ben heel benieuwd of het werkt! 2x per dag smeren toch? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ben heel benieuwd of het werkt! 2x per dag smeren toch?

heel pijnlijk bij mij 
Deze zalf is een blijvertje

Zinn schreef:ik voel na 3 dagen smeren al duidelijk verschil, op de plekken waar het niet zo erg was zie je het ook al duidelijk. De ergste plekken hebben nog wat langer nodig...maar voelen doet het iig al stukken beterDeze zalf is een blijvertje

Morrow_Less schreef:Even een vraagje mensen
De laatste tijd speelt mijn exceem enorm op en de dokter denkt aan een enorme doorbraak van een tot nog toe niet zo erg uitgebroken contactallergie (ik hoop dut jullie het wat snappen)
Nu heb ik allemaal plakkertjes moeten kleven met allemaal producten op (zeep, wasmiddel,....) om te zien op welke ik reageer.
NU beginnen mijn plakkertjes van de douchezeep en shampoo heel erg te jeuken.
Dus dan zal het wel iets zijn wat er in beide zit (niet parfum, al getest).
Weet iemand welke stoffen er toevallig in beide zitten ?
Ik gebruik een zeep van de kruidvat (koko's) en een shampoo van elvive.
Ik hoop dat iemand me wat kan helpen ?
Zwitsal is ook een hele goeie, dat is voor baby's en zit niets in. Als je daar ook niet tegen kan, zal het aan iets anders liggen 
Zinn schreef:ff een laat antwoord, maar als het om zepen/shampoos gaat, zijn dit meestal kleur en geurstoffen waar men allergisch aan is. Er bestaan genoeg shampoo's etc waar dit niet inzit, dat kan je gemakkelijk testenZwitsal is ook een hele goeie, dat is voor baby's en zit niets in. Als je daar ook niet tegen kan, zal het aan iets anders liggen