Bizzybijtje schreef:Wat is een industrial piercing?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LisaaBloem schreef:Marielle_93 schreef:Wat een leuke! CS of titanium? De leuke zijn vaak CS en dat kan ik volgens mij iets minder goed hebben
Uhmmm even kijken hoor... Volgens mij ook chirurgisch staal maar ik ga even kijken of het bolletje ervan ( die onderste) op de piercing past die ik nu in heb. Want ik mag me navelpiercing nog niet verwisselen, heb hem nu 2 weken
Edit:
Na lang pielen aan die nieuwe navelpiercing erachter gekomen dat het onderste bolletje met dat hangertje niet los kanBaaaaleeennn
lovemario schreef:ik vraag me af he, ik heb gister mn tongpiercing gezet, maar wanneer mag je ereen nieuw balletje op zetten? heb al hele leuke gezien en wil hem er eigenlijk al wel op
lovemario schreef:ik vraag me af he, ik heb gister mn tongpiercing gezet, maar wanneer mag je ereen nieuw balletje op zetten? heb al hele leuke gezien en wil hem er eigenlijk al wel op
Sassii schreef:Oeeeh succes! Bij welke piercer laat je hem zetten ? Ik heb het bij passion for piercings in Groningen gedaan.
Maris89 schreef:Ik nam trouwens ook een paracetamol als ik last had van m'n tong. Kreeg er ook last van m'n klieren van. Hielp wel!
lovey_ou schreef:Hoeveel mm kan er ongeveer in je oren voor je bent begonnen met stretchen? Want opzich lijkt het me wel leuk maar in de kleine maatjes kan ik nooit mooie plugs vindenSnap wel dat het aan je oorlellen ligt maar stel je met op 0,8mm gepiercd moet 1mm er met gemak ingaan toch? en misschien 2mm ook wel?