Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Duuk2011 schreef:Ik weet niet of het al gezegd is maar special Kellogs zit bomvol met suiker en andere troep. Daardoor krijg je juist alleen maar honger en val je ook zeker niet af. Je kunt dat beter vervangen door muesli zonder suiker.
Granenreep weet ik niet welke je eet, moet je ook mee opletten want sommige zitten ook vol met suiker.
Fiffill schreef:Maar als je weet dat TS slecht eet (dat blijkt uit wat ze hier verteld) dan zou ik niet meteen 'pech met de stofwisseling' roepen. Ga eerst maar gezond eten, dan kun je verder kijken.
Fiffill schreef:Als je redelijk wat sport niet nee, maar 1 a 2 uurtjes per week is toch niks. En nee sorry, maar ik vind echt niet dat de TS gezond eet. Nauwelijks groenten waar die imo zo'n beetje je basis horen te zijn.
unicorn_kiss schreef:Fiffill schreef:Maar als je weet dat TS slecht eet (dat blijkt uit wat ze hier verteld) dan zou ik niet meteen 'pech met de stofwisseling' roepen. Ga eerst maar gezond eten, dan kun je verder kijken.
Als je niet afvalt met minder dan 1500 calorien per dag...heb je pech met stofwisseling, ongeacht het soort voedsel je naar binnen werkt. Of het gezond is, is een andere zaak. Verder vind ik niet dat TS ontzettend ongezond eet. Alleen de groenten en water mogen meer.

(wat best goed zou kunnen overigens
)
.
Thuisgemaakte curry is nog het beste, enige dikmaker is wat bloem en melk .
)phormicola schreef:unicorn_kiss schreef:
Als je niet afvalt met minder dan 1500 calorien per dag...heb je pech met stofwisseling, ongeacht het soort voedsel je naar binnen werkt. Of het gezond is, is een andere zaak. Verder vind ik niet dat TS ontzettend ongezond eet. Alleen de groenten en water mogen meer.
Iedereen valt af met 1500 kcal per dag (voor een korte periode). Mensen die daarmee niet afvallen hebben eetmomenten waar ze niet bij stil staan. Hierdoor eten ze meer dan ze denken en komen ze dus ver boven de 1500 kcal
Afgezien daarvan vind ik 1500 kcal belachelijk laag.

)
) je mag best meer dan 100 gram. Volgens mijn diëtiste mag je ongeveer 200 gram vlees. Verder is het beter om wat meer groente op te scheppen. Vind je groente gewoon niet lekker, kijk of er goede recepten te vinden zijn op internet. Vaak kan dat enorm helpen.
En er zitten inderdaad wel een paar suikervolle dingen in mijn dag. Maar ik lust bijvoorbeeld écht geen melk, of thee, of koffie, wat drink je dan 's morgens? 
Soprano schreef:Sinaasappelsap is sowies ook erg suikerrijk! Qua calorien bijna evenveel als cola!
Verder vind ik je dagelijkse plan er niet zo heel slecht uitzien hoor!
Dit topic motiveert me om mijn etenstijl ook maar weer eens onder de loep te nemen