Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) en mij steun geven. En het belangrijkste, mij een onafhankelijk 'advies' geven.
, die van de kruitvat is bijvoorbeeld heel gevoelig. Alhoewel 3+1 wel heel vroeg is om positief te testen, meestal is je HCG dan nog niet hoog genoeg. Ik heb positief getest met 3+6 dagen
.
en het mooie is hij heeft makkelijk praten. Een moeder moet of ze wil of niet toch altijd voor haar kind klaarstaan. Dan kan het allemaal wel perfect zijn op het moment dat baby erin kun je nooit meer terug en het lijkt mij vreselijk om als moeder stiekum te denken..had je beter weg kunnen laten halen
(niemand zal zoiets hard op zeggen maar denk dat er genoeg zijn die vinden van mij had het niet gehoeven)opisop_shop schreef:Ik lees wel in je berichten dat je zegt dat als je besluit het kind te houden, je ervan zult houden en er goed voor zult zorgen. Ondanks dat je dus twijfelt aan het hebben van kinderen.
Dan lijkt mij, dat je niet klaar bent voor abortus.
Als je je geen leven met kind voor kunt stellen (als in: voor kunt stellen er van te houden enz) dan lijkt me dat abortus op zijn plaats is, voor jezelf maar ook voor het kind.
Maar als je maar enige twijfel hebt zou ik niet voor abortus kiezen.
Overigens vind ik dat een vader ook rechten heeft op het ongeboren kind, je kunt onmogelijk beslissingen maken in je eentje, net zo min als dat een vader jou kan dwingen om al dan niet voor abortus te kiezen.Dit is een beslissing die je imo samen moet maken, zeker als het om een goede relatie gaat (zwanger van een one night stand vind ik echt iets anders).
Lottie84 schreef:Uiteraard maar wat als zij alles opzij gooit voor hem, en ze gaan een jaar later uit elkaar? Ik denk toch dat je in sommige situaties primair van jezelf uit moet gaan.
Niet meer met ex, maar gewoon ik en de kinderen. Het alleen uitbroeden en bevallen was zeker een zware periode maar achteraf kijk ik er toch goed op terug. Lottie84 schreef:Uiteraard maar wat als zij alles opzij gooit voor hem, en ze gaan een jaar later uit elkaar? Ik denk toch dat je in sommige situaties primair van jezelf uit moet gaan.

Lottie84 schreef:Uiteraard maar wat als zij alles opzij gooit voor hem, en ze gaan een jaar later uit elkaar? Ik denk toch dat je in sommige situaties primair van jezelf uit moet gaan.
Loran schreef:De beslissing moeten jullie samen maken, niet jij of hij alleen.
Beide moeten achter de beslissing staan..