[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charmaiineee

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 11:24

Veel plezier vandaag!

Oooh mijn tatt is nog steeds een beetje gevoelig maar ben er wel zoooo blij mee :D :D

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 11:37

die van mij was gister dik en rood :=
denk dat het kwam omdat ik gewoon moe was van het hele dag onderweg zijn.
hij is nu weer mooi plat

apincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 13:21

zo meld me ook weer even

weer hele mooie tattoo's voorbij gekomen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 13:22

Wil iemand ff op mijn rug krabben?!!?!?!?!!?

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 19:00

Kommaar Joolien!! krab krab krab!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 19:55

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 20:40

Ik heb gelukkig nog geen last van jeuk! Ben er echt blij mee hahaha haat jeuk!
*kloptafophoutentafel*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 20:43

Haha wacht jij maar!!! :P

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:19

*stuurt jeuk naar Charmaiineee* :D O:)

21 april word mijn tattoo afgemaakt, kan niet wachten :Y)

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 21:30

:-( nou hihi

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 22:41

wanneer gaat je tattoo slinken?
mijne is 1 week geleden gezet, maar het is nog lichtjes braille handschrift zegmaar.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 22:51

Mijn tattoo voel je ook nog steeds en die is in april een jaar geleden gezet. :')

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 10:09

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 10:14

Ik zit er zelf goed over na te denken of ik er één wil. Beetje voor en nadelen aan het overwegen, heb zelfs een design gemaakt! Mijn ouders zijn zelf ook niet echt pré tattoo maar mijn moeder wou er zelf 1 met het portret van twee overleden honden. Ik ga kijken of ik dat kan aanwakkeren zodat we samen gaan.

Dit design had ik gemaakt:
http://i212.photobucket.com/albums/cc96 ... 0611-1.jpg

Ik wil er alleen onder wat tekst bij. Maar ben nu een beetje inspiratieloos daarvoor. Ideeën iemand?
Zit zelf te denken aan iets, maar tegelijkertijd vind ik het wat.. tjah:

'I'm rusted from the rain
But the sun will shine again.
I will fly to my freedom.'

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 10:28

Ben zelf voorstander van OF een plaatje, OF een tekst met eventueel wat versiering eromheen.

Je idee is leuk, echter zou ik als ik jou was een keuze maak mbt het onderwerp. Nu komt de onderkant echt over al een bij elkaa geraakt zooitje met EN een ijzer EN een hondenpootje EN een muzieknoot. Enkel het idee van de veer, en die dan laten ontwerpen door een echt goede artiest zal een veel fijner beeld geven.

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 10:35

Wendy_Komen schreef:
Ben zelf voorstander van OF een plaatje, OF een tekst met eventueel wat versiering eromheen.

Je idee is leuk, echter zou ik als ik jou was een keuze maak mbt het onderwerp. Nu komt de onderkant echt over al een bij elkaa geraakt zooitje met EN een ijzer EN een hondenpootje EN een muzieknoot. Enkel het idee van de veer, en die dan laten ontwerpen door een echt goede artiest zal een veel fijner beeld geven.

Hmn, gelijk heb je. Maar het is maar een idee ;p Natuurlijk vraag ik dan aan die artiest over hoe hij/zij het zal doen. Bedankt voor je inzicht!

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 12:41

Ik kwam begin van dit nieuwe topic even binnenvallen met de vraag over een tattoo die ik wil laten zetten; 'What goes around comes around. Heb even gevraagd naar de artiest zijn website en shop enzo (aangezien hij dus ook een thuis tattoeerder is).
De artiest heet Richard des Hayes, werkt in een shop in Heemskerk (is daar vaste tattoeerder) en hier kan je zijn werk zien;
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 9598076882
Hij vraagt er 70 euro voor, was er gister geweest.
Schoonzus heeft vorige week bij hem thuis een grote tat op der onderrug laten tattoëren en ziet er naar mijn mening erg goed uit. Ben heel voorzichtig geworden door alle verhalen over thuistattoeerders maar aangezien hij ook in een shop werkt.. ben ik er bijna zeker van dat het goed moet komen.. wat jullie?
Laatst bijgewerkt door xNathaliee op 25-03-12 12:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 12:44

Niet doen, ik vind de lijntjes echt erg slecht gezet. Heel dun en niet strak of recht, lijkt wel alsof hij geen vaste hand heeft.

Bv deze vind ik afschuwelijk: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 8866_n.jpg
De bovenste ster is helemaal niet recht/gelijk en die ring in het midden lijkt veel te diep gezet.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 12:47

Ik sluit me aan bij Yasmine.

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 12:49

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 12:51

Dat er een gigantische fout in die tattoo staat vind ik al genoeg zeggen... (live your life your own way is correct, niet on your own way)

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 12:56

Blunder! Dat kan wel weer de fout zijn van degene die 'm wilt laten zetten, of een bewuste keuze.. was er niet bij natuurlijk. Ging mij meer om de vraag hoe hij de tattoo zelf heeft gezet.
Het is wel een feit dat je geen sterren bij hem moet laten zetten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 13:01

Yasmine schreef:
Dat er een gigantische fout in die tattoo staat vind ik al genoeg zeggen... (live your life your own way is correct, niet on your own way)

Dat zie je erg vaak bij dat soort tattoo's (zo'n zinnetje zeg maar)

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 13:12

Hoi! Ik zou me hier graag willen melden. :) Ik loop nu vanaf mijn 17e met een idee voor een tattoo rond, 3 woorden die veel betekenis hebben voor mij zou ik graag in het sanskrit op mijn achillespees willen laten tattoeëren. Ik heb destijds gezegd 'als ik hem over 5 jaar nog wil, dan laat ik hem zetten', omdat ik gewoon te vaak zie dat mensen er spijt van krijgen of er niet goed over na hebben gedacht, en dat wil ik in ieder geval bij mezelf voorkomen. Nu blijft het idee toch kriebelen, en zou ik hem er graag willen laten zetten, maar ik ben op het moment onder andere mijn onderbenen permanent aan het ontharen met IPL, en dit mag niet op getattoeerde huid. Als een soort 'voorwaarde' voor mezelf moet ik dus eerst het ontharen af hebben en dan mag het plaatje erop.

Heeft er iemand ervaring met tattoeëren op onthaarde huid? Ik weet in ieder geval dat ontharen op een tattoo niet mag, maar mag het andersom eigenlijk wel?

Mijn vriend heeft overigens pas geleden zijn eerste tattoo gezet, zijn vader is inmiddels bijna een jaar geleden overleden, en toen heeft hij, bij dezelfde shop als waar zijn vader hem had gezet en met dezelfde lijnentekening, enkel andere letters, dezelfde tattoo als zijn vader op dezelfde plek laten zetten.

http://desmond.imageshack.us/Himg192/scaled.php?server=192&filename=img0317ce.jpg&res=medium

Hier stond hij er net op, hij is nu al een stuk rustiger en wat donkerder. Ik was het niet helemaal eens met waar hij het liet zetten maar hij wilde per se in dezelfde shop als zijn vader, afijn zijn keuze, wel vind ik dat er wat slordigheden in zitten, en dan vooral stukjes die gewoon niet zo netjes zijn afgewerkt, hij heeft er geen problemen mee.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 13:17

De plaats waar je tattoo komt wordt sowieso altijd geschoren voor het zetten, dus lijkt me dat op voorhand ontharen alleen maar handig is. Alleen weet ik niet hoe het zit met permanent ontharen, of dat iets vreemds met je huid doet?