F_Orumster schreef:Zit nu op de pc dus zal even duidelijker zijn. De WW points worden zo opgesteld:
aantal kcal /60 + gram vet / 9
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dianta schreef:Amaris hoeveel punten mag je? En gebruik je altijd je weekpunten? Mensen geld mag voor ww geen drempel zijn want het is prima zonder coach te volgen. Google op weight watchers punten en je vind een website waar je je weektotaal kan berekenen. Je hebt apps en rekenmachines online die de punten van eten berekenen of zelfs op puntenlijst.atspace.com een volledige puntenlijst. Je moet je gezond verstand gebruiken dus de juiste keuzes nemen. Niet je punten verprutsen aan snoep maar aan volwaardige maaltijden. Het is echt een goed programma maar veel te commercieel imo.Natuurlijk zullen sommigen beter afvallen onder begeleiding maar als je geen geld wilt uitgeven en toch ww proberen: gewoon doen!
Amaris schreef:Dianta schreef:Dat berekenen van die propoints per product, die formule van forumster geloof ik niet zo.
In de calculator geef je namelijk helemaal niet het aantal calorieen op, dus hoe kan ie daar mee rekenen?
Je geeft vet, voedingsvezel, koolhydraten en eiwitten op. Daarmee wordt het berekend.
Ik weet wel dat het programma sinds 'vroeger' heel erg veranderd is. Mijn moeder heeft nog zo'n antieke WW map, van tig jaren terug. Daarin zie je dat de punten toen veel minder waren, de regels zijn anders (bijvoorbeeld voor aardappelen en pasta) en tegenwoordig is je dagaantal punten ook wat hoger.
En dan heb je óók nog verschil tussen de recentere flexpoints en de tegenwoordige propoints.
F_Orumster schreef:Is de moussaka 28 punten? En je dagtotaal is 26? Wat zit er allemaal in joh..
Als ik het zelf maak is het niet zo ongezond?
LynnDenise schreef:Zo doe ik het, ik vind niet dat je geld moet betalen om af te vallen (ja 1 op 1 misschien, bij een dietiste)
Maar als het werkt, gewoon lekker blijven doen!