Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Mareng schreef:Nederlanders hebben nu eenmaal geen stijl......... Ga maar eens naar Italie, Frankrijk of spanje... Daar lopen ze er verzorgd bij!
1Boefje schreef:Ditte Vienna?
Noemen ze ´cool hair´
Citaat:Ik vind een vrouw als Hally Berry prachtig met haar korte haar, en vlgs mij nog vele anderen!
.H_Nalanta schreef:RM94 schreef:TS zegt trouwens niet dat moeders lui zijn maar niet meer de tijd lijken te nemen voor hun uiterlijk in hun drukke bestaan
En dat is erg omdat.......?
laetitia schreef:Geen haar op mijn hoofd dat ik ooit mijn (half) lange haren laat afknippen voor een 'pittig' kort kapsel.
Ben een echt meisje-meisje en als ik later oud en grijs ben, zie ik mijzelf echt niet met een kort kapsel lopen.
Daarnaast kan het ook niet met mijn haar, is veel te dun en te slap voor een kort model.
Mareng schreef:Ik was verleden jaar in Griekenland met een vriendin, ik 40, zij 43, allebei langer haar. Wij waren de enigen! In het hotel dan..Alle Nederlandse vrouwen hadden kort haar.........
laetitia schreef:Geen haar op mijn hoofd dat ik ooit mijn (half) lange haren laat afknippen voor een 'pittig' kort kapsel.
Ben een echt meisje-meisje en als ik later oud en grijs ben, zie ik mijzelf echt niet met een kort kapsel lopen.
Daarnaast kan het ook niet met mijn haar, is veel te dun en te slap voor een kort model.
Quellian schreef:Mareng schreef:Ik was verleden jaar in Griekenland met een vriendin, ik 40, zij 43, allebei langer haar. Wij waren de enigen! In het hotel dan..Alle Nederlandse vrouwen hadden kort haar.........
Ik weet niet hoor, maarre... jij kan nog door voor 25![]()
http://img217.imageshack.us/img217/700/sdc10901s.jpg
maar het is idd wel zo'n stereotype dat je vaak ziet, opgeknipt haar in de nek, voren een middenscheiding en dan een 'vlot' kleurtje erin
Crocs aan en zoals Daphne Deckers het beschreef: "rondsjokkend als een morsige Yeti in een joggingpak
"Wordt door de mannen in mijn vriendenkring ook als gruwel gezien.. en dan zijn ze idd boos als manlief buiten de deur rondkijkt..