Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ssssuus

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 15:36

Dan zou ik 50 cm doen.. :-)

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 10:08

Iemand ervaring met het knippen van je extensions?

Ik heb nu 60 cm clip in's maar ze matchen niet echt heel goed met mijn eigen haar. Heb wel al lang haar van mijzelf, maar heb lagen dus je ziet het lengte verschil...

Maar ik wil niet dat ze zo recht afgeknipt worden, want dat vind ik dus zoo lelijk!

Heeft iemand voorbeeld foto's van toen het net geknipt is?

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 10:51

Extentions kan je gewoon laten knippen en snijden bij de kapper, net als je eigen haar.

Weet niet of je humain hair heb,dan komt het er net zo uit te zien als je zelf ook naar de kapper gaat.

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 18:39

Het is wel echt haar (Remi)

Ik denk dat snijden mooier valt, dus ik ga dat maar proberen dan. Vind het dood eng, ben veelste bang dat ik ze verknoei.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 18:58

ik zou het dan bij een kapper laten doen.
Als je het zelf doet heb je grote kans dat het scheef gaat.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-12 19:24

Ik heb gehoord dat er ook genoeg kappers zijn die weigeren te knippen/snijden in hairextensions..

Heb zelf op de huishoudbeurs extensions gekocht, clip-ins.. wat een gedoe om ze erin te krijgen zeg :P
Heb ze nou weer gestijld, maar ga ze voor vanavond weer krullen (waren ze eerst)..
Hier waren ze er net ingezet;
Afbeelding

(ik heb deze laten bijknippen bij de stand zelf.. waren eerst 60 cm, vond ik teveel van 't goede haha)

Ik zal straks een duidelijkere foto maken of plaatsen ;)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 04:37

Krullen is niet gelukt en ben 3 uur bezig geweest met die stomme *piep* dingen. Elke keer heb ik ze netjes uitgekamt, maar eer ze er weer in zitten is het een klittezooi en als ik dan kam dan gaat het weer losser zitten dus dan zit ik wéér met die clipjes te prutsen..
En dan zit het eindelijk en dan lijkt het haar alsnog heel dood etc. ..
Heb het al gewassen met shampoo en conditioner, maar het helpt niet en het klit dus verschrikkelijk.
Iemand tips hiervoor? Heb er 110 voor neergelegd en dat was nog met korting ook.. maar ik vrees dat het een miskoop is.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 10:05

Dan zal het geen goed haar zijn, zeker geen Remy human hair. Hoe slechter de kwaliteit van het haar hoe sneller het klit. Ik heb hier een set 100% REMY en daar komt echt geen klit in, heb ook nog een set niet REMY haar en dat klit veel makkelijker.
Of is het synthetisch haar (kan je tegenwoordig ook met hitte behandelen), dat klit ook als een malle :D

Wat ik wel altijd doe is m'n extensions eerst krullen (ff tussen een la klemmen of onder je laptop bijv) en dan krullen met de tang. Dan pas in zetten.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 11:32

Ja, dit is écht een ramp. Een keer schudden en er zitten zo weer klitten in..
*baal
Het word ook heel snel "pluizig" aan de onder kant, net of ik een dood dier daar heb zitten.
Met krullen was dit niet zo, had die er gewoon in moeten laten zitten dus..

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 17:10

Heb dan wel het idee dat het synthetisch is.
Zonde van je geld helaas.

Bij welke tent heb je het gekocht?
Want ik weet dat er op de huishoudbeurs een tent stond die ook synthetisch verkocht maar weet niet zeker of ze al met de tijd mee zijn gegaan met clips.

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 20:06

Ik heb op dit moment mn luxies weer in :)
Als ik dan het verhaal hierboven lees ben ik er nog steeds zoooo blij mee.
Heb je er echt 110 euro voor betaald? :o want dan had je beter voor luxies kunnen gaan..
Maar kan je het niet met anti pluis/klit behandelen dat t misschien minder word?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 09:37

Ik snap echt niet dat mensen er zoveel geld aan uit geven :')

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 10:28

Jij snapt sowieso niet zoveel geloof ik :')

Dreamy: 110 euro is voor nederlandse begrippen niet zo duur. Je zou de proef op de som kunnen nemen door 1 haar te verbranden. Als hij smelt ipv verbrand is het synthetisch. Wat was de naam
Van het kraampje waar je het kocht? En zat er een verpakking omheen waaraan je mis een merk kan herleiden? Anders contact opnemen met de fabrikant wellicht kunnen die wat voor je betekenen! Anders erg zonde van de 110 euro :(:)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 10:38

Ik ga het proberen te achterhalen, heb ze samen met een vriendin van mij gekocht.
Weet wel dat een van de meisjes die er werkte in New Chicks (van die Brabantse meiden zo'n programma tijdje terug) zat :+ En hun stand was heel groot. :j (je had er meerdere maar dat waren kleine hoekstandjes, deze had een halve zijde bijna tot hun beschikking)
Leek dus allemaal heel prima..

Ik heb het ook gekocht in een opwelling :+ een vriendin van me had ook soms extensions in en dat was zooo mooi. En nu had ik gewerkt op de huishoudbeurs en meer geld gekregen dan ik dacht, dus toen heb ik ze direct gekocht :o
Die van die vriendin, (niet die wat ze ook met mij had gekocht, maar die waar ik het hierboven over heb) blijken wel echt van mensenhaar en die heeft ze in Utrecht gekocht. Bij een winkel op de amsterdamse straatweg. Is haar van aziatische personen en die zijn dan geverfd. Ze heeft voor 70,- een stuk of 6 'matjes' met clips kunnen kopen daar, en het ziet er echt goed uit :j Was gisteren nog bij haar.
Maar ik durf me er niet goed meer aan te wagen, bovendien vind ik het zo'n werk om die clips goed en fijn zittend te krijgen :+'

Maar er is ook in geknipt (door diegene van de stand), dus zou de fabrikant het dan nog wel terugnemen? :+

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 18:55

Ik heb op de huishoudbeurs gestaan voor flipinhair. Bij ons zijn ook een paar mensen gekomen die vorig jaar de clipins op de huishoudbeurs hadden gekocht en die haren leken inderdaad een beetje op een dood beest.
Misschien kun je het haar steilen met wat biosilk erin of de punten af knippen..

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-12 19:22

Focussed schreef:
Jij snapt sowieso niet zoveel geloof ik :')

Dreamy: 110 euro is voor nederlandse begrippen niet zo duur. Je zou de proef op de som kunnen nemen door 1 haar te verbranden. Als hij smelt ipv verbrand is het synthetisch. Wat was de naam
Van het kraampje waar je het kocht? En zat er een verpakking omheen waaraan je mis een merk kan herleiden? Anders contact opnemen met de fabrikant wellicht kunnen die wat voor je betekenen! Anders erg zonde van de 110 euro :(:)

Gut gut :')

Afijn, ik zou sowieso voortaan via webshops ( eBay aan te bevelen ) bestellen, die goed aangeschreven staan :) Voorkom je een miskoop!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 13:06

Heeft iemand enig idee hoeveel extensions je nodig hebt voor meer volume? Echte lengte mag ook zeker wel maar ik zou zo graag eens een wat dikker staartje hebben :D

Ik zag namelijk net de advertentie van Quellian en dat lijkt me wel wat.
Zij bied 100 extensions aan voor 75 euro inclusief zetten http://www.bokt.nl/markt/ad/28809/haire ... 2%82%AC-75

Iemand enig idee? :D

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 13:13

Nou 100stuks voor 75 euro lijkt me beetje té goedkoop...

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 15:44

Het staat er echt :D

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 15:50

Ik denk dat ze ze zet voor 75 en dan kost het je dus nog 80 tot 190 euro voor de extensions. Volgens mij zijn het 2 aparte prijzen, 1 voor het zetten en 1 voor het haar.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:03

Citaat:
Voor slechts € 75,- euro zet ik 100 extensions naar keuze! Hieronder kun je zien wat de extensions zelf kosten aan inkoop.

De volgende prijzen zijn groothandels prijzen, hiervoor kun je het haar bij mij bestellen, dit is zonder het zetten!! Wél inclusief 4 weken garantie én opfris afspraak.

*prijslijst*

Het zetten is € 75,- en daarbij komt apart het haar naar keuze (zie prijslijst).

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:59

Oh dan las ik het ook verkeerd...

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 19:14

Ik heb clip in extensions, ik heb niet helemaal gelezen hier maar hebben mensen er hier ook last van dat vooral de onderste laag gaat klitten? Dan gaat het helemaal aan elkaar zitten en dan kam je ook niet zo makkelijk uit dat onderste...

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 19:16

Die onderste laag klit bij mij altijd al! Al helemaal als ik het krul dan zijn m'n nekharen een groot vogelnest :( laat staan als ik er dan ook extensions indoe dan klit dat ook nog extra in elkaar!
Als ik geen Haarlak erin doe is het wel veeeeeel minder erg!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 19:34

Hm van mijn eigen haar heb ik er geen last van! maar na een avondje uit is het bijvoorbeeld echt heel erg.. Ook zonder haarlak trouwens