Exactly, ik zit hetzelfde en sta ook zo. Ik ben vergeleken met mijn vrienden ook best lang dus op foto's leun ik altijd op 1 been ipv recht te staan, handen in m'n zakken (of alleen m'n duimen) en dan die bizarre houding. Ziet er niet úúúit.
Laatst bijgewerkt door Geryon op 03-07-12 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt
kimberley
Geplaatst: 03-07-12 22:04
Kunnen we anders niet een huiskamertopic maken met die titel die je als eerste zei Danique, en dat we hier blijven praten over onze kwaaltjes ( ) en daar gewoon gezellig?
_helga_
Geplaatst: 03-07-12 22:05
Herfstwind schreef:
Ik ben echt klein, 1.66 of zo, en ook niet echt dun, + een holle rug.. Nouja, stel het je maar voor.
een beetje zoals mij! ik ben 1.67 haha
Eileen_
Geplaatst: 03-07-12 22:05
Herfstwind schreef:
Ik ben echt klein, 1.66 of zo, en ook niet echt dun, + een holle rug.. Nouja, stel het je maar voor.
Ik ook zoiets, mss nog wel kleiner, normaal gewicht, beetje holle onderrug en weer kromme bovenrug. Nog erger dus
Ik ook niet... kunnen jullie mijn foto wel zien of ook niet?
Anoniem
Geplaatst: 03-07-12 22:07
Huiskamertopic, zou kunnen maar hier worden natuurlijk nogsteeds tips gegeven, en als we hier gewoon praten over wat we doen en vooruitgangen mogen we hie vast blijven!
kimberley
Nee ik zie hem ook niet!
Ja kan ook, dan noemen we deel 2 gewoon zo.
_helga_
_horselovee_ schreef:
Ik ook niet... kunnen jullie mijn foto wel zien of ook niet?
nee ik niet iig
Anoniem
Geplaatst: 03-07-12 22:08
Exactly (: Ik zie geen van de foto's... Rechter muisknop op je foto, linkadres kopieëren, [im g][/im g] ertussen?
Bovendien, met die HK topic's.. da's zoveel bijlezen
Ik heb wel een fotootje erbij gedaan. De foto was te groot om hier te mogen staan
Naja, het komt er dus op neer dat ik juist niet op mn doos zit En mn bekken goed kan kantelen. Maar dat als ik gewoon sta, ze ontzettend naar voor gekanteld zijn wat dus erg lelijk is, omdat ik amper borsten heb, dus echt ALLE aandacht naar mn kont gaat.
Eileen_
Geplaatst: 03-07-12 22:13
Doanique schreef:
Exactly (: Ik zie geen van de foto's... Rechter muisknop op je foto, linkadres kopieëren, [im g][/im g] ertussen?
Bovendien, met die HK topic's.. da's zoveel bijlezen
wie heeft er een foto die bewerkt moet worden? verveel me haha
Cabelona
Geplaatst: 03-07-12 22:15
Mag ik mij ook melden? Heb ook het probleem van de holle rug (altijd al gehad). Ik merk wel dat ik redelijk lenig ben in mijn rug. Op mijn hoogtepunt kon ik in bruggetje zelfs bijna met mijn handen mijn voeten aanraken.
Ook te paard merk ik dat ik mijn rug hol trek als ik voor mijn gevoel rechtop ga zitten. Mijn instructrice zegt dat wanneer ik voor mijn gevoel onderuitgezakt zit goed zit.