Ik vind het overigings wel goed hoe jij je er in verdiept hebt en tot een keuze bent gekomen, dat zouden meer ouders zo moeten doen
. Wij hebben dat ook zo gedaan, zijn alleen tot een andere keuze gekomen
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Wij hebben dat ook zo gedaan, zijn alleen tot een andere keuze gekomen
. Tosca2 schreef:@Ts, heb je dit gerapporteerd bij de firma die het vaccin maakt?
KozieZ schreef:Als dat met die arts niet kan, wordt het misschien tijd voor een andere arts.
Toverbal schreef:Ik vind het wel intressant om te horen dat mensen denken dat als er teveel kinderen niet ge-ent worden dat dan de kinderziektes allemaal weer terug komen.
Een heleboel mensen hier blijken hiervan overtuigd.
Maar zijn die ziektes niet gewoon verdwenen door de goede hygiene en de verbeterde weerstand(dan bedoel ik goede voeding ect.) in de loop der jaren?
Shadow0 schreef:KozieZ schreef:Als dat met die arts niet kan, wordt het misschien tijd voor een andere arts.
Ik heb door bv verhuizingen heel wat artsen mogen treffen, en het waren er echt veel die daar afwijzend op reageren. Wisselen is overigens niet altijd mogelijk: hoewel niet legaal zijn er veel praktijken die geen patienten van andere artsen in de buurt overnemen.
Sharani schreef:Om dezelfde reden wordt ook in andere landen een enting tegen waterpokken gegeven en die zal hier ook wel ooit komen terwijl we dat nu nog als een redelijk onschuldige kinderziekte beschouwen.
Princesj schreef:Ziektes waar je tegen geent word: Roodvonk en Kinkhoest onderandere

Sharani schreef:En in een aantal gevallen (bof, rode hond, mazelen, kinkhoest) is de imuniteit die je krijgt na het doormaken van de ziekte beter dan die je door vaccinatie krijgt al is kinkhoest voor een jonge baby wel gevaarlijk.
Toverbal schreef:Tosca2 schreef:@Ts, heb je dit gerapporteerd bij de firma die het vaccin maakt?
Nou ik zal je zeggen dat ik dat niet meer weet, ik geloof van wel.
Maar heb 1.5 jaar in een achtbaan gezeten, dus weet het niet zeker meer.
Ik vind het wel intressant om te horen dat mensen denken dat als er teveel kinderen niet ge-ent worden dat dan de kinderziektes allemaal weer terug komen.
Een heleboel mensen hier blijken hiervan overtuigd.
Maar zijn die ziektes niet gewoon verdwenen door de goede hygiene en de verbeterde weerstand(dan bedoel ik goede voeding ect.) in de loop der jaren?
Shadow0 schreef:Sharani schreef:Om dezelfde reden wordt ook in andere landen een enting tegen waterpokken gegeven en die zal hier ook wel ooit komen terwijl we dat nu nog als een redelijk onschuldige kinderziekte beschouwen.
Dat soort dingen lijken mij ook geen goede zaak, in elk geval zeker niet om ze op dezelfde lijn te trekken met mazelen of tetanus.
Best interessant artikel: http://www.compassionatesouls.com/chickenpox.html