SteffiiY schreef:Ik moet wel eerlijk zeggen, iedere keer als ik de titel van dit topic zie, krijg ik onwijze trek in redbull
Ik ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dwaallicht schreef:Ik spoel mijn ibuprofen weg met energy drink... Anders spuug ik ze terug uit.Als je zoveel redbull drinkt denk ik dat 2x 600 mg ibuprofen niet zo best is voor je maag... ook wel iets om rekening mee te houden!
Tat_jana schreef:Poeh ik ben toch wel blij lot genoten te treffen bij mij is het ook onschuldig begonnen maar t is inmiddels een plaag... Ik zou zo graag stoppen,, maar kan het gewoon niet... Zelfs een colatje helpt niet tegen de drang ernaar.. Heb het eens een week volgehouden ging prima.. Maar daarna toch weer even lekker een blikje genomen.. En toen is het weer fout gegaan..
12 kilo aangekomen inmiddels.. En ik wordt er echt gek van
SteffiiY schreef:Tat_jana schreef:Poeh ik ben toch wel blij lot genoten te treffen bij mij is het ook onschuldig begonnen maar t is inmiddels een plaag... Ik zou zo graag stoppen,, maar kan het gewoon niet... Zelfs een colatje helpt niet tegen de drang ernaar.. Heb het eens een week volgehouden ging prima.. Maar daarna toch weer even lekker een blikje genomen.. En toen is het weer fout gegaan..
12 kilo aangekomen inmiddels.. En ik wordt er echt gek van
Hoeveel drink je er nu?
Jaime_ schreef:Caffeine en taurine horen gewoon in hetzelfde rijtje thuis als cocaine, morfine en nicotine, heel verslavend dus..