Is jaren geleden dat ik gevallen ben hoor.
@Nell, durf jij te skaten achter de kinderwagen? Ik mag het niet van manlief, ivm remloos zijn
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Bij mij zit er evt een rem op het stuur van de kinderwagen, maar hij is ook erg wendbaar. Dus maak gewoon een rondje als ik niet hard hoef te remmen

ik heb mijn skeelers op internet besteld, waren van 150 afgeprijsd naar 100 en precies mijn maat, van Rollerblade dus
lijkt mij namelijk ook heerlijk. Maar ik heb dus geen rem op de wagen
Anders gewoon eens gaan als hij aan het werk is?
Nell_ schreef:Ik gebruik de rem op de wagen nooitAnders gewoon eens gaan als hij aan het werk is?

met 100 andere boarders als het allemaal goed gaat...
en je kan ook heel gezellig meerollen met skeeleraars, want het gaat ong even hard...?
(en ideaal voor boktmeetings)

de maat is overigens goed hoor, maatje kleiner zaten mn tenen klem 
mn voeten glippen niet omhoog overigens.. Alleen maar van links naar rechts
Warbling schreef:Weten jullie hoe k2 (vrouwen)skates vallen? Ik heb nu skates van de Perry Sport, maar ik heb het idee dat ze wat breed zijn.. Heb al elke keer 2 a 3 paar sokken aan, maar er blijft makkelijk een flinke hand tussen kunnen. Ik heb ook nogal smalle voeten (en ook smalle handen) maar m'n skates kunnen niet strakker. Gister al op m'n bek gegaan omdat mn voet dus omzwikte ín m'n skatede maat is overigens goed hoor, maatje kleiner zaten mn tenen klem
Ik had zelf t idee dat die k2's wel wat smal ogen in ieder geval..
Kan ook geen lange slagen maken, dan gaat mn (vooral linker) voet een eigen leven leiden (omzwikken en in m'n skate glijden van links naar rechts) en lig ik dus ommn voeten glippen niet omhoog overigens.. Alleen maar van links naar rechts
Maar vind het wel leuk..