Oke, dat is precies waar ik het ook heb!
Verder ben ik heel realistisch en ben ik al blij als ik hier genezen uitkom.
Dan mogen ze verder alles met mij doen... ik heb er werkelijk ALLES voor over om beter te worden.
De behandelingen zullen inderdaad wel erg zwaar worden.
Daar zie ik erg tegen op.
Vooral om dan veel alleen te zijn thuis en je zo rot te voelen. Mijn vriendinnen zijn toppers, maar stuk voor stuk met mega drukke levens.
Ene onderzoek staat dus voor morgen en CT is niet echt belangrijk wanneer. Pas woe kunnen ze overleggen.. Verder zal ik van dat onderzoek morgen weer moeten bijkomen eerst.
Kan nog niet veel hebben merk ik en zeiden de artsen ook. Bij vorige onderzoek ging mijn hartslag kennelijk als een gek tekeer en ik ademde nog 30 min heel zwaar.. zo zwaar was het voor mijn lijf geweest.
karuna schreef:Heb je niet wat oud serviesgoed dat mag sneuvelen, kan best opluchten hoor.![]()
Mijn collega was toen een jaar of 55 60. Hij had al eerder botkanker in zijn been gehad en daarvan genezen verklaard. Ook bij hem was het eten opeens een probleem, hij viel snel af maar kon dat ook wel missen. Bleek dus slokdarmkanker vlak bij de maagopening te zijn.
De behandelingen vielen hem wel heel erg zwaar, zijn keel was verbrand door de bestralingen, eten bleef wat moeite kosten en zijn smaak was verandert. Maar dat maakte hem niks uit, hij was van de kl ote kanker af en genezen verklaard. Ik ben zelf 2 jaar later uitgevallen wegens ziekte dus het herstel daarna niet meer meegemaakt van dichtbij. Maar toen ik nog wat oud collega s sprak 5 jaar na de diagnose ging het heel goed met hem op de bovenstaande restklachten na dan. Misschien niet fijn om te lezen maar liever met klachten nog leven dan er niet meer zijn lijkt me.
Kunnen de onderzoeken niet deze week al gedaan worden? Lijkt me vreselijk om nog een week te moeten wachten op zekerheid.
@xxStitchxx: jij ook heeel veel sterkte!!!
@Ier: heb inderdaad ook t gevoel dat ze alles juist mega snel doen hoor!
@tjady: Dank je! Morgen een onderzoek onder narcose om te kijken wat er precies zit en hoe groot, waar etc. Kijk er heel erg tegenop.. ook al slaap ik. Misschien vaag.. maar vind het eng en bovendien vind ik de uitslag eng!!!
Ik klink sterk.. ben ik ook.. maar ben ondertussen bang als hell uiteraard.