[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 18:04

Als het goed is kun je het altijd opnieuw laten doen (gratis) als het niet de goede kleur is. Wel dan direct als het is uitgespoeld en ze je de kleur laten zien. Dus als de kleur verkeerd uitvalt doen ze het maar gewoon overnieuw

Anoniem

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 18:39

Oh okai. Naja, feest gaat niet door. xd ik mag ze wel in die tint, maar niet zo rood omdat ik het niet mag bleken. ;c

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 20:46

Zwitsal schreef:
Volgens mij zijn er een hele hoop bokkers die CM voor zichzelf gebruiken :p
Heb alleen geen idee hoe t ruikt, en volgens mij is t best duur of niet?

Ruikt heerlijk! Zwitsal luchtje. Het is 14 euro ofzo maar doe er al rum 2 jaar mee en nog niet op. Staat ook gewoon op de verpakking dat het voor je eigen haar kan.

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 22:03

Jildau schreef:
Zwitsal schreef:

Ruikt heerlijk! Zwitsal luchtje. Het is 14 euro ofzo maar doe er al rum 2 jaar mee en nog niet op. Staat ook gewoon op de verpakking dat het voor je eigen haar kan.

En welke gebruiken jullie dan precies? Ben nu wel erg nieuwsgierig geworden!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 23:36

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 01:48

Jildau schreef:
Zwitsal schreef:

soms is t raar mijn boktnaam zo te zien staan hahaha

Kimbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 11:54

Ik heb mijn haar eergisteren bruin geverfd met haarverf die er na 25 x wassen uit gaat.
Nou staat dit gewoon beter als mijn blonde haar, en wil ik graag definitief naar bruin gaan.
Omdat het na iedere keer wassen wat minder word wilde ik er dus permanente verf over heen doen.

Kan dit nu gewoon?

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 15:51

Hallo dames,

Ik heb lang donkerbruin haar, heeel erg stijl.
Eerlijk gezegd ben ik er een beetje op uitgekeken, altijd dezelfde looks, ik kom niet verder als een paardenstaart, knotje, mijn voorpluk omhoog doen etc.
Nu vind ik krullen heel erg mooi, en dat zou ik ook graag willen. Ook al is het maar voor af en toe.
Na verschillende filmpjes gekeken te hebben op internet, je haar krullen met een stijltang of dmv sokken in je haar te doen (klinkt heel raar, maar bij sommige meiden werkt het).
Echter werkt niets van deze opties bij mij, helaas!
Ook werken papilotten niet, de krullen zijn dan na 2uurtjes al helemaal weg.

Ik zat eraan te denken om het eventueel bij een kapper te laten doen, maar dan ben je na een dag of 2 ook al van de krullen af.

Heeft iemand advies voor mooie langdurende krullen voor onwijs moeilijk en heel erg stijl haar? :)

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 16:58

Veel haarmousse. Ik heb enorm dik stijl en zwaar haar en ik gebruik hele sterke mousse. Echt veel en dat mijn haar er nat van is en dan droogfohnen en haarkrullers er in doen of krullen met de krultang en haarspray erover. Dat is bij mij de enige manier := Voor mijn gala kapsel is er een hele(!) bus mousse in gegaan.

Verder is het geen idee om je haar leuk te vlechten? Er zijn zoveel manieren.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 21:31

Ik heb de afgelopen 10 jaar altijd mijn haar geverfd, van paars en oranje tot zwart en nu is het alweer een tijd donkerbruin. Omdat ik van mezelf nogal blond ben is de kleuring altijd vrij snel weer lelijk, de uitgroei zie je heel duidelijk en ik ben dat kleuren eigenlijk spuugzat. Nu wil ik mijn originele haarkleur weer terug, maar hoe pak ik dit het beste aan?

Uitgroeien is geen optie, dat ziet er gewoon echt niet uit. Ik zat te denken om het te ontkleuren, te verven in een kleur welke dicht bij mijn eigen haarkleur ligt en het dan uit te laten groeien, maar wil dit wel? Kun je lang haar wat altijd gekleurd is fatsoenlijk ontkleuren? Andere opties? :=

Foulplay_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 19:26

Ik heb zonet m'n haar wat ontkleurd (alhoewel ik het niet blonder maar geler vind), maar nu is het probleem dat het enorm uitvalt? Is dat normaal of zal ik morgen kaal wakker worden? Iemand? Ik ben nogal in paniek :')

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 19:27

Foulplay misschien even zilvershampoo gebruiken. Verdwijnt de gele gloed zo :)
Weet je zeker dat het heel erg uitvalt? Ziek geweest toevallig? Ik zou het gewoon even aankijken..

Foulplay_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 19:29

Het valt eigenlijk sowieso al redelijk uit, ik pak er pillen voor en het was beter, maar nu met ontkleuren is het weer erger (vind ik zelf, maar het is nog niet droog dus ik wacht inderdaad misschien nog wat af). Zilvershampoo was ik van plan, maar wil m'n haren nu wat rust geven :') Bedankt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 12:33

mijn haar wilt ook niet graag op mijn hoofd blijven zitten. :') Vooral met douchen, als ik dan cremespoeling in heb gedaan zitten mijn hele handen onder het haar. -.- Welke pillen gebruik je hiervoor?

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 14:00

Foulplay_ schreef:
Ik heb zonet m'n haar wat ontkleurd (alhoewel ik het niet blonder maar geler vind), maar nu is het probleem dat het enorm uitvalt? Is dat normaal of zal ik morgen kaal wakker worden? Iemand? Ik ben nogal in paniek :')

Ontkleuren is sowieso niet goed voor je haar. Kan uitval veroorzaken (al geloof ik dat dit van één keer nog wel moet meevallen normaal gezien), maar dan zal het eerder 'afbreken' bij de wortel zijn gok ik. Gewoon even af blijven.

Foulplay_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 19:05

Heb ik ook Manegepaard! & Dan de hele dag door plukken haar die er uit vallen/komen als ik er aan kom ofzo, of gewoon losse haren overal. Eeeuhm ik kan zo niet op de naam komen van de pillen die ik neem, ik laat het je zeker weten als ik ze bij me heb!

Hvelreki: Blijkbaar... Ik ontkleur m'n haar niet zo veel, maarja, elke keer is een keer te veel voor mijn haar denk ik :n. Ik moet binnenkort toch naar de dokter, ik leg het dan maar eens voor :D

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 19:32

Je haaruitval zal dan wel een andere oorzaak hebben. Ontkleuren heeft het misschien iets verergerd. Kan door allerlei dingen komen; stress, hormonen, voeding, huidziektes (bv. eczeem), ... Kan je inderdaad het beste eens voor naar de dokter gaan.

Foulplay_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 19:56

Ga ik zeker doen :j bedankt!

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 16:17

Ik ben:
Afbeelding

en ik ga:
Afbeelding

Maar rond september. Kan niet wachten! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 16:33

Oeh spannend :D Mooie kleur heb je uitgekozen.

Afbeelding
Ik ben op het moment dat ^

Uitgroei

Ik ga dit proberen: Afbeelding

:D

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 16:52

Das ook niet mis. :D

Foulplay_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 17:00

Ik vind dat rood (vooral die laatste) ook héél erg mooi, maar durf het zelf niet :D Lijkt me leuk bij jullie :D

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 18:15

Ik heb vandaag mijn haar geverft!
Ik kijk wel super blij trouwens :')

Afbeelding

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 18:21

Leuk, ik vind het mooi gedaan. :j
Ik zit al ruim een jaar te twijfelen mijn haar weer rood te verven, echt knal rood. Ik vind het heel erg mooi, maar het steeds moeten verven zie ik niet zo zitten. Ik ben blond, dus uitgroei is dan heel duidelijk en lelijk (bij donkerbruin vind ik uitgroei bij rood namelijk nog niet zo erg). Daarnaast ben ik heel bang dat mijn haar helemaal kapot zal gaan aan het verven, want het is nu al niet erg geweldig. Maar het is wel heel mooi. Pff, twijfels!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 18:48

mlc schreef:
Leuk, ik vind het mooi gedaan. :j
Ik zit al ruim een jaar te twijfelen mijn haar weer rood te verven, echt knal rood. Ik vind het heel erg mooi, maar het steeds moeten verven zie ik niet zo zitten. Ik ben blond, dus uitgroei is dan heel duidelijk en lelijk (bij donkerbruin vind ik uitgroei bij rood namelijk nog niet zo erg). Daarnaast ben ik heel bang dat mijn haar helemaal kapot zal gaan aan het verven, want het is nu al niet erg geweldig. Maar het is wel heel mooi. Pff, twijfels!

Uitgroei zul je altijd blijven helpen. Als je je haar niet kapot wilt verven, probeer deze verf: