Hou 't eindresultaat in gedachten!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar dat zal hij bewust niet doen. Gaat me een vermogen kosten, maar heb het er voor over en hoop ook gewoon dat mijn angst daarna een eind weg is. Het is namelijk helemaal niet redelijk zoals ik reageer (ik word extreem agressief).
Wat goed dat je toch gaat!! 

Zalf erop en toen twee prikjes gehad. Die voelde ik wel een klein beetje maar dat was te overleven.
Toen voelde mijn bovenlip heel dik.
Van de behandeling niets gevoelt.
Nu weet ik wat mij te wachten staat volgende week.
Kan je ook niet om verdovende zalf vragen?
dankzij jou weet ik dat die bestaat en daar zal ik zeker om vragen en narcose graag anders ga ik wel naar de kaakchirurg
Dat spul werkt echt goed..en snel ook!! 

voel me niet meer compleet (was verstandskies maar toch) tita schreef:Nou Bella hier was het geen succes niks verdovende zalf maar gewoon spuiten in mijn mond vooral die 2 bij mijn gehemelte deden zo'n pijn.
Kies wilde er niet uit moest met flink geweld en 15 min later had ik dus een groot gapend gat in mijn mond die nu overigens nog steeds bloedt.
Paar keer overgegeven van bloed wat een vieze smaak, 7 gaasjes versleten en die pijn die ik nu voel
Had hem beter kunnen laten zitten..... mis mijn kiesvoel me niet meer compleet (was verstandskies maar toch)
Dat klinkt echt heel verrot en pijnlijk. Heb je wel gevraagd naar de zalf??
was niet nodig hij zou heel voorzichtig doen anders mocht ik volgende week wel terug komen als ik nu niet durfde.. 
leed is al geschied mag hopen dat ik komende 1.5 jaar niks krijg ga pas volgend jaar nov weer ofzo