Maa ging heel redelijk hoor, voelde het wel uiteraard

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duke schreef:Missfitness, is die buik op de ava jouw buik?
Wel fijn die info allemaal! Ik ben juist gestopt met (fysio)fitness. Ik wil ook niet naar een sportschool. Geen tijd en geen zin in het geld wat je eraan uitgeeft. Maar wil wel ondersteunende krachtraining doen voor het hardlopen.
Vanavond voor het eerst een hardlooptraining gedaan bij een atletiekvereniging voor toch wat extra begeleiding bij het lopen. Was wel pittig. Bijna 5 kwartier fanatiek bezig geweest. Wel lekker.
missfitness schreef:Het is idd veel werk om bij te houden, alleen train ik heel veel en ik heb het geluk dat ik aanleg heb. Maar het is mijn leven, ik sport mn hele leven al en vind het heerlijk!!
Er zijn genoeg mensen die het niet mooi vinden, maar gelukkig ook mensen die het wel mooi vinden! Ik respecteer het allemaal. Ik ben er aan gewent en het gaat er uiteindelijk om wat je zelf vindt en ik ben er onwijs trots op.
Barbie_Blue schreef:Ik heb een beetje een rare rug, waardoor mijn wervels niet altijd even goed gaan...
Nu is een sportschool op dit moment geen optie, daarbij zijn mijn bekken ook nog eens naar links gekanteld waardoor ik eigenlijk wel begeleiding nodig heb.
Dus heeft iemand hier oefeningen voor die ik gewoon zelf kan doen?
Edit:
Ik heb een tijdje oefeningen gedaan op een backstretcher alleen heb ik nu die mogelijkheid niet meer.
Chrissie schreef:Duke schreef:Missfitness, is die buik op de ava jouw buik?
Wel fijn die info allemaal! Ik ben juist gestopt met (fysio)fitness. Ik wil ook niet naar een sportschool. Geen tijd en geen zin in het geld wat je eraan uitgeeft. Maar wil wel ondersteunende krachtraining doen voor het hardlopen.
Vanavond voor het eerst een hardlooptraining gedaan bij een atletiekvereniging voor toch wat extra begeleiding bij het lopen. Was wel pittig. Bijna 5 kwartier fanatiek bezig geweest. Wel lekker.
Goed van je dat je hebt aangemeld bij een atletiekvereniging! Ik heb daar ook goede ervaringen meeJe wilt toch meedoen met de volgende les waardoor je tussendoor ook je trainingen doet, en zo is de afhaak kans kleiner!