Everytime schreef:Ik word nou al chagrijnig aan de gedachte dat ik om 7 uur op moet..Ben toe aan vakantie, bijna gelukkig.
Dat heb ik dus ook altijd..
Als ik er aan denk alleen al..brr!Gelukkig kan ik morgen uitslapen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en dat wil ik niet
senna21 schreef:myself133 schreef:ik heb niet het hele topic doorgelezen dus sorry als het er al bij staat maar is zo'n wekker niet iets?.
http://www.icadeau.nl/nl/weglopende-wekker
Of je hierdoor alleen zoveel vrolijker opstaat...
Overigen ligt het ook aan de leeftijd waar je in zit, maar volgens mij is het dan alsnog niet zo erg als jij het beschrijft.. :p
Edit: tekst toegevoegd
Wat grappig ... samen met zo'n wake-up light en wekkerradio moet het lukken.

Miracle_ schreef:Mijn vriend werkt in de horeca, dus die werkt ook een beetje tegen
En als ik een half uur eerder wakker word, raak ik bijna in paniek.. "AAH nog maar een half uur"Regelrechte ramp..
Gezonder eten is misschien wel een goed idee dan, of iig minder suiker.
En 8:00 is in feite ook niet super vroeg, voor mijn gevoel helaas welEn nog langer slapen is helemaal niet goed denk ik, dan zou ik bijna 10 uur slaap pakken.. Ik heb gehoord dat dat ook weer niet goed is.
Ceriadwen schreef:Op werkdagen gaat om 6 uur mijn wekker en stap ik om 7 de deur uit. Start netjes om half 8 op kantoor en werk tot 17.00 a 17.30. Ik vind kwart voor 8 echt een relaxte tijd om je bed uit te stappen hoor... niet zo mopperen :p
Miracle_ schreef:miss_kippie schreef:je bed staat wel altijd voor je klaar. iedere dag maar weer wacht hij trouw op je
[ Afbeelding ]