Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
shilady schreef:Meloen schreef:Ik zie hier allemaal negatieve ervaringen staan wat betreft keizersnede.
Ik ben 3 week geleden bevallen met keizersnede. Nou, ik doe het zo weer over hoor!
Ik voel me prima.
Ik had wel als pech dat ruggeprik te diep geplaatst is (gebeurt gemiddeld bij 1% vd zwangeren die voor ruggeprik kiezen. Wat zijn de kansen...). Dat is echt hell, vreselijke hoofdpijn krijg je dan.
Maar zelfs dat hè, echt ik neem het voor lief bij 2e keer en zou weer voor keizersnede gaan.
Dus hier helemaal positief!
Wat fijn dat het bij jou goed is gegaan en dat je het zo weer zou doen !
Was het vrijwillig of was het omdat het natuurlijk niet kon?

Dan is het echt een kwestie van een vloek en een zucht en het is er. Erin stoppen duurde wsl. wel langer.
duurde bij mij 40,5 uur en als ze haar niet gehaald hadden had ze er nog in gezeten 
shilady schreef:ook voor andere mensen die bv voor het eerst moeder gaan worden en nog niet weten hoe het allemaal zit
je lijf veranderd gigantisch, komt veel druk op je blaas te staan en die wordt ook naar een andere plek geduwd. MamboBeach schreef:silvana84, vrouwen hebben in NL ook recht op pijnbestrijding hoor, die tijd dat je het niet mag is nu wel voorbij. Alleen een KS zomaar, dat bestaat hier (nog) niet.
shilady, ik heb het gevoel dat je alleen maar de leuke kanten wil horen en dat vind ik prima hoor maar ervaringen en meningen en hoe de zorg hier is gesteld is toch alleen maar eerlijk?
Als ik mag kiezen tussen KS en natuurlijke bevalling zou ik zelf liever een natuurlijk bevalling willen.
Nou, als het allemaal genoeg was die verzekering , dan kregen de mensen in de zorg ook wel meer en hoefden we niet overal op te beknibbelen en kregen we niet meer premie en meer eigen risico... Maar goed, dat zal wel een kromme gedachte van mij zijn dan. 
En wie weet zijn er over een paar jaar weer dingetjes veranderd
shilady schreef:Was ook aan mn buik
Er is nog nergens sprake van en er staat nog niks vast maar dacht dat een beetje informeren wel een goed idee wasEn wie weet zijn er over een paar jaar weer dingetjes veranderd
Ik vind het ook goed hoor dat je een topic hebt geopend, wie weet kom je wat verder!
MamboBeach schreef:shilady schreef:Was ook aan mn buik
Er is nog nergens sprake van en er staat nog niks vast maar dacht dat een beetje informeren wel een goed idee wasEn wie weet zijn er over een paar jaar weer dingetjes veranderd
Wie weet, dat zou zo maar eens kunnen!Ik vind het ook goed hoor dat je een topic hebt geopend, wie weet kom je wat verder!
. Maar de tweede keer kon ik er gelukkig wel snel weer om lachen. Maar aan mijn lijf geen polonaise meer hoor brrrrrr Nikka schreef:MamboBeach schreef:En nogmaals, plastische chirurgie en een KS kun je niet met elkaar vergelijken he?
Dat vind jij, maar dat hangt er maar vanaf wat voor criteria je er aan vast hangt. Het zijn in dit geval allebei electieve invasieve procedures met een bepaald risico.
appels en peren.
Nikka schreef:MamboBeach schreef:En nogmaals, plastische chirurgie en een KS kun je niet met elkaar vergelijken he?
Dat vind jij, maar dat hangt er maar vanaf wat voor criteria je er aan vast hangt. Het zijn in dit geval allebei electieve invasieve procedures met een bepaald risico.