Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Tieneke schreef:Ik ben geen bloeddonor. Ik zou het wel graag willen zijn, maar ik vrees dat het misschien nooit zal kunnen, door chronische bloedarmoede. Ik mag zelfs bijna niet ongesteld worden, gewoon door te veel bloedverlies, te felle verzwakking. Dus ik vermoed dat ik het eerder zelf nog zal moeten krijgen, dan dat ik het ga kunnen geven. Wel jammer, want ik heb O+, dus mag in principe aan iedereen geven.
Maar als je de bloedbank opbelt, kun je eens vragen naar het adres en openingstijden van de bloedbank in utrecht en kun je daar eens kijken? 
Sodeletuut schreef:Wat zijn er veel mensen die slecht te prikken zijn.. Ik ben ook moeilijk te prikken, en ik moest echt keihard in dat balletje knijpen zodat er uberhaupt genoeg bloed zou stromen.. Maar dan is het wel mogelijk om donor te zijn.

Sodeletuut schreef:Wat zijn er veel mensen die slecht te prikken zijn.. Ik ben ook moeilijk te prikken, en ik moest echt keihard in dat balletje knijpen zodat er uberhaupt genoeg bloed zou stromen.. Maar dan is het wel mogelijk om donor te zijn.
Adamootje schreef:Ik heb toevallig een bloedbank gevonden hier heel vlakbij. Zeker de moeite om daar eens een kijkje te nemen. Ik zal ze even contacten.