Menselijke barbie; KotaKoti

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

horzlover

Re: Menselijke barbie; KotaKoti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 15:11

hoe oud is ze dan?

xSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 15:20

Dat weet niemand, hele topic lezen :+

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 15:24

Ze is in 1993 geboren dacht ik ergens gelezen te hebben :j dus ze zou 18 zijn nu.

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 15:26

Tja dan hebben die ouders niets meer te zeggen zonde die word later echt lelijk

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 15:26

horzlover schreef:
Tja dan hebben die ouders niets meer te zeggen zonde die word later echt lelijk

Later? :')

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 15:29

Is ze helemaal echt ?! non plastic !? *voelt zelfvertrouwen als een huis instorten*

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 15:32

hoe langer ik er naar kijk ,hoe enger ik haar ga vinden,....

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 15:33

larissa288 schreef:

niet kijken ;)

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 15:40

Annettu_ schreef:
Is ze helemaal echt ?! non plastic !? *voelt zelfvertrouwen als een huis instorten*

_O-

*Krikt je zelfvertrouwen weer op*
Nee, ze is, naar horen zeggen, onder het mes geweest :D

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 15:42

horzlover schreef:
larissa288 schreef:

niet kijken ;)

jaj maar het blijft sowieos bizaar :P

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 15:43

diagram zelf vertrouwen sinds lezen topic

---____
-----_____
------------________________

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 15:46

ze heeft bij haar ogen wel aardig wat wit bijgetekend hoor onder, kan je best goed zien, om jullie zelf vertrouwen weer op te krikken :')

SheeNegro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 15:52

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 15:55

annebe schreef:
Nep is deze dame zeker niet, filmpjes kan je niet bewerken.
Maar die ogen van deze dame! Erg mooi, zulke grote kijkers.

Alleen jammer dat ze waarschijnlijk als lust object gezien word en niet als een normale tiener.

Nou, 'lustobject'... als ze nou iets meer vorm had (als in: niet van die stokpootjes en wat meer borsten en billen) denk ik dat ze wat dat betreft meer kans had gemaakt :D
(En ook 'filmshop' bestaat dus wel degelijk)

Maar inderdaad, duidelijk veel Photoshop. Op de foto's waar ze er wat normaler uitziet vind ik het helemaal geen lelijk meisje trouwens, ze heeft best een leuk gezichtje om te zien. :)

Ik ken haar verder niet, maar vind die site waarop ze met alle mogelijke middelen aan proberen te tonen dat ze fake is ook een beetje sneu hoor. :') Iedereen die er goed naar kijkt en de mogelijkheden van Photoshop kent ziet dat dit niet 100% moeder natuur is, maar om daar nou een hele site aan te gaan wijden. :+

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 15:56

Ik vind haar een mooie meid. :)
Ja, ze is misschien wel erg dun, heeft té grote ogen, perfecte lippen en een gave huid (photoshop, who knows), maar ik vind haar wel een mooie meid.

Wel echt bizar dat er mensen zijn die haar 'echtheid' omver willen werpen, get a life. :') Al is het niet zo, ach wat dan nog?

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 15:56

Jaloezie..

K.imberly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 15:57

haha, ik krijg alleen maar meer zelfvertrouwen door dit topic XD Ze is denk ik best een knap meisje hoor, maar zo nep! Die ogen en alles. bah. Ze Lijkt daarnaast ook nog eens een skelet, zo dun als ze is. Als ze wat minder make up zou dragen en minder zou photoshoppen zou ze stukke mooier zijn. Ik denk dat ik met mijn blonde lokken nog meer lijk op een barbie dan zij, maar dan een menselijke mét borsten en niet zo enorm dun.

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 15:58

Ik beken ben jaloers wie wil er nu niet zo een gave huid ik hoef geen mega ogen maar veder is ze best wel mooi

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 18:18

Tammy_ schreef:
Ze is in 1993 geboren dacht ik ergens gelezen te hebben :j dus ze zou 18 zijn nu.

Maar ergens anders stond 16!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-12 18:31

Ze heeft al honderden keren haar leeftijd verschillend verteld. Ze varieert het van 15 tot 18 ongeveer, gezien dat 'cute' is in Japan en ze die 'doelgroep' wou bereiken. Helaas is d'r plannetje niet helemaal lekker gevallen, gezien ze door de mand viel met d'r stomme gephotoshopte foto's en video's, hele stomme Photoshop fouten en nogal een ruizig verleden heeft. Ik zag ergens een arrestatie voorbij komen waarop stond 1992 volgens mij, maar ze liegt er constant over :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 18:59

Ik vind haar eerlijk gezegd een beetje raar, maar ook wel weer mooi.. Ben jaloers op haar huid zeg!
Ik zie hier nu twee mensen beginnen over haar borsten, maar dat valt toch hartstikke mee? Ik heb nog minder dan haar.. Is dit topic wel niet goed voor mijn zelfvertrouwen zijn het wel die posts!
Zie dit filmpje van haar, daarin vind ik het erg meevallen: http://www.youtube.com/watch?v=Ia9JQ8J8 ... re=related Ze is dun, maar niet te dun vind ik. Tegenwoordig heeft ieder meisje/vrouw veel vet, omdat 'dat hoort'. Ik vind dit mooier..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 19:07

Ik vind van die 'stokbeentjes' niet mooi, op de foto's bewerkt ze ze ook (slanker maken) zodat ze recht zijn zonder echte vorm. Op andere foto's en filmpjes hebben ze dan juist weer wat meer vorm. En ik zie graag een vrouw met rondingen (geen overtollig vet) als ik zou mogen kiezen, dus een mooie buste en billen. Niet té veel, verder gewoon mooi slank. Vorm, daar gaat het vooral om. Als je dit aan mannen zou laten zien (gedaan trouwens, en reactie was zoals voorspelt) hebben ze - enkele uitzonderingen daargelaten - toch echt het liefste eentje met wat vet op de botten (op de juiste plekken dan). Maar goed, er zijn er ook genoeg die dit wel mooi zullen vinden, of juist vrouwen met een maatje meer. Voor ieder wat wils toch? Feit blijft wel dat ze er veel aan knutselt met Photoshop. Die huid ook uiteraard.
Overigens begonnen mensen volgens mij over haar borsten omdat ze ze op de ene foto wel veel meer heeft, en op de andere weer niet!

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 19:13

larissa288 schreef:

ja ik ook vind dit dus egt niet mooi. :P

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 19:15

Fiffill schreef:
Ik vind van die 'stokbeentjes' niet mooi, op de foto's bewerkt ze ze ook (slanker maken) zodat ze recht zijn zonder echte vorm. Op andere foto's en filmpjes hebben ze dan juist weer wat meer vorm. En ik zie graag een vrouw met rondingen (geen overtollig vet) als ik zou mogen kiezen, dus een mooie buste en billen. Niet té veel, verder gewoon mooi slank. Vorm, daar gaat het vooral om. Als je dit aan mannen zou laten zien (gedaan trouwens, en reactie was zoals voorspelt) hebben ze - enkele uitzonderingen daargelaten - toch echt het liefste eentje met wat vet op de botten (op de juiste plekken dan). Maar goed, er zijn er ook genoeg die dit wel mooi zullen vinden, of juist vrouwen met een maatje meer. Voor ieder wat wils toch? Feit blijft wel dat ze er veel aan knutselt met Photoshop. Die huid ook uiteraard.
Overigens begonnen mensen volgens mij over haar borsten omdat ze ze op de ene foto wel veel meer heeft, en op de andere weer niet!

klopt dat heb ik ook wel eens aan een aantal mannen gevraagt.
en heb nog nergens gehoord dat ze op van die dunne barbie popjes vallen haha :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 19:17

Nou, er zijn heus mannen die daar van houden (ik ken er een, thans al zijn ex-vriendinnetjes zijn meer van dit type lichaamsbouw :D ) net zoals er mannen zijn die van een maatje meer houden. Maar het gros gaat vaak toch liever voor wat meer vorm maar ach, zijn wij vrouwen niet net zo? Wij hebben toch vaak ook een ideaal plaatje in ons hoofd ;) en dat is vaak ook geen bierbuik of een ielig ventje :D