Zo anders mis je even gelijk de eerste 6 pagina's van het nieuwe topic. Heb even lekker bijgelezen en ik moet nu toch echt wat dingen op mijn verlanglijstje zetten: - Nfu Oh Cuticle Remover - Lush Lemony Flutter - Een glasvijl - Seche Vite topcoat - Een fatsoenlijke basecoat (iemand tips?) En ik wil nog graag: - Een dotting tool - Wat nail art dingetjes om uit te proberen, pennen of van die geinige fruitdingetjes.
Ik vind het alleen vreselijk irritant om in allemaal verschillende webshops één dingetje te moeten bestellen, iemand een idee waar ik een aantal dingen van dit lijstje in één keer kan bestellen? Of een winkel waar ze meerdere dingen hebben? Ik woon in Amsterdam dus qua winkels een hoop keus.
x_Elise
Geplaatst: 16-11-11 13:42
Yeah, de nagellak is binnen! Zal ik foto's maken van de potjes?
Skessa_
Geplaatst: 16-11-11 13:49
@ Jodie: Fatsoenlijke basecoat --> Fix Base Coat van Gosh is echt het allerallerfijnst. Maar uit het assortiment. Misschien ligt ie nog ergens in een rommel bak? Ik heb er iig al 2 uit een rommelbak gevist als back up En goede 2e plek is de Essence nail art base coat.
Thanks Skessa, dan blijft hij gewoon lekker op het lijstje staan .
Ja, die van Essence en Grey Matters lijken echt wel op elkaar . Vind persoonlijk GM wel mooier, de stipjes zijn wat subtieler verwerkt en wat het écht uniek maakt is dat het geen glittertjes zijn. Bij die van essence lijken het wel glittertjes? Maar dat weet ik niet zeker. Vind die van essence wel errug mooi . Maarja, ik heb GM al . Net bij de kruidvat geweest en heb True Love meegenomen, ze waren ze net in het schap aan het zetten.
Hij is wel leuk die Icicle, Anc. Maar niets voor mij .
Die regenboogjes zijn ook vrij heftig zeg!
Skessa_
Geplaatst: 16-11-11 14:17
Die van Essence zitten volgens mij blauwe glittertjes in? Ik heb ze tenminste allemaal laten liggen Mn zusje heeft wel de blauwe gekocht. Good Old Buffy vond ik trouwens in het flesje wel heel mooi. Maarja, misschien dalijk als ze in de uitverkoop bakken liggen
astra4
Geplaatst: 16-11-11 14:27
Die koetjes zijn briljant! Maar jeetje, op mijn linkerhand zou ik dat al vreselijk moeilijk vinden..laat staan op mijn rechter!
Mooie creaties van Lisa gezien newspaper, stipjes & panterprint, heel mooi gedaan! Maysie : die koetjes zijn echt héél schattig
Straks mijn nieuwe lakje Jade is not my name van Catrice proberen & misschien eens watermarble zou dat mooi zijn als ik duim & ringvinger watermarble met dat lakje & wit, de andere vingers gewoon dat lakje?
Connie
Geplaatst: 16-11-11 14:44
Mijn niet-zo-fatsoenlijke nagelfoto gemaakt met mn telefoon. Dit is dus die grijze uit de essence collectie
Yellowfish
Geplaatst: 16-11-11 14:57
Ik heb een paar dagen geleden op aanraden van DQ een bestelling gedaan bij NailXL en dat pakje lag bij thuiskomst op me te wachten bij de buren keurig verpakt én er zat een kleine chocoladeletter bij in
Had besteld: - Out the Door Topcoat - Nfu Oh Cuticle Remover - Golden Rose Scale Effect #03 - Golden Rose Matte Velvet #106
Als base-coat vind ik de ridge filler van HEMA heel fijn!
Ik heb nu OPI Simmer&Shimmer op
Skessa_
Geplaatst: 16-11-11 15:13
Ik had ridge filler en base coat in 1 van de hema. Vond m verschrikkelijk
SteffiiY
Geplaatst: 16-11-11 15:17
Zo
Ik heb net even een bezoekje gebracht aan de etos, zag nog heel veel nagelproducten/ lakjes staan.. Dus gelijk naar de cassiere gelopen om te vragen of nou echt ALLES onder de actie valt, en toen heeft ze me netjes uitgelegd dat echt alles eronder valt en dat je het gewoon moet zien op 50% korting op alle nagellak spullen. Dus ik heb even mijn inkopen gedaan haha