dacht er eerst nooit zo bij na, dacht namelijk dat iedereen gewoon in beelden dacht
totdat mijn lerares in groep 6 vertelde dat haar dochter dus een beelddenker was en dat ze daardoor moeite had met taal enz.nou had ik dat dus helemaal niet, dus vond ik dat ik een taaldenker was: (dus zag ik al meteen een kladblok en een vulpen in mijn hoofd woorden opschrijven)
ik kijk trouwens ook liever eerst de film dan dat ik het boek lees, anders heb ik vaak dat de film zo vreselijk tegen valt omdat ik me alles al heel anders voorgesteld had. naar verhalen luisteren vind ik ook heerlijk, lekker met je ogen dicht je eigen "wereld" creeëren. weet niet of er nog meer mensen zijn die dit doen?
Edit: bij muziek doe ik dat trouwens ook, dan krijg ik altijd verhalen in me hoofd die de melodie dan zegmaar verteld (snapt iemand dit
) heeft vast ook met beelddenken te maken, of het komt omdat ik best wel met muziek ben opgegroeit (moeder is musicus en geeft celloles en ik speel al vanaf mijn 4e cello en vanaf mijn 8e piano) nog iemand??? 

.

. Ondanks dat ik niets met rollend materiaal heb en ik me er geen kleur bij kan voorstellen vind ik 0 een erg spannend getal.