Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dus ze zou 18 zijn nu.
annebe schreef:Nep is deze dame zeker niet, filmpjes kan je niet bewerken.
Maar die ogen van deze dame! Erg mooi, zulke grote kijkers.
Alleen jammer dat ze waarschijnlijk als lust object gezien word en niet als een normale tiener.

Iedereen die er goed naar kijkt en de mogelijkheden van Photoshop kent ziet dat dit niet 100% moeder natuur is, maar om daar nou een hele site aan te gaan wijden.

Al is het niet zo, ach wat dan nog?
Fiffill schreef:Ik vind van die 'stokbeentjes' niet mooi, op de foto's bewerkt ze ze ook (slanker maken) zodat ze recht zijn zonder echte vorm. Op andere foto's en filmpjes hebben ze dan juist weer wat meer vorm. En ik zie graag een vrouw met rondingen (geen overtollig vet) als ik zou mogen kiezen, dus een mooie buste en billen. Niet té veel, verder gewoon mooi slank. Vorm, daar gaat het vooral om. Als je dit aan mannen zou laten zien (gedaan trouwens, en reactie was zoals voorspelt) hebben ze - enkele uitzonderingen daargelaten - toch echt het liefste eentje met wat vet op de botten (op de juiste plekken dan). Maar goed, er zijn er ook genoeg die dit wel mooi zullen vinden, of juist vrouwen met een maatje meer. Voor ieder wat wils toch? Feit blijft wel dat ze er veel aan knutselt met Photoshop. Die huid ook uiteraard.
Overigens begonnen mensen volgens mij over haar borsten omdat ze ze op de ene foto wel veel meer heeft, en op de andere weer niet!
) net zoals er mannen zijn die van een maatje meer houden. Maar het gros gaat vaak toch liever voor wat meer vorm maar ach, zijn wij vrouwen niet net zo? Wij hebben toch vaak ook een ideaal plaatje in ons hoofd
en dat is vaak ook geen bierbuik of een ielig ventje