Met 1 bandje lukt het me écht niet... Ik zie niks,een grote frutboel! 2sec in gehad en eruit weten te freubelen... met mijn haar al wel direct resultaat dat wel

Vooruit, 2 bandjes.. Dus bovenlaag op knot, bandje 1 ingerold in 2 delen, op het eind maar samengevoegd en ergens doorheen gefrut..
2e (bovenste) laag idem.. Hoewel de zijkanten nu zitten als de vleugels achterop een cadillac... het zit.. iets of wat.. Eigenlijk wilde ik het zo weer loshalen... Maar volgens mij zit het nog best sollide.. Met de 2 uiteindjes met 2 schuifspeldjes.. Zit nu te dubben of ik ga slapen met een haarnetje erover
Foto zal ik zo editen als die een beetje snel van mijn foon naar mijn email wil laden zodat ik m kan uploaden...
.. Mijn haar krult al als ik het om mijn vinger draai of op staart heb, maar zakt wel snel uit omdat het veel te glad/zwaar/lang is en ik gruwel van haarfixatie-spul..
! Ik ga een zachte sok en het haarnetje zoeken off to bed
haarelastiek methode werkt! Zag er ook charmant uit met al die haarspeldjes en schuitjes op de band op z'n plek te houden.