Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bigone schreef:Doezel. lees wat Joyce heeft geschreven, daar kun je wat mee en neem via pb contact met haar op, ik heb het gevoel dat je met haar goed zou kunnen praten. Je laatste post doet me echt denken aan de woorden van een puber en niet aan een 24-jarige. Is niet erg maar probeer alles eens op een rijtje te krijgen. Kind is leuk maar soms heel zwaar en ik heb steeds meer een gevoel dat je eerder een kind wilt om je moeder een hak te zetten dan omdat je het zelf nu zo graag wilt en dat is zo verkeerd. Dus doe je voordeel met de mensen hier die verstand van je beperking hebben en praat ermee.
doezel2 schreef:Dat heb je zelf beweerd maar daar gaat het niet om, ga eerst eens samenwonen want ook dat kost tijd om aan te wennen, hoe denkt je vriend hier trouwens over?bigone schreef:Doezel. lees wat Joyce heeft geschreven, daar kun je wat mee en neem via pb contact met haar op, ik heb het gevoel dat je met haar goed zou kunnen praten. Je laatste post doet me echt denken aan de woorden van een puber en niet aan een 24-jarige. Is niet erg maar probeer alles eens op een rijtje te krijgen. Kind is leuk maar soms heel zwaar en ik heb steeds meer een gevoel dat je eerder een kind wilt om je moeder een hak te zetten dan omdat je het zelf nu zo graag wilt en dat is zo verkeerd. Dus doe je voordeel met de mensen hier die verstand van je beperking hebben en praat ermee.
een kind kan zwaar zijn. Weet ik.
en nee ik doe het niet om mijn ma te pesten.
Wie zegt trouwens dat ik gelijk dit jaar met kinderen begin?
doezel2 schreef:Ik wou een vergeet mij nietje laten zetten als aandenken aan mijn overleden familie leden

doezel2 schreef:Was ook boos inderdaad.
Ik krijg alleen het idee dat ik niet aan kinderen moet beginnen wantik heb een lichte beperking. Ik weet wat ik doe.
Eerst samen wonen.(eerst in huis/tuin bezig wat miss lang duurt. en ik wil eerst vast contract(nov nieuw contract) Dan pas later een kleine. (dan ben ik denk ik al jaartje verder(zonder kind) dan heelijk genieten van ons 3en(wij + hond)