Oooh mijn tatt is nog steeds een beetje gevoelig maar ben er wel zoooo blij mee
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wendy_Komen schreef:Ben zelf voorstander van OF een plaatje, OF een tekst met eventueel wat versiering eromheen.
Je idee is leuk, echter zou ik als ik jou was een keuze maak mbt het onderwerp. Nu komt de onderkant echt over al een bij elkaa geraakt zooitje met EN een ijzer EN een hondenpootje EN een muzieknoot. Enkel het idee van de veer, en die dan laten ontwerpen door een echt goede artiest zal een veel fijner beeld geven.
Yasmine schreef:Niet doen, ik vind de lijntjes echt erg slecht gezet. Heel dun en niet strak of recht, lijkt wel alsof hij geen vaste hand heeft.
Bv deze vind ik afschuwelijk: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 8866_n.jpg
De bovenste ster is helemaal niet recht/gelijk en die ring in het midden lijkt veel te diep gezet.
Ik loop nu vanaf mijn 17e met een idee voor een tattoo rond, 3 woorden die veel betekenis hebben voor mij zou ik graag in het sanskrit op mijn achillespees willen laten tattoeëren. Ik heb destijds gezegd 'als ik hem over 5 jaar nog wil, dan laat ik hem zetten', omdat ik gewoon te vaak zie dat mensen er spijt van krijgen of er niet goed over na hebben gedacht, en dat wil ik in ieder geval bij mezelf voorkomen. Nu blijft het idee toch kriebelen, en zou ik hem er graag willen laten zetten, maar ik ben op het moment onder andere mijn onderbenen permanent aan het ontharen met IPL, en dit mag niet op getattoeerde huid. Als een soort 'voorwaarde' voor mezelf moet ik dus eerst het ontharen af hebben en dan mag het plaatje erop.