Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
En inderdaad, de wandelingetjes met de hond kunnen prima onder begeleiding van TS met hond
. Kunnen ze lekaar gezellig begeleiden.
Kattenbak schreef:TS laat inmiddels niks meer van zich horen. Niet alleen heeft ze last van de processierups, ook struisvogelpolitiek past haar prima.
We hebben ook contact gehad met een school voor kinderen/jongen die niet naar een school kunnen, maar daar had je iets voor nodig van een arts, wat ik toen nog niet had. Nou doe ik Nederlands en Wiskunde via mijn oude school, al is dat geen succes. Heb één keer een opdracht gehad en nu zijn er problemen met de site waar ik mee werk. Daar zoeken ze nog een oplossing voor... tot die tijd moet ik gewoon nutteloos niks doen van school....
)
)
Ze zei er wel bij dat het lang kon gaan duren voor ik daar terecht kan en dat het zoiezo lang kan gaan duren.. en dat ik er rekening mee moet houden dat hééél zwaar gaat worden. Ze zei ook dat ze nog verder zullen kijken naar oorzaken van dit alles zegmaar... Ook Psychisch.
Ben vergeten te vragen welk revalidatiecentrum het word... maar ze zei wel dat het in Zwolle zit, dus denk Vogellanden. Dat is de enige in Zwolle zover ik kan vinden op Google..