Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meisje_ schreef:Ik ben op vakantie de eerste keer naar de sauna geweest. en ik vond het vreselijk!Het was in bikini, dat was dus al een probleem minder, maar kreeg gwn geen lucht daar binnen:|.
En dikkere mensen in de sauna. Heerlijk toch dat zij zich ook kunnen en mogen ontspannen, en degene die t niet wil zien, kijken toch een andere kant op!
Liek_ schreef:Dat is wel zo MamaMiesje, maar ik denk dat als je het van nature snel warm hebt je misschien niet zo snel naar de sauna toe zal gaan. En als je die eerste keer niet gaat word je ook nooit een getrainde saunagangerOverigens isoleert vet, dus hebben dikkere mensen het over het algemeen zeker wel sneller warm dan iemand met een "normale" maat.
vuurneon schreef:Was eigenlijk benieuwd of hier mensen ook met hun vader naar de sauna zouden gaan?
Mijn vader is ook sauna fan en ik ook, maar ik weet niet of ik met hem wil haha
Mijn schoonouders willen ook wel samen, maar ook daar ben ik wat te preuts voor haha
MamaMiesje schreef:wiebke schreef:.... Als we samen het bubbelbad instappen zie je mensen denken: ´oh my GOD het zijn er TWEE!´
BOMMETJEEEEE!!![]()
Whaha ik zie het helemaal voor me