Het werkt verkoelend!! En heb ook het idee dat je er achteraf minder last van hebt!Ik heb het nog nooit gedaan zonder symbolen. Maar heb het wel eens met iemand die o.a. ook haar reiki 1 en 2 heeft over dat soort dingen gehad. Zij geeft ook aan dat wanneer je alleen al in gedachten bij iemand bent, dat helpt!?
Vind het vaak zo moelijk zeggen of het de reiki is geweest die heeft geholpen. Net als met het verhaal hier eerder over de kat, vind ik kun je er niet omheen. Maar als je bijvoorbeeld iemand stuurt die geopereerd moet worden en dat is goed gegaan, zul je toch nooit weten of dat nu wel of niet door de reiki komt!?
Zag bij haar op het bord wel meer de planning staan voor een reiki cursus, maar dacht altijd 'dat kan ik toch niet'
Ineens had ik het gevoel 'En nu ga ik het doen!' Werkelijk, heb me nog nooit zo goed gevoeld als na de cursusdag!!!! Had gelijk al zoiets van m'n 2 wil ik ook gaan doen! Dat gebeurde ongeveer een half jaar later. Wilde eigenlijk nog meer. Maar ik had niet de intentie om zelf cursussen/inwijdingen te gaan doen. Toen plaatste iemand een advertentie hier op bokt voor 3a en 3b. Wist dus niet dat het ook apart kon. Toen heb ik ernaar gevraagd bij mijn master. Ook weer bij haar heb ik m'n 3a gedaan.
Gaaf hoor!
(even simpel uitgelegd, bloedvaatjes die gingen lekken) Werd een afspraak gemaakt om te laseren (vaatjes dicht branden) Was nogal niet in orde en moest door middel van een injectie onder in het oog verdoofd worden........ Ik ben altijd al iemand geweest van kom niet in de buurt van m'n ogen... Zelfs druppelen was al een ramp... En dan nu dit. Mijn god, dacht dat ik het niet zou overleven... (had toen nog niet zelf m'n reiki) Ben zelfs naar m'n huisarts geweest voor oxo... (hoe het ook heet) Eerste keer naar het ziekenhuis. Nu weet je nooit hoe je je zonder die pilletjes had gevoeld, maar ik had het idee dat het niets hielp.... heb toch een last gehad zeg, na de behandeling!!! Of er continu haartjes in m'n ogen staken... Bleef maar deppen met water. 2 weken later moest ik aan m'n andere oog. Zelfde verhaal. Het hield maar niet op, moest nog een paar keer. Bij de 3e keer had ik inmiddels m'n reiki 1 binnen. Toen dacht ik ik neem geen pilletje want die hielpen toch niet en ik heb m'n reiki
) maar ik heb er niets van gevoeld!! Ook geen enkele keer met water hoeven deppen! Ben zelfs nog een keer geweest dat er veel bloed in m'n oog zat dat er niet meer uit wilde. Die arts die laserde vertelde na de behandeling nog om maar extra paracetamol te nemen, want DAAR ging ik wel last van krijgen! Thuis gelijk naar bed met m'n handen op m'n ogen. Werd wakker en durfde bijna m'n ogen niet open te doen
maar bedankt voor het aanbod. Wij mochten de symbolen gewoon overnemen van onze master, begrijp dat dit niet overal gebruikelijk is.