Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mayflower_ schreef:Hoe is je eetlust? Ben je ook misselijk? Hoe is je ontlastingspatroon? Heb je diarree? Heb je koorts?
Ik zou als ik jou was jouw moeder morgen opnieuw de huisarts laten bellen en zeggen dat je het weekend zo niet in wilt. Als je een goede huisarts hebt dan heeft hij wel spoedplekken over in het spreekuur. Laat je niet zomaar afschepen met dat hij vol zit.
Ruby1995 schreef:Ik heb een spastische darm, blijkt sindskort...
Ik kon ook erg slecht naar de wc, dronk genoeg, at goed en bewoog niet te weinig en heb geen overgewicht enz. Had er ook stekende pijn bij, en naar de wc gaan deed ook pijn.
Naar de dokter geweest, ik bleek vezels te kort hebben dus van die zakjes gehad met vezels maar die waren zo smerig en die moest je 's morgens innemen, wat niet werkte bij mij. Maar naar mijn idee lag het niet aan die vezels, want ik eet altijd bruin brood enz.
Een tijdje geen ernstige last gehad, soms wel ineens, maar dan ging het na een paar dagen over, toen 2 weken geleden begon het gezeur weer, stond elke morgen op met stekende pijn in mijn onderbuik en ging ook niet regelmatig naar het toilet en het deed ook allemaal pijn. Dus weer geweest, heb ik dus een spastische darm (een gezonde darm, maar die doet eigenlijk waar hij zin in heeft, legde de huisarts uit). Weer zakjes gekregen, maar ook die krijg ik niet weg, maar op het moment gaat het beter. Ook ik heb bloed op het papiertje gehad zoals jij noemt ook helderrood. Dit kan ook een scheurtje in je darmwand zijn. Maar goed, ik vind het zelf ook geen leuk onderwerp om over te praten en ga liever ook niet naar de huisarts om erover te praten, maar het hoort er nou eenmaal bij soms.... en zo lees je... je bent echt niet de enige hoor, en ik weet zeker dat er meerdere mensen zijn met deze problemen hoor!
Hopelijk heb je hier wat aan, mocht je pijn echt te ernstig worden voor maandag, gewoon de dokter bellen! Maar zo lees je dus dat je echt niet de enigste bent en misschien herken je wel wat klachten in mijn verhaal.
Goed drinken trouwens!!
Misschien heb je iets aan deze site: http://bloedbijontlasting.com/
Het lijkt mijn leven wel. Sta elke dag op met pijn en ga er me naar bed. Die vezel zakjes heb ik ook gehad maar helpt geen reet