Mijn casus

Sinds januari gestopt met pil 1 x netjes met 28 dagen een menstruatie gehad... En dat was het... Niets meer dus na de HA.
Nu sinds maandag aan de primolut( kan het fout hebben geschreven) om mijn lichaam een handje te helpen
Heb echter 2 jaar geleden wel chlamydia gehad.. Volgens mijn huis arts zijn er meer schrik verhalen die je hoort dan dat er echt wat loos is..
Voor de geboorte van mijn zoon(tje) nu bijna 7 jaar geleden had ik ook een onregelmatige menstruatie..
Heb tot 2010 de mirena gehad, was hier mee nooit ongesteld en zat goed had er geen klachten mee, deze zat 5 jaar en ben toen over gegaan op pil, niet omdat ie niet beviel ma ik in scheiding lag en op dat moment het geld er niet voor had..
En jah nu is de wens na en 2'de kind er wel.. Was bij mijn ex nooit..
reden dat ik aan de pil was had niet zozeer iets met anticonceptie te maken maar meer met het feit dat ik zonder pil om de twee weken krom liep van pijn: bij mijn eisprong en als ik ongesteld moest worden.
En aangezien er van conceptie toch nog geen sprake is, was die anti ook niet nodig. Dus gestopt! Na een week begon ik vocht te verliezen, elk uur naar de wc, plaste liters uit. Merk ook dat ik minder vlak begin te worden. Nu maar hopen dat die krampen een beetje uitblijven en ik de pilkilo's nog weer kwijt raak
Uiteindelijk op de dag dat ik ongesteld zou meoten werden een zwangerschapstest gedaan, die was dus positief

Ik kom er nooit, en als ik er eens kom, dan is er echt wat aan de hand. Jammer dat ze dat niet snappen.