Benfan schreef:Komen met excusen en smoezen waarom je nu niet kunt is ZO ONTZETTEND GEWOON! en focking frustrerend dat ik nu wou dat ik een rijbewijs had. Ik had je aan de haren bij die gast weg getrokken. Je angst over je baan, hoe je moet leven, is oma wel veilig, wat als hij je vind, wat als je weer weg gaat uit het vlucht huis. Dat is allemaal onzekerheid die hij jou langsaam allemaal in het hoofd heeft weten te praten. Wat dat betreft ben je niks beter dan een marionette aan een paar touwtjes want zelfs daarin heeft hij jou totaal in de macht. Je bent verdomme nog maar 19 jaar oud en hebt zolang je geen 'ballen' groeit geen poot om op te staan. GA WEG BIJ DIE KLOOTZAK! Het lijkt een onmogelijke en moeilijke keuze, maar het is de makkelijkste die je kunt maken. Ja je zult een zware periode moeten doorstaan maar dat allemaal is slecht weer voor de zomer aan. Zolang je blijft zul je altijd maar dan ook echt altijd zijn slaaf blijven.
Wat zeggen zijn ouders hier eigelijk over? praat je met hun hierover? wat doen die als jij aangevallen word? Waar zijn jou ouders? Je zult toch echt de moed bij elkaar moeten sprokellen en er voor moeten gaan meid. Al heb je het gevoel door vuur te lopen, je MOET erdoor heen. Wij kunnen niks voor je doen, JIJ maakt de keus en JIJ maakt de verandering.
Kan niet anders zeggen dat dat ik het hier volkomen mee eens ben

.Maar dan kan je beter als verandering kiezen jezelf in veiligheid gaan brengen (vluchten, en je laten omringen door professionele mensen) dan hem met een grote bek en hoop bijeengescharrelde vrienden staan op te wachten om te vechten. Daarnaast zal hij best wel zo slim zijn om niet in het openbaar amok te maken, en je kan niet voor de komende jaren 24 uur per dag sterke mensen langs je hebben, dat is helemaal geen leven meer...
Maar soms helpen dreigementen en knokpartijen beter dan de beschaafde manier. Helaas.