kan natuurlijk ook nog.
Of denk je dat je gezonde dingen eet waar stiekem veel calorieen in zitten of suiker in zit.

Koolhydraten minderen is prima als je geen actieve levensstijl hebt, helemaal geen koolhydraten eten is echt niet goed voor je.
Er zit een heel groot verschil tussen elke avond een flink bord pasta eten of elke dag aardappelen eten en tussen eens per week pasta en 2 x een paar aardappeltjes op je bord.

denk het eerste idd,
Want ik ben echt een wandelend calorie-schema qua kennis (naja, vnl over wat ik zelf eet dan :') ). Maar porties - en met name avond-eten - vind ik lastig in te schatten. Maar ik zit helemaal niet snel vol... en helemaal als het lekker is, voelt het niet snel als ' vol '.... :') En ik kook voor mezelf, en dan is het al snel teveel en dan gaat het later in de avond alsnog op :=

Mss toch maar aan de 1 persoons kant-en-klaar maaltijden, da's van te voren tenminste al op 1 persoon afgestemd :P

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 20:13

WAUW! echt ontzettend knap van jullie zeg!!
Denk dat er een hoop mensen gemotiveerd worden hier door, zullen ze blij mee zijn!
ga zo door!

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 20:18

Menino: heeeel bekend probleem!
Ook hier niet het gevoel van vol, het is ook allemaal zo lekker :P

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 20:21

Ik heb dat niet-volprobleem ook, al vanaf baby af aan. Ik stouw nog steeds grote hoeveelheden voedsel weg, maar omdat ik veel sport kom ik iig niet aan :)

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 20:24

Gastric Sleeve krijg je dan ook nog hulp er bij?

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 20:25

Dat niet-volprobleem heb ik hier ook.
Mijn schoonzus had Brinky-koekjes in huis gehaald.
Klein van stuk, maar goed.
Nu kon ik na een koekje gewoon niet stoppen. Er moesten er drie gegeten worden.. -.-'

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 20:26

Wow wat een verschillen allemaal! Ik zal van de week ook eens kijken of ik een paar fotos kan posten.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 20:29

JoopC schreef:
Dat niet-volprobleem heb ik hier ook.
Mijn schoonzus had Brinky-koekjes in huis gehaald.
Klein van stuk, maar goed.
Nu kon ik na een koekje gewoon niet stoppen. Er moesten er drie gegeten worden.. -.-'

Ik heb het 'gelukkig' alleen met gezond voedsel, een normaal toetje kan ik bijvoorbeeld niet eens op krijgen, helaas kan ik wel drie megaborden avondeten wegwerken :+

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 20:32

Romeo2007 schreef:
Wat knap van je!

Ik doe ook mee in de 'race' status nu -32kg? Ik heb nu om de laatste kilo's te bestrijden een personal trainer en voedigingsplan. 1 mei a.s. is onze bruiloft en wil dan echt klaar zijn! Aanschouw hieronder mijn verschrikkelijke foto (waar ik me natuurlijk voor schaam). Soms als mensen zeggen 'Goh, wat ben je afgevallen' kan ik het nog steeds niet zien.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

NA: (maar nog niet klaar)
[ Afbeelding ]

Zo hee, ineens een fotomodel !!!

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 20:33

Wow meiden! :wow:

Wat onwijs knap van jullie zeg! Helemaal top! :))

Ik ben zelf een aantal jaar geleden bijna 30 kg afgevallen dmv een crashdieet en binnen een jaar zaten die 30 kg + een beetje er weer aan...

Toevallig heb ik vandaag de knoop doorgehakt om te stoppen met KHarm eten, maar gewoon gezond te gaan eten en meer te gaan sporten.
Hardlopen weer opgepakt, meer gaan mountainbiken en ik wil graag op een vechtsport.

Op dit moment moet er bij mij 26.8 kg af om een gezond gewicht en BMI te hebben. :j

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 20:39

Wow, echt supergoed zeg! Echt respect!
Hoop dat ik jullie kan volgen. Twee jaar geleden ben ik 18kg afgevallen, een jaar op gewicht gebleven, maar nu zit er weer 11kg aan van deze 18kg....echt eigen schuld dikke bult :(.
Ben van de zomer begonnen met hardlopen, dat gaat me goed af, maar vind daardoor ook dat ik wel iets extra's mag of iets lekkers mag....tja, dat helpt natuurlijk niet als je er kilo's af wil.
Vandaag de knop weer om. Gezond eten, afwisselend eten en kleine porties eten ipv volstouwen en geen stop kennen. Kan echt dooreten, heb niet echt een grens. Twee jaar geleden wel geleerd om met kleine porties af te kunnen en kon dan bijvoorbeeld ook echt een bord bij een restaurant niet leegeten. Kortom, het zit er in en ik kan het ook absoluut. Wil minimaal 13kg kwijt, maar liefst 18kg vanaf waar ik nu sta.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 20:46

Alle foto's gekeken, zo hee, respect, diep respect.

ditatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 20:46

Helaas geen fotos van me zelf mss ergens ver weg gestopt.
Maar in het totaal 25 kilo afgevallen.
Veel sporten geen frisdrank en.opletten op het eten.
Helaas door twee operaties aan me rug en niets kunnen en mogen
7kilo weer aangkomen maar die gaan er weer gauwwwww vanaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 20:56

Echt fantastische resultaten zie ik hier voorbij komen, top!!! _/-\o_
Diep respect!

Ik heb zelf een flink aantal zware jaren achter de rug.
Waarin ik niet ben gaan drinken of drugs ben gaan gebruiken... Maar waarin ik wél echt een regelrechte suiker verslaving heb opgebouwd.
Vreselijk uit de hand gelopen.

Ik kreeg dat ook niet meer op een 'normaal' peil.
Een pak koekjes ging dezelfde dag nog op. Ik kocht 1 á 2 pakken koekjes voor mezelf per dag. Of chocola.
Als ik dan een paar minuten geen zoetigheid had gehad, kreeg ik een enorm gat in m'n bloedsuikerspiegel en werd ik helemaal flauw en trillerig.

Het lukt me ook echt niet om te stoppen. Natuurlijk wilde ik wel gewicht kwijt, maar het snoepen kon ik gewoon niet loslaten.

Maar ergens halverwege augustus dit jaar zat ik naar de Dr. Oz show te kijken op tv.
Waar een voedings deskundige aan het praten was met mensen die heel veel af waren gevallen en dat nieuwe gewicht ook behouden hadden.
Zij gaf als advies om jezelf geen snoep te onthouden, omdat een "verboden" snoepje juist extra aantrekkelijk is. Pak juist dat super lekkere stuk chocola of dat veel te lekkere koekje, en neem niet meer dan 1 of 2 tussendoortjes per dag.

Dat advies heb ik maar 'ns opgevolgd.
Ik begon met een reep BonBon Bloc wit praline.
Mijn favoriet!!! Normaal ging dat binnen een uur op. Een hele reep.

Nu mocht ik 1 streepje/blokje per keer. En maximaal 2 per dag.
Dat heb ik een week gedaan.
Een hele overwinning voor me, want ik had nog nooit zo lang gedaan met 1 verpakking dan die week. _O-

Alleen er veranderde iets: het ging me ontzettend tegen staan.
Aan het eind van de week "hoefde" ik het 2e tussendoortje niet eens.

Ik voelde me ook veel beter zonder al die suiker de hele dag. Veel fitter.
Dus besloot ik om Cold Turkey te gaan... Helemaal stoppen met suiker/zoetigheid/snoepgoed/chocola.

En dat lukte!
De eerste week heb ik wel echt letterlijk ontwenningsverschijnselen gehad.
Benauwdheid, druk op de borst, trillen.... vreselijk. Maar ik heb door gezet en ik ben er doorheen gekomen.

Heerlijk!
Ik kan nu (slechts 2,5 maand later) door een supermarkt lopen zonder dat ik perse iets mee "moet" nemen uit het snoep vak. Sterker nog, ik loop er nu langs en heb eigenlijk nergens zin in. Terwijl ik voorheen altijd minuten lang stond te kwijlen en niet kon kiezen wat ik graag mee wilde nemen.

Alleen door het stoppen met snoepen ben ik de afgelopen 2,5 maand al 12,5kg afgevallen en 2 kleding maten kleiner gegaan (van 52 naar 48).

Ik heb 't nu ook een stapje verder doorgezet. Door puur en alleen water te drinken.
Kraan water is hier in Hoofddorp niet te zuipen, dus ik heb zo'n water zuiver kan gekocht en daar drink ik nu vlot 2 liter water per dag uit. Ook dat scheelt enorm veel calorieën ten opzichte van Cola en limonade de hele dag.

In het verleden heb ik wel verschillende diëten gedaan...
Veel afgevallen, het jojo effect ervaren... etc. Dus diëten doe ik niet meer.

Ik hoop (en dat ga ik met álle vertrouwen tegemoet) dat ik dit door kan blijven zetten. Zodat ik van mijn ernstige overgewicht af kan komen.
Dit keer heb ik écht het gevoel dat ik het kan. Het lijkt vanzelf te gaan. Ik "dieet" niet. Ik snoep alleen niet meer en drink geen zoete drankjes meer.
Dat zal voor de laatste kilo's wellicht niet heel hard helpen, maar de eerste tientallen kilo's verwacht ik er wel mee kwijt te raken.

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 20:57

Heee! mag ik mijn moeder hier ook even plaatsen :D ??
Mijn moeder heeft een gastric by-pass operatie laten doen, Ze woog eerst 125 kilo , en nu 81 kilo , 1 jaar later :D *\o/*

Vroeger :
Afbeelding

En nu :D :

Afbeelding

Een reactie vinden wij heel leuk! :D

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 21:09

:oo
Femke schreef:
Echt fantastische resultaten zie ik hier voorbij komen, top!!! _/-\o_
Diep respect!

Ik heb zelf een flink aantal zware jaren achter de rug.
Waarin ik niet ben gaan drinken of drugs ben gaan gebruiken... Maar waarin ik wél echt een regelrechte suiker verslaving heb opgebouwd.
Vreselijk uit de hand gelopen.

Ik kreeg dat ook niet meer op een 'normaal' peil.
Een pak koekjes ging dezelfde dag nog op. Ik kocht 1 á 2 pakken koekjes voor mezelf per dag. Of chocola.
Als ik dan een paar minuten geen zoetigheid had gehad, kreeg ik een enorm gat in m'n bloedsuikerspiegel en werd ik helemaal flauw en trillerig.

Het lukt me ook echt niet om te stoppen. Natuurlijk wilde ik wel gewicht kwijt, maar het snoepen kon ik gewoon niet loslaten.

Maar ergens halverwege augustus dit jaar zat ik naar de Dr. Oz show te kijken op tv.
Waar een voedings deskundige aan het praten was met mensen die heel veel af waren gevallen en dat nieuwe gewicht ook behouden hadden.
Zij gaf als advies om jezelf geen snoep te onthouden, omdat een "verboden" snoepje juist extra aantrekkelijk is. Pak juist dat super lekkere stuk chocola of dat veel te lekkere koekje, en neem niet meer dan 1 of 2 tussendoortjes per dag.

Dat advies heb ik maar 'ns opgevolgd.
Ik begon met een reep BonBon Bloc wit praline.
Mijn favoriet!!! Normaal ging dat binnen een uur op. Een hele reep.

Nu mocht ik 1 streepje/blokje per keer. En maximaal 2 per dag.
Dat heb ik een week gedaan.
Een hele overwinning voor me, want ik had nog nooit zo lang gedaan met 1 verpakking dan die week. _O-

Alleen er veranderde iets: het ging me ontzettend tegen staan.
Aan het eind van de week "hoefde" ik het 2e tussendoortje niet eens.

Ik voelde me ook veel beter zonder al die suiker de hele dag. Veel fitter.
Dus besloot ik om Cold Turkey te gaan... Helemaal stoppen met suiker/zoetigheid/snoepgoed/chocola.

En dat lukte!
De eerste week heb ik wel echt letterlijk ontwenningsverschijnselen gehad.
Benauwdheid, druk op de borst, trillen.... vreselijk. Maar ik heb door gezet en ik ben er doorheen gekomen.

Heerlijk!
Ik kan nu (slechts 2,5 maand later) door een supermarkt lopen zonder dat ik perse iets mee "moet" nemen uit het snoep vak. Sterker nog, ik loop er nu langs en heb eigenlijk nergens zin in. Terwijl ik voorheen altijd minuten lang stond te kwijlen en niet kon kiezen wat ik graag mee wilde nemen.

Alleen door het stoppen met snoepen ben ik de afgelopen 2,5 maand al 12,5kg afgevallen en 2 kleding maten kleiner gegaan (van 52 naar 48).

Ik heb 't nu ook een stapje verder doorgezet. Door puur en alleen water te drinken.
Kraan water is hier in Hoofddorp niet te zuipen, dus ik heb zo'n water zuiver kan gekocht en daar drink ik nu vlot 2 liter water per dag uit. Ook dat scheelt enorm veel calorieën ten opzichte van Cola en limonade de hele dag.

In het verleden heb ik wel verschillende diëten gedaan...
Veel afgevallen, het jojo effect ervaren... etc. Dus diëten doe ik niet meer.

Ik hoop (en dat ga ik met álle vertrouwen tegemoet) dat ik dit door kan blijven zetten. Zodat ik van mijn ernstige overgewicht af kan komen.
Dit keer heb ik écht het gevoel dat ik het kan. Het lijkt vanzelf te gaan. Ik "dieet" niet. Ik snoep alleen niet meer en drink geen zoete drankjes meer.
Dat zal voor de laatste kilo's wellicht niet heel hard helpen, maar de eerste tientallen kilo's verwacht ik er wel mee kwijt te raken.

Wat jij geschreven hebt, herken ik maar al te goed. Mischien geen 2 pakken koekjes..maar wel 2 repen chocola :') o.i.d.
Ook ik kon en kan er moeilijk van af blijven :( en kreeg last van trillingen enzo als ik geen suiker tot me nam.

Dat jij een hele week met een Bon Bon bloc kon doen :oo Nee kan ik niet.
Ik koop dus helemaal geen snoep meer. Dat werkt. Gezond eten en sporten en geen geen snoep/frisdrank. Binnen 3 weken, 3 kg afgevallen :) Moet er zeker nog 20! :\ Dit topic werkt zeker motiverend!

Goed bezig dames! Respect dat jullie zoveel afgevallen zijn! Ik vind het erg knap!! _/-\o_

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 21:12

Oeh het is dat ik geen voor of na foto van mijn mams heb, maar die is ook al 24 kilo kwijt, nog maar 10 te gaan en ze ziet er ook erg goed uit :D .