Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jelledaantje schreef:Vind het knap dat sommige durven door te rijden als ze zwanger zijn ik vind het doodeng en doe het daarom ook niet.

) dus ik was nu weer lekker aan het rijden, zit weer een boel werk aan, maar mag nu natuurlijk zoveel weken niks door operatie en als ik het dan oppak moet ik even kijken of ik door durf te gaan.... het is een heel lief paard, maar kan soms ineens ergens van schrikken (heb er al eens een rugwervel van gebroken
) en manlief (en ikzelf) zou het me nooit vergeven als ik daardoor mijn kindje zou verliezen

Taarten maken wel, dus bandenpijn zoals Rinske het heeft zou echt niet uitkomen
Joanne1987 schreef:Vind het wel lastig om m'n nieuwe eisprong te bepalen nu ik paar dagen te laat was...

Ik hou van de vrijdag!
. Zo te zien gaan jullie hier ook al best hard wow, zal even gaan terug lezen
,
. Ben dan eigenlijk alweer bang dat ik het niet bij kan houden , via Sandra ben ik getipt op jullie topic .
...
dus dat wordt dan lastig.
).
(behalve gisteravond dan
, maar goed moet nu ongesteld worden dus er was geen risico)

. Mijn echte naam is H.elena (doe puntje of spatie erin om hetgeen van wat ik al aangegeven heb). Samenwonend in het oh zo mooie Hoorn met ons 2jarig peuter pubertje hihi, helaas hebben we op hem 3.5 jaar moeten wachten dat ik dus zwanger raakte van onze eerste.
.
. Voor jullie maar ook ieder ander net zo zullen mijn duimen overuren doen draaien, en echt voor jullie komt de tijd ook dat je een mooie knallende posi test in je handen hebt
Saffier schreef:Even een vraag aan de taarten baksters (en decoreerders) hebben jullie echt een opleiding banket bakken gedaan of is het vanuit een hobby met wat cursussen zo uitgegroeid?
Ik ben gek op bakken, en zou dus ook graag echt mooie taarten bakken, en nu zeker met de zoektocht naar een bruidstaart merk ik echt dat het hier in de buurt echt te doen moet zijn om voldoende klanten te krijgen met de tijd (mits alles lukt dus en ik telent blijk te hebben).
En ook geen cursussen gevolgd. Ik vind die marsepein/fondant gedecoreerde taarten zo gaaf en ik dacht 'dat kan ik ook wel' en mijn 1e experiment bleek nogal goed uit te pakken
Foto's op FB en op dit moment heb ik elke week 1 of 2 opdrachten (deze week 3 taarten, volgende week 1 (heb dan werkweekend) en het weekend erna zelfs 4) Als je van jezelf creatief aangelegd bent, dan moet het geen probleem zijn. Zou zeggen ga lekker freubelen en proberen en dan zie je wel toch?
leuk wij ook