[Centraal] Tattoo's

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DesireeK

Berichten: 5255
Geregistreerd: 17-04-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 12:03

DeniiSee schreef:
Pfff ik word een beeetje moeilijk van mn ex..
Die zit nu leuk te doen met dattie verkeerd is gedaan in de hoogte en breedte en dat de N niet goed staat dat het lijkt dat er Willem staat

Word hier een beeetje misselijk van, jong moet lekker zn eigen leven zoeken.
Ik ben der blij mee, en weet dat ik me er niks van moet aantrekken, maar vind het me een partij lelijk dattie zo zit te banketstaaf over mn eerste tattoo -O-


Gewoon lekker je ene oor in en je andere oor uit ;)
Het is inderdaad jou tattoo en jij bent er blij mee en je vind em mooi.. en vooral een Ex moet zich daar gewoon lekker niet mee bemoeien..
Maar ik kan me wel voorstellen dat je er niet blij van wordt..

Kop meis en lekker laten kletsen :j


@Picobello: Mooie tattoo's :) Dat tibetaanse schrift is inderdaad erg mooi :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 15:29

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-23 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 16:03

Picobello, mooie tattoo's!
Desiree, niks van aantrekken hoe moeilijk het ook is. Het is jouw tattoo en jij bent er blij mee.
Warbling, heb je een beetje kunnen slapen vannacht en hoe voelt/ziet het er bij jou uit?
Madelon, wat wil je laten zetten?

Ik heb werkelijk niks dan positieve reacties op mijn tattoo gehad, iedereen vind hem prachtig en zo subtiel gezet. Ik heb er echt nauwelijks last van, afentoe voel ik een klein plekje, hij is niet rood alleen een beetje opgezet maar dat zakt ook al sinds ik mijn uniform uit heb.

Warboel
Berichten: 14734
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 16:18

@Splash_ Ik heb helaas vannacht maar 3 uurtjes kunnen slapen := Lag om 11 uur, maar had nog een beetje last van adrenaline :P maar ik ben ook echt een rug en rechterzijslaper, en dat ging dus niet.

Ergste roodheid is weggetrokken, maar het is wel dik. Inderdaad ook erg veel positieve reacties, ondanks dat ik 'm nog niet echt kon laten zien. Volgende week willen ze me in bikini op werk zien! :P
Het jeukt wel ontzettend 8)7

picobello

Berichten: 1971
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Barber, Curacao

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 16:25

Best koud voor een bikini {:)
Ik heb geen last van pijn gehad, wel jeuk := Gelukkig ging dat ook snel over.

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 16:38

Lekker hoor, in je bikini :D :)) Brrrr...... Bij mij jeukt het (nog) niet, maar dat gaat ongetwijfeld komen!

Warboel
Berichten: 14734
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 16:45

Oh ja het zijn ook allemaal een stel idioten hoor m'n collega's (toevallig ook allemaal mannen :P) :=
Maar had al het idee om zo'n neckholder topje aan te trekken als die een beetje genezen is.. Heel veel mensen willen 'm zien 8-)

Heb jij eigenlijk wel goed geslapen vannacht?

Het jeukt nu echt enorm.. Zit alle kanten op te wiebelen omdat ik niet wil kriebelen :7 Nouja zo maar even naar verzorgpoown toe :)

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 17:17

Ik heb vandaag wel 20x mijn mouwen moeten opstropen om mijn pols te laten zien :D Bij mij gaat het makkelijk maar jij hebt het wat lastiger ;) Wel leuk hoor om hem te laten zien. Ik heb prima geslapen, hij zit bij mij op een gunstigere plek dan bij jou wat dat betreft.

Evel_Knievel

Berichten: 2033
Geregistreerd: 14-12-06
Woonplaats: Lima, Zweden

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 18:52

Ben vandaag bij Low Voltage Ink geweest en heb een afspraak staan op 14 juli om 10 uur :D

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 18:53

eindelijk gelukt dus...

Evel_Knievel

Berichten: 2033
Geregistreerd: 14-12-06
Woonplaats: Lima, Zweden

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 18:55

Jep..is wat voor nodig geweest maar eindelijk staat de afspraak. Vind het nu al spannend haha. Mijn eerste tattoo gaat werkelijkheid worden. Vanaf nu druk gaan sparen dus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 18:56

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-23 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Evel_Knievel

Berichten: 2033
Geregistreerd: 14-12-06
Woonplaats: Lima, Zweden

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 18:56

De wachtlijst is bij hun gewoon ontzettend lang ;)

Margriet_

Berichten: 7045
Geregistreerd: 11-05-05

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:10

Ik lees ook al een tijdje mee en op 16 januari heb ik ook afspraak staan bij Low voltage ink.

Ik weet al wat het gaat worden, twijfel alleen nog een klein beetje over de plek. Heb altijd gezegd enkel, en nu denk ik weer hmmmm schouderblad is misschien ook wel mooi.

DesireeK

Berichten: 5255
Geregistreerd: 17-04-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:12

Macchiato schreef:
De wachtlijst is bij hun gewoon ontzettend lang ;)


Duurt inderdaad nog best lang, maar als voordeel heb je wel dat je kan sparen voor iets heel moois :)

Yinka

Berichten: 2982
Geregistreerd: 21-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:15

Splash_ schreef:
Zo, na een enerverend ochtendje toch om 1130 in Weert aangekomen, en toen kwam de spanning wel een beetje. Het zetten viel mij echt 100% mee, het is meer irritant dan pijnlijk, op sommige plekjes wat gevoelig maar niks noemenswaardig.

Marsha heeft het echt geweldig gedaan, hij is precies zo geworden als ik hoopte, ik ben er weg van <3 Complimenten voor Marsha, ze is hartstikke lief, behulpzaam en professioneel. Ik kan haar echt bij iedereen aanraden, Marsha... BEDANKT! :D

En dan nu mijn aanwinst, het tibetaanse classical khyug script, met als betekenis : "Dream".

http://i23.photobucket.com/albums/b395/ ... G_2868.jpg


Vind deze zo mooi! Mooi gezet, niet zo groot en simpel.

Warboel
Berichten: 14734
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:24

Hé super Macchiato dat het nu eindelijk gelukt is! +:)+
Duurt nog wel even maar dat is het vast dubbel en dwars waard.

Ben er net achter gekomen dat de jeuk van de folie komt. M'n hele rug jeukte, van m'n billen tot me nek.. Net even de folie eraf gehaald, en nu is het over. Zo maar wel weer erop doen, nog even doorbijten..
Was er al bang voor, heb een enorm gevoelige huid.. Kan ook niet zo goed tegen pleisters enzo. Hopen dat de komende 2 á 3 dagen snel voorbij zijn :=

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:25

Dan kun je denk k beter het folie eraf laten. En dan een dikke laag zalf erop en een katoen tshirt.

Warboel
Berichten: 14734
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:27

Hm.. dat is dan misschien een beter idee. Doe ik vannacht er denk ik wel folie op, voor de zekerheid.. Kijk het dan wel even aan. Als het dan weer zo gaat jeuken maak ik vriendje wel even wakker of hij het eraf haalt :P

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 19:28

gevoelige huid of niet, sowieso folie er af ook snachts hoor! risico is wel dat je pyjama vast gaat plakken, had ik ook, ik ging dan gewoon met pyjama en al onder de douche s ochtends

perdjes

Berichten: 948
Geregistreerd: 29-10-04
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 23:50

Nou ik meld me ook eindelijk!
Ik was afgelopen donderdag bij Marsha, en hier is het resultaat net na het zetten:
Ik heb wel echt een mislukte voet op de foto :')

Afbeelding

Ik ben er super blij mee! Het is een aandenken van mijn pas overleden hondje, zijn as zit ook in de tattoo verwerkt :) Heel erg bedankt Marsha!
En ook ik kan haar zeker aan iedereen aanraden!! :D
Ik heb er helemaal geen last van zelfs met lopen niet, de roodheid is ook al een heel stuk weg getrokken. Het jeukt gelukkig ook nog niet haha.

Splash, je tattoo is echt mooi geworden! Heel mooi subtiel. :j

Warbling, je tattoo is ook echt super geworden en ik vind er een hele mooie betekenis achter zitten! Kan me idd voorstellen dat je schouderblad toch wel ff voelde. Misschien toch de folie eraf laten, aan de openlucht geneest het beter. Ik hoefde mijn folie maar de eerste 2 uur om te houden en daarna kon ik hem eraf halen.

Denise, ook jij hebt een mooie tatt! En trek je niks aan van je ex meid, jij bent hartstikke blij met je nieuwe aanwinst en dat is wat telt. :(:)

Macchiato, fijn dat je eindelijk een afspraak hebt! Nu flink sparen haha.

Picobello, mooie tattoo's vind jou tibetaans schrift ook heel mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 23:56

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-23 21:51, in het totaal 2 keer bewerkt

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 00:01

Bij mij ook pas met genezen hoor

Monatoetke

Berichten: 964
Geregistreerd: 18-07-08

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 00:44

Hier ook pas met genezen. Is net als met wondjes, zodra het aan het genezen is gaat het jeuken toch? ;)

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 01:08

Klopt, tattoo is in principe gewoon een wond