Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ayasha schreef:Evelli schreef:Er is ook een hormoonloos spiraaltje tegenwoordig.
Ik ben net van mijn mirena af en dat ging net qua hormonen. Maar de pil is véél te veel
Dus nu happy zonder
En dat spiraal is gekend om zijn bijwerkingen betreffende meer en pijnlijkere menstruaties.
Barbabientje schreef:En wel om de volgende punten:
1. Ze stinken!![]()
2. Krijg ze echt niet om, oefenen helpt niet![]()
3. Bij bepaalde handelingen blijf je die smaak houden zeg maar![]()
4. Altijd dat gezeur: Heeft de man ze bij of moet je zelf ook nog naar de Kruidvat/Etos/ed
5. En als je dan al moet, welke maat in godsnaam?
6. Niet te vergeten het ge-emmer als er weer eentje scheurt tijdens dienst zeg maar..
Dus wie heeft voor mij DE tips?!

Helaas hierin geen tips.... Maar wel neiuwsgierig naar tips van andere !! (en nee merk is prima) jelledaantje schreef:Om even terug te komen op de reactie dan neem je toch al de drie de maten mee.
Ik zie het al helemaal voor me beide opgewonden vrouw pakt tas en vraagt de aan de man welke maat heb je leg hem anders even op tafel dan kijken we even welke het best is haha
slokkie schreef:Ayasha schreef:Spaart mij weer het opruimen van zijn "boeltje".Ik doe mijn taak in het behoeden van, hij mag daar ook in deelnemen.
![]()
Of topic: Me zwagert is daar een goeie in.
"Ik doe vandaag de afwas" besteld vervolgens pizza en gooit de lege dozen in de vuilnisbak.
Als het al eens voor komt dat de afwas blijft staan tot de volgende dag, dan doet hij 'm en kom ik 's avonds thuis en is zelfs het vuur gepoetst. 
jelledaantje schreef:Om even terug te komen op de reactie dan neem je toch al de drie de maten mee.
Ik zie het al helemaal voor me beide opgewonden vrouw pakt tas en vraagt de aan de man welke maat heb je leg hem anders even op tafel dan kijken we even welke het best is haha
misschien zo eentje in je tas stoppen
Evelli schreef:jelledaantje schreef:Om even terug te komen op de reactie dan neem je toch al de drie de maten mee.
Bij de Big Bazaar hebben ze een piemelomvangmeetliniaalmisschien zo eentje in je tas stoppen
renee16 schreef:-Medium, past de gemiddelde man wel.. En anders merk je het vanzelf als het bij eenzelfde man is.
-Scheuren, ja big drama, dat doen ze nogal graagHelaas hierin geen tips.... Maar wel neiuwsgierig naar tips van andere !! (en nee merk is prima)
StalNollie schreef:het is niet zo n hele rare vraag hoor, veel denken namelijk ik merk niks of zie niks ik heb geen soa's wat dus helaas niet zo is. daarom was het een gewone normale vraag die helemaal niet vanzelf sprekend is.
Winged schreef:slokkie schreef:En dan heb ik het niet over de overprijsde, machinaal gefabriceerde excuuskralen.
Da's voor een ander begin in een relatie (of eind).
Dewattes? (Zit op het werk dus googlen no thanks)
Winged schreef:slokkie schreef:En dan heb ik het niet over de overprijsde, machinaal gefabriceerde excuuskralen.
Da's voor een ander begin in een relatie (of eind).
Dewattes? (Zit op het werk dus googlen no thanks)
Peerke_ schreef:nikilover schreef:copuleren?die ga ik zo even opzoeken
Wikipedia :
Geslachtsgemeenschap, coïtus, copulatie, vrijen of neuken is het inbrengen van de penis in erectie in de vagina. Geslachtsgemeenschap en masturbatie zijn de twee meest voorkomende seksuele activiteiten onder mensen. Bij dieren wordt copulatie paren genoemd. Geslachtsgemeenschap is de eerste stap van de voortplanting.
(Help me herinneren
)