[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 21:51

Bizzybijtje schreef:
Wat is een industrial piercing :o ?

Google ;)

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 00:14

LisaaBloem schreef:
Marielle_93 schreef:
Wat een leuke! CS of titanium? De leuke zijn vaak CS en dat kan ik volgens mij iets minder goed hebben -O-

Uhmmm even kijken hoor... Volgens mij ook chirurgisch staal maar ik ga even kijken of het bolletje ervan ( die onderste) op de piercing past die ik nu in heb. Want ik mag me navelpiercing nog niet verwisselen, heb hem nu 2 weken :P

Edit:
Na lang pielen aan die nieuwe navelpiercing erachter gekomen dat het onderste bolletje met dat hangertje niet los kan :( Baaaaleeennn

die kan nooit los. Is overigens ook slecht om tijdens de genezingsperiode er zo'n zwaar ding in te hangen. Zou lekker 6 weken wachten :).

Na hoelang mochten jullie je tongpiercing verwisselen? Mijne is na 10 dagen verwisseld voor een kortere.maar wil eens kijken of ik hem zelf kan verwisselen. Heb hem nu 3 weken bijna. Voel al helemaal niks meer qua pijn :D.

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 00:44

ik vraag me af he, ik heb gister mn tongpiercing gezet, maar wanneer mag je ereen nieuw balletje op zetten? heb al hele leuke gezien en wil hem er eigenlijk al wel op :P

linnieke

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 01:26

Hier ook even een vraagje. Ik heb een lip piercing. Nu heb ik hem ruim 4 jaar en ik wil het eruit gaan halen. Ik wil dan gaan smeren met biodermal littekencrème. Alleen vroeg ik dus af, kan ik gelijk gaan smeren of pas nadat het gaatje is dicht gegroeid? Iemand die dat weet?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 01:32

Het gaatje moet eerst dicht is mij altijd verteld maar er zijn ook wondhelende zalfjes die littekenweefsel tegen gaan, dan kan het er dus al gewoon op. Misschien even navragen bij de apotheker?

xxsamm_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 01:49

lovemario schreef:
ik vraag me af he, ik heb gister mn tongpiercing gezet, maar wanneer mag je ereen nieuw balletje op zetten? heb al hele leuke gezien en wil hem er eigenlijk al wel op :P

Het beste is wachten totdat je tong volledig genezen is. Hier bij ons geven ze het advies om er een ander bolletje op te doen wanneer je je kortste staafje hebt. Anders even informeren bij je piercer ;)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 08:35

lovemario schreef:

Ik mocht het na 4 weekjes :)
2 weken lang staafje, 2 weken kort staafje & dan pas iets nieuws (zowel bolletje als heel staafje)! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 09:02

Ben ondertussen al zowat een jaar verder en nog steeds geen helix.
Maar ga vanmiddag eerst heel stoer 2de gaatjes laten bijschieten/drukken bij de juwelier.
En dan in het nieuwe jaar mijn helix <3

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 12:36

Oeeeh succes :D ! Bij welke piercer laat je hem zetten ? Ik heb het bij passion for piercings in Groningen gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 16:11

Sassii schreef:
Oeeeh succes :D ! Bij welke piercer laat je hem zetten ? Ik heb het bij passion for piercings in Groningen gedaan.

Weet nog niet. Er zit hier wel 1 in hoogeveen die het doet. Maar doet het wel thuis in aparte kamer. Hebben ook alle papieren. En heel veel mensen die ik ken gaan daar ook altijd heen.

Maar vertrouw dat zelf niet zo. Dus moet nog even kijken.

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 20:00

Sassii schreef:

daar heb ik mijn tongpiercing laten zetten :)

pijn is wel te doen, maar heb vandaag veelmoeten praten op t werk, en nu doet het weer enorm veel pijn. asperines zijn ook op :(

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 04:02

Ik nam trouwens ook een paracetamol als ik last had van m'n tong. Kreeg er ook last van m'n klieren van. Hielp wel!

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 16:19

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 17:14

Ze hebben bij crazy factory weer een gratis verzendingscode! :D
FB-HOLY :)

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 17:15

echt???? geniaal!!!
ik heb al een poosje een bestelling maar die is zo klein dat het onder de verzend kosten is....nu ga ik het meteen bestellen :+

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 18:03

nu heb ik ook 2 paar silicone tunneltjes er bij besteld
ik heb vanalles van 5 en 6 mm, pas het allebij maar bij 6 mm is toch net ff meer keuze in alles dus wil helemaal over naar 6mm maar ik heb nog niet zulke tunneltjes.
bij AOP zijn de tunneltjes duur en bij CF is de verzendkosten hoog :+
je hebt mn avond helemaal goed gemaakt :D

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 20:15

Ik was jullie helemaal kwijt!

Maar ik heb gister mijn onderste navelpiercing laten zetten, boven had ik al.
Ben er heeeeeeeeeeeel erg blij mee. Met zetten was ie wat lastig want m'n huid was heel stug dus ze kreeg er 'm niet zo goed door :')

Oh en over die tongpiercing ik zou toch echt 2 weken wachten met iets veranderen aan je tongpiercing..

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 20:20

Maris89 schreef:
Ik nam trouwens ook een paracetamol als ik last had van m'n tong. Kreeg er ook last van m'n klieren van. Hielp wel!

ik heb er een keelontsteking bij :( een dag na dat ik hem liet zetten begon het. kan er ook nog wel bij..
tong is al iets minder dik, en heb weer wat geprobeerd te eten.
een frikandel ging wel redelijk, maar een broodje oid gaat echt niet :n

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 21:36

Hoeveel mm kan er ongeveer in je oren voor je bent begonnen met stretchen? Want opzich lijkt het me wel leuk maar in de kleine maatjes kan ik nooit mooie plugs vinden :+ Snap wel dat het aan je oorlellen ligt maar stel je met op 0,8mm gepiercd moet 1mm er met gemak ingaan toch? en misschien 2mm ook wel?

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 22:47

Nee want 0.8 is 0.8 ;) het verschil lijkt klein omdat het maar om hele kleine stukjes gaat maar dat is juist ook heel belangrijk, je moet rekken en niet scheuren. Van 0.8 naar 2mm zal je wel voelen

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 22:51

tja lijkt mij dat het ook aan je oorlellen ligt? Zo las ik dat iemand al een stap had overgeslagen omdat ze der zo in gingen vermoedelijk door bijv zware oorbellen
Is ook maar een voorbeeld he :)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 22:56

Door zware sieraden rekt het al een beetje mee zeg maar, ik draag nu een tijdje stenen sieraden in mijn eindmaat (16mm) als ik ze te lang in hou vallen ze er zo uit.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 08:19

Heeft iemand ervaring met die piercingsshop in Hardenberg? :) Ik wil er graag wat bij, mijn helix heb ik bij een thuispiercer/tatoeërder gedaan en dat was heel goedkoop (€15-,), maar zit te twijfelen of ik daar weer heen wil voor een volgende piercing.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 15:33

ik heb mn AOP bestelling binnen :D
de robot plugjes zijn echt super geweldig :D :D :D
de gypsy plugjes zijn wel erg mooi maar de afbeelding is wel echt heel klein je moet echt goed dichtbij kijken om te zien wat het is

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 15:44

lovey_ou schreef:
Hoeveel mm kan er ongeveer in je oren voor je bent begonnen met stretchen? Want opzich lijkt het me wel leuk maar in de kleine maatjes kan ik nooit mooie plugs vinden :+ Snap wel dat het aan je oorlellen ligt maar stel je met op 0,8mm gepiercd moet 1mm er met gemak ingaan toch? en misschien 2mm ook wel?

Laat ze dan piercen op 2mm of 3mm maar ga niet te snel stretchen uit ongeduld. Blowouts zijn écht niet smakelijk om te zien.