Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

)
Had echt idioot korte nagels... Giolli schreef:Gaaf! Heb je ook een foto van nu zonder lak?
) een blauw kleurtje gaan smeren. Maar zal binnenkort even een foto maken
Maar om een idee te geven: eigenlijk ook best oké! Ik heb meestal wel blanke nagellak op ivm sterkte, maar het ziet er niet raar uit ofzo. Wel een relatief groot wit gedeelte en een relatief klein roze deel. Kreeg laatst al de vraag of ik een french manicure had gehad... Nou nee, zo zijn m'n nagels gewoon 
Gashmiron schreef:dan ga ik maar eens proberen nagelverharder![]()
daaroverheen kan gewoon nagellak? anders is het iets moeilijker eraf te blijven
Nouks schreef:Giolli schreef:Gaaf! Heb je ook een foto van nu zonder lak?
Nee helaas niet, heb nu afgebladderde roze op en wil zo (vanavond uit) een blauw kleurtje gaan smeren. Maar zal binnenkort even een foto maken
Maar om een idee te geven: eigenlijk ook best oké! Ik heb meestal wel blanke nagellak op ivm sterkte, maar het ziet er niet raar uit ofzo. Wel een relatief groot wit gedeelte en een relatief klein roze deel. Kreeg laatst al de vraag of ik een french manicure had gehad... Nou nee, zo zijn m'n nagels gewoon
Maar goed, het kan dus écht!! Ook jullie nagels kunnen zo mooi en lang worden!!
Maar hoe vaak ik het ook zeg, hij blijft het gewoon doen natuurlijk...
) aan heb, bijt ik de randjes rond mijn nagel er ook af. Bijgevolg liggen mijn vingers dus most of the time open. Gewoon een frietje vastpakken met mijn vingers is al een marteling vanwege het zout dat in mijn wondjes komt..
Maar stoppen, nee dat gaat me niet lukken, vrees ik..
*best wel trots
*