Zo zijn aardappels ook dikmakers. Daar heb ik 22 jaar geen last van gehad, waarom zou dat nu opeens wel zo zijn?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rianne_ schreef:Ja, avonden inderdaad.. Heerlijk op de bank met iets lekkers er bij.
Purkie, ik ken bijna niemand die niet een heeel klein beetje vet heeft bij de heupen (zwembandjes).Dan kun je nog zo dun zijn, je moet echt een gespierde buik hebben wil je dat niet hebben.
Destino schreef:Het is ook lastig Rianne, in veel dingen zitten veel koolhydraten, zo ook in brood en pasta's volgens mij..
Maar je mag toch wel gewoon goed avondeten enzo hebben? Als je daarbij al geen brood/pasta/aardappels mag eten, wat moet je dan
Het gaat denk toch meer om het snaaien, de koekjes, chips etc.. en dan vooral over de chips & koekjes die met zakken en pakken tegelijk naar binnen gaan
Quellian schreef:Destino schreef:Het is ook lastig Rianne, in veel dingen zitten veel koolhydraten, zo ook in brood en pasta's volgens mij..
Maar je mag toch wel gewoon goed avondeten enzo hebben? Als je daarbij al geen brood/pasta/aardappels mag eten, wat moet je dan
Het gaat denk toch meer om het snaaien, de koekjes, chips etc.. en dan vooral over de chips & koekjes die met zakken en pakken tegelijk naar binnen gaan
Ik heb 4 maanden koolhydraatarm gegeten en ben daar 12kg mee afgevallen
Ik zit nu onder het gewicht dat ik had voor ik ziek en zwanger werd, erg fijn
Ben vorige week begonnen met weer 'normaal' eten (ontbijt 1 boterham, tussendoor fruit, lunch 2 boterhammen, tussendoor nog iets en avondeten) en het blijft nog stabiel.
Fiffill schreef:Ik was trouwens in het buitenland van 53 kilo naar 59 kilo gegaan (en ik kom nooit aan, was al jaren op hetzelfde gewicht)en niet omdat ik zoveel was aangekomen, want dat viel best mee, maar ik kreeg gewoon ineens een hoop spier erbij en dan gaat het hard! Pas een aantal oude broeken ook niet meer goed
omdat mijn kuiten te gespierd zijn nu
purkie schreef:Fiffill schreef:Ik was trouwens in het buitenland van 53 kilo naar 59 kilo gegaan (en ik kom nooit aan, was al jaren op hetzelfde gewicht)en niet omdat ik zoveel was aangekomen, want dat viel best mee, maar ik kreeg gewoon ineens een hoop spier erbij en dan gaat het hard! Pas een aantal oude broeken ook niet meer goed
omdat mijn kuiten te gespierd zijn nu
... dát mot ik niet!! Pas ik straks mijn maatrijlaarzen niet meer
Quellian schreef:Er zijn genoeg 'snoepdingen', alleen moet je ervan houden. Alle muffin- cake- en koeksoorten was niet mijn ding, maar chocolademousse of kokosbonbons kon ik wel waarderen