Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zwitsal schreef:Volgens mij zijn er een hele hoop bokkers die CM voor zichzelf gebruiken :p
Heb alleen geen idee hoe t ruikt, en volgens mij is t best duur of niet?
Jildau schreef:Zwitsal schreef:Volgens mij zijn er een hele hoop bokkers die CM voor zichzelf gebruiken :p
Ruikt heerlijk! Zwitsal luchtje. Het is 14 euro ofzo maar doe er al rum 2 jaar mee en nog niet op. Staat ook gewoon op de verpakking dat het voor je eigen haar kan.
Jildau schreef:Zwitsal schreef:Volgens mij zijn er een hele hoop bokkers die CM voor zichzelf gebruiken :p
Ruikt heerlijk! Zwitsal luchtje. Het is 14 euro ofzo maar doe er al rum 2 jaar mee en nog niet op. Staat ook gewoon op de verpakking dat het voor je eigen haar kan.
Foulplay_ schreef:Ik heb zonet m'n haar wat ontkleurd (alhoewel ik het niet blonder maar geler vind), maar nu is het probleem dat het enorm uitvalt? Is dat normaal of zal ik morgen kaal wakker worden? Iemand? Ik ben nogal in paniek
mlc schreef:Leuk, ik vind het mooi gedaan.![]()
Ik zit al ruim een jaar te twijfelen mijn haar weer rood te verven, echt knal rood. Ik vind het heel erg mooi, maar het steeds moeten verven zie ik niet zo zitten. Ik ben blond, dus uitgroei is dan heel duidelijk en lelijk (bij donkerbruin vind ik uitgroei bij rood namelijk nog niet zo erg). Daarnaast ben ik heel bang dat mijn haar helemaal kapot zal gaan aan het verven, want het is nu al niet erg geweldig. Maar het is wel heel mooi. Pff, twijfels!