Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:45

Nell_

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:46

Dat is een mooie kleur!
Africa achtig klinkt ook leuk :j

IndyPascalle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:47

Oei, die laatste weken heb ik dus nog te gaan, dus we zullen zien wat hier de toekomst brengt. Het werk heb ik al vakantie (kwam toevallig zo uit) en dat loopt straks vanzelf door in zwangerschapsverlof. En paardje breng ik volgende week naar mijn broertje, die gaat hem in conditie houden. Dus het zal hier wel een stuk rustiger worden, maar nog genoeg te doen. We gaan van het weekend eindelijk eens aan het kamertje beginnen. We wonen nog niet zo lang in dit huis en er waren nog zoveel dingen die moesten gebeuren dat we nog helemaal niet toe zijn gekomen aan het kamertje, maar ja, het einde komt steeds dichterbij, dus er zal wat moeten gaan gebeuren.

IndyPascalle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:48

jelledaantje schreef:
Vind het knap dat sommige durven door te rijden als ze zwanger zijn ik vind het doodeng en doe het daarom ook niet.

Als het niet mijn eigen paardje was geweest, dan had ik dat ook echt niet gedaan hoor. Ken mijn paardje redelijk goed (wil niet zeggen dat er nooit wat kan gebeuren), dus we nemen het risico. En het is ook niet meer echt intensief rijden, meer een beetje boshobbelen en veel mennen op het moment.

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:49

pfff mij wilden ze ook eerst inleiden, had de veter al in! maar er stond teveel druk op de vaten naar die kleine, dus om half 1 of kwart voor 1 kwam ze dat vertellen en om 14.17 was Jen eruit :D

mijn 2 grote liefdes gister op de bruiloft van mijn schoonzus
Afbeelding

en in de trouwauto, ff toeteren
Afbeelding

@ daantje, ik weet ook nog niet of ik het doe bij de volgende...
ik heb na 4 jaar mijn paardje weer terug (in die 4 jaar dat ze weg was heb ik amper gereden, op uniek is het niet zo lollig meer :+) dus ik was nu weer lekker aan het rijden, zit weer een boel werk aan, maar mag nu natuurlijk zoveel weken niks door operatie en als ik het dan oppak moet ik even kijken of ik door durf te gaan.... het is een heel lief paard, maar kan soms ineens ergens van schrikken (heb er al eens een rugwervel van gebroken :+) en manlief (en ikzelf) zou het me nooit vergeven als ik daardoor mijn kindje zou verliezen

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:51

Wat een lekker moppie!

Paardrijden in zwangerschap zou ik ook niet gedaan hebben als het mijn eigen niet was. Bij een volgende zwangerschap zou ik dus niet rijden.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:57

Ohh Cin wat ziet ze er prachtig uit met haar jurkje <3 :D

Paardrijden doe ik sowieso niet meer ivm mijn voet dus das makkelijk :D Taarten maken wel, dus bandenpijn zoals Rinske het heeft zou echt niet uitkomen :=

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 12:57

Joanne1987 schreef:
Vind het wel lastig om m'n nieuwe eisprong te bepalen nu ik paar dagen te laat was...

Ik gebruikte na de 2e ronde ovulatietestjes van Sensitest (begreep later dat Zwanger en kids nog goedkoper was). Op de dag dat ik een goede streep dacht te hebben gooide ik er een digitale Clear blue tegenaan.
Ronde 3 zwanger :D

Ik heb tot aan deze week gereden op de manege. Nu is mijn kaart vol. Het is ook dat mijn favo paard kreupel is, anders had ik haar nog 2-3x gehuurd om een uurtje te hobbelen.

@Zonnebloem, zoiets hebben wij in onze oude slaapkamer. Slapen nu op zolder. Is een mooie kleur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 13:09

hihi cindy dat gezichtje van dr op foto 1 _O- _O-

sandra694

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 13:11

cin,

wat een onwijs leuke foto's zeg!!

meiden,
wat een verschrikkelijk But weer. Vinden jullie ook niet,
en dan zeggen ze het is zomer, ja shure waar is de zon en de warmte dan gebleven hahaha

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 13:12

Hier is het aardig aangenaam met warme laptop op schoot en poezel naast me <3
Andere poezel ligt boven op mijn vriend die ook weer lekker thuis is :D Ik hou van de vrijdag!

Zometeen maar eens verder met mijn taarten.. Vullen, afsmeren, bekleden, decoreren.. En vast paardjes boetseren voor de taart van morgen! En dan morgen dus nog een ronde hihi!

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 13:14

jaaa lief he daarom vond ik m ook zo leuk :))

Patries, ik zal zo ff foto uploaden van de jurk in het geheel, hij is geweldig
paardjes op de taart??? leuk!!!!

hier ook warme laptop op schoot hihi
net ff gedoucht nu tosti eten

sandra694

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 13:15

ook hier een warme laptop op schoot hihi.

maar als ik naar buiten kijk dan denk ik : Bah en dit moet zomer zijn hahaha

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 13:16

Bij deze nogmaals eventjes gezien ik in jullie oude topic gereageerd had :o . Zo te zien gaan jullie hier ook al best hard wow, zal even gaan terug lezen ;)

:wave: :wave: ,

Mag ik me misschien bij jullie ook toevoegen? Alhoewel ik het bij kan houden gezien ik meer tijd met mijn jongen zal door brengen en dan ook nog het huishouden/boodschappen niet te vergeten :o. Ben dan eigenlijk alweer bang dat ik het niet bij kan houden , via Sandra ben ik getipt op jullie topic .

Mijn jongen (en heet J ayden, zet het wel met spatie neer ivm niet zo leuk voor hem vind dat mensen zo gemakkelijk kunnen googlen op zn naam), en is alweer 2 jaar en word grote maar vooral trotse broer in september 2012 <3...

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 13:17

Ja ben heel benieuwd, moppie :D

Ja éindelijk een keer een paardentaart hihi! Komen geboetseerde paardjes op. T is een ster-bakvorm dus wilde rondom een soort van 'stal-pad' maken met paardjes die hun hoofd naar buiten steken... Aja als ie af is maak ik een foto :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 13:17

welkom fiemox ;)

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 13:20

Ik zou een heel licht roze of heel licht blauwe krijtverf voor meubeltjes ook wel heel gaaf vinden maar ik wil eigenlijk niet weten wat het wordt tegen die tijd :+ dus dat wordt dan lastig.
Zou wel een muur in een van die kleuren kunnen schilderen, zou als het zover is graag een wiegje op onze slaapkamer willen de eerste tijd, en mijn moeder wil graag komen helpen als het zover zou zijn. Laat mijn moeder nou ook geweldig kunnen schilderen ;)

Cindy wat een lekker meisje heb je!

Even een vraag aan de taarten baksters (en decoreerders) hebben jullie echt een opleiding banket bakken gedaan of is het vanuit een hobby met wat cursussen zo uitgegroeid?
Ik ben gek op bakken, en zou dus ook graag echt mooie taarten bakken, en nu zeker met de zoektocht naar een bruidstaart merk ik echt dat het hier in de buurt echt te doen moet zijn om voldoende klanten te krijgen met de tijd (mits alles lukt dus en ik telent blijk te hebben :+ ).

Weet even niet meer wie het vroeg, over spannende tijd bij mij, nog niet echt (normaal gesproken) omdat we nog regen jasjes gebruiken ;) (behalve gisteravond dan :oo , maar goed moet nu ongesteld worden dus er was geen risico)
Volgende maand gaan we serieus aan de slag :D

sandra694

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 13:22

welkom fiem :D

leuk je hier ook te zien!!!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 13:22

Ik heb geen opleiding of cursus gedaan, alles zelf uitgevonden :) .

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 13:23

Patricia nope niet die Sandra hihi... Maar sandra694 (dus zitten hier meerdere hondjes die fikkie heten hihi) :D

Zal even in het kort iets vertellen ;) . Mijn echte naam is H.elena (doe puntje of spatie erin om hetgeen van wat ik al aangegeven heb). Samenwonend in het oh zo mooie Hoorn met ons 2jarig peuter pubertje hihi, helaas hebben we op hem 3.5 jaar moeten wachten dat ik dus zwanger raakte van onze eerste.

Uit mijzelf krijg ik geen eisprongen maar oh wat ben ik blij dat ze daarvoor Clomid hebben uitgevonden, echt super spul noem ik het en heel wonderbaarlijk.
We wilden graag (max) 2 kinderen en het was nog niet helemaal de planning ook gezien ik zelf zo dacht van dat het vast niet meteen raak zou zijn, maar dat pakte even helemaal anders uit toen ik afgelopen januari met al een posi test in mijn handen stond wow!

September had voor mij niet echt gehoeven als uitgerekende datum want juist die maand zitten we al giga vol met verjaardagen :o.

Verder ben ik huismoeder en voel ik me verantwoorderlijk voor het huishouden en de zorg over onze zoon, boodschappen enz enz... Maar wegens ik vanaf een week of 23 al bekken klachten kreeg mocht ik van mijn lief niet meer het hele huishouden doen, nu hebben we het dus zo afgesproken dat hij op zijn vrije dag (werkt 4x9) hele boven verdieping/zolder en badkamer doet poetsen, stofzuigen en dweilen. Ik doe dan vooral beneden alles afnemen, stofzuigen, keuken soppen en dweilen.

Geloof dat met wat ik al beetje terug gelezen heb ook wel wat meiden zijn waar het (nog) niet bij raak is maar wel al lang bezig zijn? :o. Voor jullie maar ook ieder ander net zo zullen mijn duimen overuren doen draaien, en echt voor jullie komt de tijd ook dat je een mooie knallende posi test in je handen hebt ;)
Laatst bijgewerkt door XFiemoX op 13-07-12 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 13:27

Saffier schreef:
Even een vraag aan de taarten baksters (en decoreerders) hebben jullie echt een opleiding banket bakken gedaan of is het vanuit een hobby met wat cursussen zo uitgegroeid?
Ik ben gek op bakken, en zou dus ook graag echt mooie taarten bakken, en nu zeker met de zoektocht naar een bruidstaart merk ik echt dat het hier in de buurt echt te doen moet zijn om voldoende klanten te krijgen met de tijd (mits alles lukt dus en ik telent blijk te hebben :+ ).

Ik heb geen opleiding gedaan :n En ook geen cursussen gevolgd. Ik vind die marsepein/fondant gedecoreerde taarten zo gaaf en ik dacht 'dat kan ik ook wel' en mijn 1e experiment bleek nogal goed uit te pakken := Foto's op FB en op dit moment heb ik elke week 1 of 2 opdrachten (deze week 3 taarten, volgende week 1 (heb dan werkweekend) en het weekend erna zelfs 4) Als je van jezelf creatief aangelegd bent, dan moet het geen probleem zijn. Zou zeggen ga lekker freubelen en proberen en dan zie je wel toch? :D

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 13:28

XFiemoX schreef:
Patricia nope niet die Sandra hihi... Maar sandra694 (dus zitten hier meerdere hondjes die fikkie heten hihi) :D

Zag het al hihi! Ik gokte omdat zij mij net aansprak op mijn aanwezigheid in dit topic hihi :P

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 13:29

mag ik van de meelees lijst af? haha

jullie gaan te snel om te volgen sorry :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 13:30

mijn zusje maakt ook taarten, zichzelf aangeleerd en ze doet het superleuk!
ze maakt ook onze bruidstaart :+:

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 13:33

welkom Fiemo!!! september schiet al op!!!!
ik denk overigens met die naam niet dat mensen gelijk hier terecht zullen komen, er is natuurlijk toen zo'n hype geweest en zijn nu zoveel jongens met die naam (ik vind het trouwens wel een leuke naam)

Saffier, ik denk dat ik dat vroeg, jij dus ook volgende maand beginnen :D leuk wij ook :D
althans ik ben gister ongi geworden en heb nu cyslussen van 29/30 dagen dus eind aug weer een eisprong en dan gaan we er voor het eerst voor :D

ik heb laatst workshop cupcakes versieren gehad met vrijgezellenfeest van schoonzus en was heel leuk en eigenlijk best simpel! het lijkt me best leuk, maar ondanks dat ik niet werk (op mijn webshop na) ben ik eigenlijk altijd druk whahaha