Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

en vragen of ik de oefeningen die ik op de wii doe wel goed doe
(weekje fitness aangeboden gekregen) 
.
. Het is alleen behoorlijk frusterend af en toe als dat ding begint te miepen dat ik mijn rechter kant niet goed gebruik, steeds scheef sta of wat dan ook. Jahaaaa, dat weet ik, bemoeial...
.
.
. Kimmikky schreef:http://www.amazon.co.uk/Thrustmaster-El ... 377&sr=1-2
ik heb deze, via die link ook besteld
ik gebruik voornamelijk de verhoger & de enkelgewichten en de mat en de tas... mn stappenteller doet t niet en de rest vind ik niet echt nodig
"Gwen schreef:Voor veel toepassingen op de Wii heb je beide handen nodig, heb ik gemerkt, maar neem mijn toevlucht tot Fit Plus en vooral My Fitness Coach Get in Shape. Dat is zo'n fijn programma...! Ik heb er zo'n fitnessbal bij en twee dumbells, en een matje, en soms gebruik ik het balansboard als step. Ik moet dan alleen goed uitkijken dat ik niet misstap, aangezien ik niet voel waar mijn rechter voet precies uithangt .
Als ik een half uurtje met 'm'n coach' geoefend heb pak ik meestal de Wii Fit nog even voor nog wat losse oefeningen, of ik ga tennissen.
Vandeweek heb ik My Fitness Coach Cardio Workout gekocht, maar wat ik er tot nu toe van zie moet je je eerst door een boksprogramma heen werken. Ik heb aangegeven dat ik links (geworden) ben, maar toch moet je de commando's met de rechter afstandsbediening geven. Dat kan ik dus niet, maar dat snapt dat ding natuurlijk niet .

Ga even goed kijken! Siamsmeesje schreef:Afvallen kan zeker, als je het maar inderdaad regelmatig doet. Ik heb bijna een jaar blessurevrij kunnen trainen (kwestie van ziek lijf), 5 dagen per week een half uur My Fitness Coach Get In Shape. Uiteindelijk was ik toch 7,5 kilo kwijt. Mooi dat ik daar heel erg blij mee was

Dus mijn sport zit er weer op voor vandaag!