Sauna liefhebbers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MamaMiesje

Re: Dikkere mensen in de sauna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:44

Gapend gat :')

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:46

Ik ben op vakantie de eerste keer naar de sauna geweest. en ik vond het vreselijk!Het was in bikini, dat was dus al een probleem minder, maar kreeg gwn geen lucht daar binnen:|.

En dikkere mensen in de sauna. Heerlijk toch dat zij zich ook kunnen en mogen ontspannen, en degene die t niet wil zien, kijken toch een andere kant op!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-11 22:06

Herkenbaar Silverwind; het trappetje van het bubbelbad. Maar ik zit er altijd graag uuuuuren in dus ik overwin dat stukje altijd haha

Kana BAH heb net m'n eten op bah dat vind ik ook zo goor ja :r

Vuurneon, NEE al krijg ik geld toe, echt niet met (schoon)ouders :n

Grappig waar allemaal over gepraat wordt in mijn "dikke mensen in sauna topic" :D

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:08

vuurneon schreef:
Heb je dat beeld van je netvlies afgekregen? Hihi

Ja hoor, alleen nu duikt het weer op :+

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:09

meisje_ schreef:
Ik ben op vakantie de eerste keer naar de sauna geweest. en ik vond het vreselijk!Het was in bikini, dat was dus al een probleem minder, maar kreeg gwn geen lucht daar binnen:|.

En dikkere mensen in de sauna. Heerlijk toch dat zij zich ook kunnen en mogen ontspannen, en degene die t niet wil zien, kijken toch een andere kant op!

de sauna is niet alleen sauna maar een combi van warme baden, koude baden, zoutbaden, bubbelbaden, stoombaden, kruidenbaden, sauna's etc.......

ik hou niet van sauna's (het hete houten hok) maar wel van alle andere dingen eromheen

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:15

Wat ik echt goor vond, was ooit dat ik in een bubbelbad zat en toen het stopte met bubbelen dreef er een eh..flubbertje zeg maar. Van een menstruerende vrouw, ofzo... :r
Brrr...ik was er meteen klaar mee zeg maar.

Oeh en ooit in een stoombad dat iemand zei: aaaah lekker zo, oeh ik moet even plassen hoor..>;) en daarna een soort van zucht....>;)
Bon, daarom kun je dus die plasjes op de zitplaatsen wegspoelen en met een wisser navegen maar toch..

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:16

Nee, die hele hete, droge houten hokken houd ik ook niet :n
Ik vind de infra rood heel lekker, daar ga ik sneller van zweten dan een 'gewone' sauna. En de stoomsauna's vind ik ook lekker, vooral die met een luchtje :D

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:17

stoomsauna's zijn heerlijk

GATVERDAMME drijvende flubbertjes ahhhh bah

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:18

Liek_ schreef:
Dat is wel zo MamaMiesje, maar ik denk dat als je het van nature snel warm hebt je misschien niet zo snel naar de sauna toe zal gaan. En als je die eerste keer niet gaat word je ook nooit een getrainde saunaganger ;) Overigens isoleert vet, dus hebben dikkere mensen het over het algemeen zeker wel sneller warm dan iemand met een "normale" maat.

Ik heb blijkbaar mager spek dan want ik ben een echte koukleum :+
Ik krijg het spaansbenauwd in de sauna, ademen gaat moeilijker, hetgeen verbrand of gestoomd wordt slaat op mn longen en dat houd ik niet lang vol :n Ook houd ik er niet van om mijzelf te laten zien, ben wel eens geweest en was blij dat ik onder het mom van: maandelijkse perikelen, mn onderbroek mocht aanhouden :')
Heb alleen heel even gezwommen, 5 min in de sauna gezeten en verder een overheerlijke massage gehad <3

In mn badpak geen probleem, maar niet naakt :n

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:19

vuurneon schreef:
Was eigenlijk benieuwd of hier mensen ook met hun vader naar de sauna zouden gaan?

Mijn vader is ook sauna fan en ik ook, maar ik weet niet of ik met hem wil haha
Mijn schoonouders willen ook wel samen, maar ook daar ben ik wat te preuts voor haha

Gaat moeilijk anders, sauna thuis.
Heb er geen probleme mee!
't Is m'n vader, die heeft m'n pampers ververst en ik heb hem deze zomer op huttentocht nog meppen verkocht in bed _O-

Nuja, hij gaat er vaak wel langer en heter in dan ik, dus 't is niet dat we gezellig halfuurtje in ons nakie zitten tetteren zeg maar

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-11 22:23

gatver, drijvende flubbertjes KOTS !

ik ga eigenlijk altijd naar de sauna voor alle dingen eromheen; alle baden en de bubbels :-)

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:24

ja ik ook, en dan lekker rozig hapjes en een wijntje voor een knapperend haardvuurtje

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:24

Alleen dat dompelbad...die doe ik dus nooit :') Veel te koud, ik ben een mietje :+

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:25

ik ook niet brrrrrrrrrrrrrrr

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:25

Colway schreef:
ja ik ook, en dan lekker rozig hapjes en een wijntje voor een knapperend haardvuurtje

En dan...eigenlijk zonde van het entreegeld :') even een tukje op een van die heerlijke banken in de verschillende zithoekjes daar :P

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:26

hahahah lekker wegdutten inderdaad heeeeerlijk

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-11 22:26

ligt eraan hoe lang je gaat mama miesje :-) Meestal gaan we 's ochtends erin en 's avonds pas weer eruit dus dan relaxen we veel en inderdaad, lekker eten daar, lekker dagje hoor !

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:27

:z

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:29

Mies, je bent een watje, geen warme zweethokken en geen dompelbad.. >;)
Ik vind dat echt zaaaalig!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:30

Hihihi! Ik ga altijd wel onder de koude (nevel)douche ofzo hoor; afkoelen moet wel :j Maar dat dompelbad...dan glijden er ook zo nog stukjes ijs in waar je bij staat...aaargh neeeee!!! :')

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-11 22:31

oh maar dompelbad doe ik ook niet hoor, meestal ijsgrot of een nevel of in de winter naar buiten lopen

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:39

Hier nog een niet zo slanke saunaganger :D Ik zie (in verschillende sauna's) wel vaak dikkere mensen. Gelukkig maar, want als ik de enige zou zijn, zou ik me misschien toch minder op het gemak voelen.

Voor wat betreft de uitspraak dat vet isoleert: dat werkt dus ook de anderer kant op. Het kan juist ook de hitte buitenhouden en de koelte binnen ;) Ik kan prima tegen de hitte, ik moet alleen uitkijken dat mn bloeddruk geen duik neemt als ik eruit ga.

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 12:29

MamaMiesje schreef:
wiebke schreef:
.... Als we samen het bubbelbad instappen zie je mensen denken: ´oh my GOD het zijn er TWEE!´

BOMMETJEEEEE!! :')
Whaha ik zie het helemaal voor me _O-

inderdaad ja :D zaten we lekker in dat bubbelbad.. zegt Shenna: ´leuk he.. al die mensen bekijken!´ ´ schat.. ik zie echt niks zonder bril.. het is al lastig te bepalen of het mannelijk of vrouwelijk is!´ ´ ohja... da´s ook zonde zeg! misschien kun je een gedeelte entreegeld terugvragen?´ ghegheghe denk het niet :P

Valt me wel op dat ´dunne´ mensen in dit topic meer moeite hebben met in hun blote gat rondlopen dan de ´dikke´ mensen??

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 12:49

Drijvende flubbertjes e.d. báááh..

Wat betreft dikkere mensen in de sauna, zou ik juist denken lekker toch? Gaan de poriën mooi van open staan en je reinigt mooi.. behalve door eventuele flubbertjes..

Ik ben dus wel het maatje 36, maar kom dus niet in de sauna en vind het ook niet fijn op het strand, hou er gewoon niet van. En ik hou ook niet van de sauna.. mijn ouders hebben een sauna en jacuzzi thuis, maar ben er nog nooit in geweest, trekt me totaal niet.

Edit; typo
Laatst bijgewerkt door Elan_GV op 08-11-11 12:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 12:52

due flubbertjes werken me nu toch wel op de zenuwen hoor... nou het niet gewoon een snotje geweest kunnen zijn? ook ranzig, maar misschien minder ranzig dan een menstruatieflubbertje... OF het was een stukje van iemand zijn aambei :P kan ook