Mijn lichaam zit ook altijd erg vast.. Ben vaste klant bij de fysio, ook tijdens het dieet. Meestal ga ik aantal maanden niet en dan moet ik weer weken losgewerkt enz.
moonfish13
Geplaatst: 03-05-12 21:05
Bij mij gaat het nu goed, af en toe een schoonheidsfoutje ofzo. Laatst een ruk gekregen in het land en last van mijn nek, maar verder gaat het heel goed. Komt ook wel doordat ik heel fanatiek met bach bloesem druppels ben, als ik dat niet doe wordt het een zooitje. Met alleen fysio/manueel was het een kwestie van tijd voor ik weer kon. Hooguit 7 dgn later.
Ik werk echt volgens een degelijk systeem om zo negatieve emoties op te ruimen, en daardoor heb ik ook veel minder lichamelijke klachten. Als ik bijvoorbeeld me compleet overwerk krijg je galklachten, die loopt over de buitenkant van je been. Dan loop ik gegarandeerd met een zere poot rond! Grenzen stellen dus en daar niet overheen gaan.
dreamer1987
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-12 21:22
Ik ben altijd met 100.000 dingen tegelijk bezig, sinds begin dit jaar wel veel rustiger.. ik had studie, stage en 4 bijbaantjes op een gegeven moment... Men zei dat dit wel eens teveel kon zijn
Het fijne van zo druk zijn was dat ik weinig rust had waarbij ik veel last had. Ik stond op de automatische piloot van doorgaan. Maar zoals gezegd is dit nu al veel minder. Soms heb ik een lange dag, maar ik heb nu ook uitslaapdagen.
Barcelano
Geplaatst: 04-05-12 12:15
Als echt coeliakie heb dan hebben veel mensen een lactose intolerantie ernaast. Maar mijn ziekte is nooit onder controle ook niet met streng dieet. Door dat je vaak krampen heb gaat de rest van de je lichaam ook verkrampen volgens de fysio.
Ik heb weleens overwogen om eens acupunctuur te proberen maar dat neemt niet weg dat je een gluten intolerantie heb. Volgende de Artsen kan je van die ziekte ook niet genezen...
moonfish13
Geplaatst: 04-05-12 14:53
Ik kan niet tegen gluten en niet tegen melk en heb toch echt nergens last meer van lichamelijk. Terwijl ik altijd heel erg vast zat. Maar dan moet je wel eerst de blokkades wegwerken is mijn ervaring.
Het gaat goed met tarwe Wel nog steeds rustig aan het opbouwen.
Wel merk ik verschil in mijn darmen, dat is de afgelopen maanden anders geweest merk ik nu. Maar qua kracht en moeheid geen verschil en daarvoor begon ik met het dieet.
moonfish13
Geplaatst: 10-05-12 09:52
Oja, ik heb nog misschien wel iets wat ook wel wat voor jou is.
Komt vanmiddag even, over PB. Gaat uit een andere hoek komen als je denkt.