Ik heb het he-le-maal gehad.. *gepest*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 00:28

Wat ben je, op dit moment, van plan om maandag te doen of te zeggen tegen ze?
Ik ben maandag wrs in Bveld en vriendin van mij woont daar, goed gebekt en als t moet kan ze een aardige rechtse uitdelen maar ben bang dat ze bij zoiets straks alsnog naar jou toe zouden komen met zoiets als ''durf je het niet alleen?'' en dat het er dan alleen maar erger op wordt...
Damn, wat een rotsituatie meid :(:)

MoBi90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 00:30

Wow, ik kom net bij je topic uit en heb het helemaal doorgelezen.. Wat een verhaal zeg! En dan dat facebookbericht. Echt waar meid, super dat je een mail gestuurd hebt naar je mentor(s). Dit gaat (en ging al) te ver!! Ga lekker tegen je vriend aanliggen en probeer een beetje te slapen :) En morgen nog eens met je ouders erover hebben want heb begrepen dat je daar veel steun aan hebt!
He meis ik vind het zo rot voor je, ik zou willen dat ik die rotkinderen eens aan kon spreken..
Heel veel sterkte maandag!
Dikke knuffel!! :(:)

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 00:31

Pfoe, ik hoop dat dit nog op een goeie manier op te lossen is.

kjoetie

Re: Ik heb het he-le-maal gehad.. *gepest*

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 00:53

jeetje wat een toestand en wat een zieke bedoeling... tot zover 'social' media..
idd mentor inschakelen, laat je niet klein krijgen, dit zegt iets over hem en niet over jou.

:(:) ~~}>

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 01:12

Mijn ouders zijn na mn whapp bericht onmiddelijk naar huis gekomen.. Ze hebben de mail gelezen en mn vader heeft zojuist de ouders van J proberen te bereiken, maar ze hebben waarschijnlijk een geheim nummer.

Nou, als mijn pa om 2 uur in de telefoon klimt.. Jullie kunnen je vast wel een voorstelling maken van hoe hij staat te steigeren.
Als we achter zijn adresgegevens kunnen komen staan we morgen op de stoep. En vervolgens gaan mn pa en ik de rest van de groep af. Tijd van praten is absoluut en allang voorbij.
Dit is menens. Dit is oorlog.

Ik zeg jullie eerlijk dat ik niet kan wachten tot maandag, als J uberaupt na morgen nog op school durft te komen.
Die kerel gaat niet weten wat hem overkomt, bij mij is de maat vol. Ik heb niets meer te verliezen.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 01:20

Goedzo meid :)
Ik hoop dat ze hier goed van schrikken en gaan inzien hoe verschrikkelijk belachelijk ze bezig zijn, zeker gezien hun leeftijd. Fijn dat er snel iets gebeurd en dat je er niet alleen voor staat! :)
Ben benieuwd wat hun ouders er van zeggen en hou ons op de hoogte :)
Succes!!

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 03:03

03:57. Klaarwakker lig ik naar het plafond te staren. Ik ben na dat fb-bericht, om 11 uur geen moment minder kwaad geweest.
En geloof me, 'kwaad' is een understatement. Alle woorden die boosheid aanduiden hebben voor mij totaal geen betekenis meer. Dit is complete, bizarre, grenzeloze woede.

Er gaan hoe dan ook klappen vallen maandag. Doet iemand anders het niet, dan doe ik het wel. Ik ga maandag naar school met maar 1 doel: Joel voor eens en voor altijd zn bek laten houden.
Ja, die kerel gaat kennis maken met mn vuist. Het is mooi geweest. Ik heb genoeg gepikt.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 08:35

Hoezo komt dat bericht nu ineens dan? Hebben ze toch dit topic onder ogen gekregen ofzo?

Echt niet te geloven, wat een stelletje losers. :n :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 08:55

Ik snap dat je kwaad ben.. Onbezonne woest maar verlaag je niet tot zijn niveau om op de vuist tegaan meis.. Ik denk dat J zelf de spiegel niet durft voor te houden en nog veel psychische hulp nodig heeft.. Een ander wensen waar hij zelf net van genezen is.. Zegt eigenlijk dat hij het zelf nog niet verwerken kan.. Wil het niet goed praten want dit gaat absoluut veel te ver! En hij zal hier voor gestrafd moeten worden zoiets kan gewoon niet..
Ik hoop echt voor je dat het allemaal opgelost gaat worden.. En meis vergeet niet wat voor psychische klap dit ook voor jou moet geven! Blijf je gevoelens en verdriet hierover bespreken! Ik ben benieuwd hoe vandaag verlopen zal.. Stertke en succes!

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 09:01

Hebben jullie de adresgegevens al kunnen achterhalen?
Heel veel sterkte en succes!! Wat een ACHTERLIJK facebook bericht.....die jongen is compleet gestoord!!!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 09:36

Jeetje meid, ik heb je hele topic gelezen en wat een rotsituatie :\
Ik heb zo ontzettend geen respect voor mensen die een ander pesten, het is zulk achterbaks en kinderlijk gedrag. Heel verstandig dat je nav het facebook berichtje een mail naar je mentor hebt gestuurd, ik hoop echt dat je van daaruit wat steun krijgt. Wel wil ik je aanraden om niet te gaan slaan, althans niet de eerste klap uit te delen. Ondanks dat je woede meer dan te begrijpen is loop je de kans dat jij straks nog gestraft wordt omdat je die jongen aangevallen hebt. Dat is het echt niet waard en maakt de situatie misschien alleen nog maar rotter.

Ik wens je heel erg veel sterkte en hoop dat er snel een oplossing gaat komen en ze er mee kappen :(:)

dancertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 09:45

nou meid heel hele veel sterkte je gevoel ken ik heb het ook gehad echt waar zelfde manier.

als je een keer iets hebt van nou wil ff gewoon alleen iemand pben mag je me altijd pben'
Laat je niet klein krijgen meid ik ken het dit is het enige wat die mensen kunnen bereiken.
Verlaag je niet tot hun niveau die spiegel die die noemt in zijn eigen berichtje loopt die zelf nog wel tegen aan.
Laatst bijgewerkt door dancertje op 13-05-12 09:53, in het totaal 1 keer bewerkt

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 09:51

Wat een ontzéttend trieste personen. -O-
Ik denk dan maar, het is in het 1e geval onzettend l*ullig en gemeen tegenover jou, dat vooral. Maar aan de andere kant is het wel sneu dat die J zo met zichzelf in de knoop zit.
Maar dit gaat echt te ver zeg, jemig mina :\
Héél veel sterkte, kracht en succes toegewenst en ik hoop dat ze allemaal in gaan zien hoe ongelooflijk fout ze zitten!!
Knuf :(:)

Ania schreef:
Kunnen we geen bokt-knok-ploeg opzetten? ;)

Ook ik krijg er jeuk van. Ze verdienen een pak slaag en daarna mogen ze jankend hun excuses aanbieden. Bah.

Indd, ik krijg nu echt zin om ze de grond in te stampen _-:( ~~}>

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 09:56

Jeetje dat iemand zo ver kan gaan nadat jij er zo voor hem bent geweest. Zegt meer over hem dan over jou :j

lonna1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 10:03

Jeetje mina meisje!! Heb je hele topic gelezen en wat een hel zeg, mijn god!!
Sommige kinders kunnen zo zielig doen!
Ben wel blijndat je je mentoren op de hoogte hebt gesteld, zij zullen dit alles wel in goede banen leiden..
Want geweld (hoe moeilijk ook) zal dit waarschijnlijk alleen maar erger maken, evenals bedreigingen. Meisje meisje, probeer daar alsjelieft boven te staan! Je kan er alleenmssr dieper in de oliebol door raken.
En ik ben van mening dat emotisch geen slechte gezichtsbedrukking bij mensen zijnn. Ook de verdrietige niet. Het is niet erg om je kwetsbaar op te stellen en te laten zien wat deze elende werkelijk met je doet! Daar zullen ze meer van onder de indruk zijn dan loze bedreigingen!

Heel veel succes en sterkte morgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 10:15

Oh jeetje...wat een vreselijk rotsituatie. Waarom gunnen sommigen anderen het licht in de ogen niet? Bah...
Helaas heb ik ook ervaring met pesten. Uiteindelijk veel sterker eruit gekomen maar man wat een vreselijke periode was dat.
Heel veel sterkte meid. Je komt krachtig over, je vader en vriend gaan met je mee. Top! Kun je je mentor niet bereiken vandaag? Misschien is dat ook wel goed.

Ik wil je veel wijsheid wensen. Blijf wie je bent, want je bent de moeite waard! :)

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 10:19

PS: Maak wat printscreens voordat ze op de een of andere manier hun sporen willen gaan wissen op facebook e.d. en je op die manier weer willen pakken!

Typhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 10:45

jeetje wat ongelooflijk triest zeg!

Succes en sterkte er mee!!

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 10:50

Pff.. lees nu net je hele topic in een keer door. Wat een stel ontzettende kleuters zeg..

Als ik dat facebookbericht zo lees gaat het er bij hun ook voor een groot deel om, om indruk bij elkaar te maken. Tegenover zijn vrienden zal dit wel weer heel stoer en grappig zijn.. Maar wat een eikel zeg.. :n

En inderdaad.. maak goed print screentjes van alles wat op internet verschijnt en schrijf alles op wat er gebeurd. Wie weet komt het nog eens van pas.

Succes de komende dagen :(:)
(En als je een grote zwarte bouvier nodig hebt die heel hard kan bijten... bel maar ;) )

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 11:00

Ts, ik heb zo goed als alles doorgelezen. Maar dat fb bericht zag ik niet aankomen. Hoe ver kan pesten gaan? Ik snap het gewoon niet.... Heb zelf ook genoeg ervaring met pesten helaas :( en de berichten die jij in dit topic schreef herken ik helaasheel goed, de gevoelens die erachter zitten etc. Geloof me als ik zeg datje hier heel sterk en een stuk zelfverzekerder uit gaat komen!

De pesters hebben het allemaal vast moeilijk met zichzelf, zoals eerdere bokkers in dit topic hebben gezegd. Dat is gewoon haast altijd zo. Heb daar geen boodschap aan als ze sorry komen zeggen of wat dan ook, eerst zien dan geloven, ze beseffen niet watjij hebt doorstaan. Geen medelijden krijgen dus!

En al helemaal niet andere opleiding oid kiezen om dit gebeuren.... Of tijdelijk stoppen. Dat zou echt van de zotte zijn, toch?

Wil je heel veel succes en sterkte wensen hiermee, zal stil blijven meelezen!

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 11:19

Tijd voor drastisch ingrijpen, heel goed dat je de school gemaild hebt!
Voor een aantal kinderen en met name die J wordt het tijd voor een bezoekje aan de (school-)psycholoog.

Fijn dat je pa zo voor je opkomt, kan me voorstellen dat ie uit zijn vel knapt.. Maar ook hij beseft hopelijk dat de oplossing moet komen door te praten.. Want de kans is groot dat als hij op ouders afstapt hij zich nog kwader kan gaan maken ('Mijn kind zou dat noooooit doen! *bewijs* Nou nee hoor, dat is ie niet, hij zal wel gehackt zijn in deze moderne tijden.').

Ik denk dat school in deze als mediator op mag treden door J en jou in gesprek te zetten. En daaropvolgend een passende straf en voortaan een duidelijk pestprotocol.

Hopelijk kan je vandaag wat stoom afblazen, sterkte :(:)

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 11:35

Ik denk dat elke weldenkende ouder zich zou schamen om zo een post van je kind lezen op FB. En terecht. Zelfs al zou je het niet zo nauw nemen met de waarheid, wie zijn anderen om je dan tot op de grond toe af te branden. Onbegrijpelijk. Hou je taai TS en sta er boven!

tamara16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 12:05

even een stipje,

heb het hele topic door gelezen en wat een ziek persoon zeg die loopt te schrijven dat je een gezwel moet krijgen, hij is verdorrie zelf net genezen van kanker.
ik vindt het heel knap van je hoe jij er nu tegen over staat en het er niet bij laat zitten

zelf ook altijd gepest,maar was een zwak/emotioneel iemand en heb alles over me heen laten komen,zelfs negeren hielp niet, in de 4e van het vmbo werd al een stuk rustiger en op het mbo geen last meer gehad (andere klas en andere mensen)
ik ben benieuwd hoe het morgen zal verlopen

en ik kan me je ouders heel goed voorstellen

arian_wolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 12:30

Pfff, dat berichtje van j, gaat echt te ver...... Ik kan begrijpen dat je heel woedend bent. K' vind het erg goed dat je je mentor gemaild hebt. Ga geen klappen uitdelen, daar schiet je niks mee op ( enkel om zelfverdedeging )

Ik volg dit topic even, ben benieuwd hoe het morgen afloopt.

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 13:18

ik zou graag via pb de adresgegevens van iedereen ontvangen, en vooral de jongen van het FB bericht. Ik bied me vrijwillig aan om even langs te gaan, en mag ik heb aub zelf ook een knal geven? _O- . Nee even serieus, hopelijk heb je een beetje kunnen slapen en succes morgen op school!