Nagellaktopic deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:18

Ellee schreef:
Dames, misschien kunnen jullie me helpen!
Ik heb ook een hele collectie[Nou ja in tegenstelling tot jullie is het niks] nagellakjes en wil ze graag op! Maar mijn nagels splijten dankzij mijn kassawerkzaamheden.. ;( Echt het bovenste laagje nagel laat wat los en daar komt lucht onder en dat druk je er zo af. Zo krijg ik allemaal gebrokkelde nagels. Ik heb al een nagelverharder, nagelrescue gebruikt. Ook een nagelbadje werkt niet. Gebruik altijd netjes een basecoat en een topcoat. Maar mijn nagels gaan er door de munten aan denk ik.
Iemand dé tip om dit te voorkomen?

Ik vind de nailrescue van rimmel fijn, maar ik weet niet of je die al hebt gebruikt?
En verder zou ik totdat je nagels aangesterkt zijn je nagels zelf bijhouden door ze niet te lang te laten worden. Als je ze zelf "kort" houdt net voor het punt dat ze gaan scheuren/breken/brokkelen heb je dan al voorkomen.

Zelf draai ik zelf ook wel kassa, dan wel geen uren achter elkaar :+, maar mijn nagels houden het goed uit. Maak ik ga dan ook echt niet de deur uit zonder nagellak, dat geeft ook versteviging bij mij.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:19

yv ik wil swatches!

Ik zweer dat het grootste probleem een vitaminetekort is!
Als ik goed mijn vitamine neem kan ik alles met mijn nagels, als ik weer laks ben, dan breekt het zelfs bij het nagelbed!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:22

Ben al bezig :o . Zoals ik zei.. Geduld is niet echt mijn grootste punt _O- ..

Ik heb geen idee hoe dat afbladderen komt en ook niet hoe je er vanaf komt.. Eigenlijk nooit last van, terwijl mijn "dieet" nou echt niet zo gezond is :=.

lovey_ou

Re: Nagellaktopic deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:27

Transdesign heet het indd! Daar heb ik dus me valse opi vandaan!

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:31

Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 01-11-11 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt

xHelene

aaah hahaha arme Grudrun :')
Ik ben ook heel benieuwd Yv!

Miss_m

Oh deel 2 is er al. Leuk :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:36

lovey_ou : het is niet helemaal waar dat het nep was he.. Er was sprake van dat de OPI's die ze verkochten nep was, maar dan kan ook door OPI zelf de wereld in zijn gebracht omdat hun totally not amused waren bij het feit dat transdesign ze voor een lagere prijs verkocht.. Plus dat volgens mij het grootste probleem van OPI was dat de lakjes online te koop waren, iets wat dat merk geloof ik niet wil. Zijn echt 100.000 hits over op google, maar nergens is echt feitelijk vastgelegd dat het daadwerkelijk om neppe OPI's ging.. Althans.. Ik kon nergens een hit vinden..

Even snel, 1 kleurtje per nagel. Vlnr: Secrets, Wagon Trail, Blue Years Eve, Tinsel Town.
Blue Years Eve en Tinsel Town zijn precies wat ik ervan verwacht had: súperkleurtjes voor kerst en nieuwjaar :D. Zal deze niet zo snel dragen, maar vind ze wel echt heel vet en ook precies wat ik zocht.
Wagon Trail is echt supersupermooi, alleen laat de foto helaas alleen een zwarte nagel zien. In het echt is-ie zwart, met een olijfkleurige gloed: heel gaaf. Die ga ik zo opdoen, zal dan nog een keer een foto proberen te maken waar die wat beter op uitkomt. Alleen Secrets vind ik niet zo, die had ik anders verwacht. Nu is-ie bijna gelijk aan mijn 8 andere rood-tinten :).
Afbeelding

Die beauty and the beach vind ik ook geweldig <3, alleen lijkt hij heel erg op mijn blue lagoon van essence. En dat is echt een van de weinige lakjes van essence die geweldig is!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:51

Hier is Wagon Trail. Zo bijzonder, i love it <3.
Afbeelding

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:54

Mooi hoor!!! Die blue iguana gaat op mijn verlanglijst. Wagon trail en tinsel town zijn ook wel erg gaaf.

Ellee: mss es van die gisttabletten pakken? werkt heel goed voor je haar en je nagels!

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:55

Leuke kleurtjes Yv_! Wagon Trail lijkt me echt heel moeilijk om goed te fotograferen, maar het is echt een prachtig kleurtje! :)
Nou, ik ga dan toch maar eens een PayPal aanmaken, wil heel graag bestellen bij transdesign (scheelt bijna 18 euro voor 9 ChG-lakjes, incl. verzendkosten met nailpolishfashion), maar heb geen creditcard.. Als ik nou maar geen eBay-verslaving krijg.. :=
Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 01-11-11 13:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 13:57

Mooi Yv_ !! Zitten er nou glittertjes in of lijkt dat maar zo?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 14:02

Ja, het is heel apart, bijzonder. Op het eerste gezicht lijkt het zwart, als je dan je nagels in het buitenlicht houdt, is het zwart met een shimmer olijfkleur. Als je in kunstlicht kijkt (in dit geval TL, want heb niet zoveel andere keus op m'n werk ;) ) is-ie weer donkergroen met olijfglittertjes. Ik heb nog een paar foto's gemaakt, van 2 vingers alleen, even in het groot bekijken of je daar goed de juiste kleur ziet.

Kan je ook met paypal betalen Donkerblauw? Ik heb m''n cc gebruikt, durf dat paypal nooit zo goed, wat dat betreft heb ik mijn cc aardig in de hand hahaha :D. Gebruik 'm alleen op vakantie en voor buitenlandse transacties en dat is gelukkig maar 1x per maand max!

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 14:08

Jup, je kan daar ook met PayPal betalen, stond bij de betalingsopties als je wil gaan betalen.
Ikzelf heb het niet zo op PayPal omdat ik anders té makkelijk nutteloze troep kan kopen op eBay en andere sites. :+ Maar aan een creditcard ga ik al helemaal niet beginnen, heb zo'n ding nog nooit nodig gehad, en ik vind 't zonde als ik ervoor moet betalen en er verder niks mee doe. Dus dan maar een PayPal-account aanmaken, en vér uit de buurt van eBay blijven. :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 14:12

Dit is al iets beter.. De eerste is met flits met TL licht erbij, de tweede is zonder flits met wat daglicht (nouja, het is nogal bewolkt) erbij. Kan helaas geen zonnige foto maken ;)..

Afbeelding

Afbeelding

Apart he?

Ow, da's wel handig! Ik heb ooit zo'n account aangemaakt, maar vervolgens niets meer mee gedaan. Dus ik geloof dat ik 0.02 euro heb gejat :P. Hun stortten iets op die account en geloof dat je het weer terug moest storten om 'm te activeren ofzo. Ik weet het allemaal niet meer :D.
Ik heb na mijn vorige vakantie in New York een cc aangevraagd, omdat ik daar een paar keer goed voor paal stond in de winkels toen mijn pinpas het daar niet deed! En ik heb nog wel een wereldpas. Dat wilde ik nooit meer, en gezien het feit dat ik begin dit jaar voor 6 weken naar Zuid Afrika ben geweest en daar binnenlandse vluchten etc. moest boeken, leek het me wel handig. En daarbij ga ik nog wel "regelmatig" naar de States dus sja.. Ik wilde er ook nooit aan, omdat ik ervan overtuigd was dat ik 'm gigantisch zou misbruiken, maar dat valt gelukkig 1000% mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 14:13

Tssss Yv_ heeft de Tinseltown gekocht die ik graag wou bestellen maar niet meer op voorraad was bij transdesign :P Lekker dan ;)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 14:21

Yv_ schreef:
Ow, da's wel handig! Ik heb ooit zo'n account aangemaakt, maar vervolgens niets meer mee gedaan. Dus ik geloof dat ik 0.02 euro heb gejat :P. Hun stortten iets op die account en geloof dat je het weer terug moest storten om 'm te activeren ofzo. Ik weet het allemaal niet meer :D.
Ik heb na mijn vorige vakantie in New York een cc aangevraagd, omdat ik daar een paar keer goed voor paal stond in de winkels toen mijn pinpas het daar niet deed! En ik heb nog wel een wereldpas. Dat wilde ik nooit meer, en gezien het feit dat ik begin dit jaar voor 6 weken naar Zuid Afrika ben geweest en daar binnenlandse vluchten etc. moest boeken, leek het me wel handig. En daarbij ga ik nog wel "regelmatig" naar de States dus sja.. Ik wilde er ook nooit aan, omdat ik ervan overtuigd was dat ik 'm gigantisch zou misbruiken, maar dat valt gelukkig 1000% mee!

Nee, dan is het logisch dat je een creditcard hebt. :) Ikzelf kom over het algemeen niet verder dan Europa, dus dan heb ik aan m'n pinpas wel genoeg. M'n ouders hebben wel een creditcard, en die had ik toen ook bij me toen ik voor stage 2 weken in Zuid-Afrika zat, puur voor noodgevallen.
Haha, ja, hun storten een klein bedrag op je rekening, en die moet je dan weer terugstorten ofzo. Snap er geen hout van, maar 't zal zich allemaal wel vanzelf wijzen. Moet alleen wel 2 tot 3 dagen wachten totdat hun dat testbedrag storten, en dan is pas m'n PP geactiveerd. Kan niet wachten, haha. Wil nu al gaan bestellen! :):)

Wagon Trail is écht heel gaaf! Die gaat ook op m'n verlanglijstje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 14:23

Als je daar op wacht kan je je rekening koppelen aan je paypal account. Dan hoef j geen tegoed op je account te storten maar schrijven ze het bedrag gelijk van je rekening af. Je kan ook nu al geld storten op je paypal account en dan kan je al wel gelijk pp gebruiken.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 14:25

Liek_ schreef:
Als je daar op wacht kan je je rekening koppelen aan je paypal account. Dan hoef j geen tegoed op je account te storten maar schrijven ze het bedrag gelijk van je rekening af. Je kan ook nu al geld storten op je paypal account en dan kan je al wel gelijk pp gebruiken.

Echt? Nou, dat ga ik dan gelijk doen. :D Eens even kijken hoe dat allemaal moet..

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 14:34

Ik snap niet zo heel veel van Paypal. Vind die site erg ingewikkeld.
Laat ze het er altijd zelf afschrijven, dan duurt het iets langer, maar het lukt wel allemaal :P

Ebay is idd erg gevaarlijk. Heb al 11 lakjes gekocht nu op een paar dagen tijd :=

5 x OPI
1 x Kleancolor
5 x Nubar

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 14:35

:wave: Ik heb even een vraagje en denk dat jullie me er wel mee kunnen helpen.
Met wat maken jullie die tekeningetjes op jullie nagels? Met stempels, met een nail art pen of gewoon met een sateprikker o.i.d.?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 14:36

Je kan btw ook je credit card aan je paypal account koppelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 14:37

Yv_ schreef:
Hee Anca.. Pssstt... *\o/* *\o/*
Ze zijn binnen!!! Whoehoee! Gooi die van jou vanmiddag op de post! Dit keer in het doosje, want die was vorige keer helemaal aan gort, nu niet :+.
Beide keren duurde het van bestellen tot op de mat precies 1 week en 1 dag. Ze versturen het de dag na bestellen en dan duurt het een week.
Ik vind het een echte aanrader :j. (vooral gezien er zelfs mensen zijn die nog langer op een bestelling vanuit NL moeten wachten ;) )

Voor de geinteresseerden over transdesign, maar die toch een beetje zitten te twijfelen of dat wel helemaal goed komt: ik bedacht me dat ik net zo goed wel even wat foto's van de verpakking kon maken.
Dit is de tweede bestelling van ons, beide keren waren de lakjes zo netjes verpakt.
[img]http://farm7.static.flickr.com/6094/6302102802_4bce5d10d2.jpg[ /img]
[img]http://farm7.static.flickr.com/6113/6302102808_18b22e9bff.jpg[/ img]
[img]http://farm7.static.flickr.com/6107/6302102812_6311d86332.jpg[/img ]

*\o/* *\o/* *\o/*
Kan niet wachten!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 14:40

Meliaforever schreef:
:wave: Ik heb even een vraagje en denk dat jullie me er wel mee kunnen helpen.
Met wat maken jullie die tekeningetjes op jullie nagels? Met stempels, met een nail art pen of gewoon met een sateprikker o.i.d.?

Met stripers, liners, nailart pennen, penceeltjes, dottingtool, stickertjes.

Ik zie net pas dat jij het bent. Op de haarlemmerstraat zit de op=op voordeelshop (bij de zeeman daarzo), en die verkoopt hele fijne liners, ik geloof 3 voor €5,- van het merk Janet.
Laatst bijgewerkt door tante_trien op 01-11-11 14:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-11 14:45

lesilla schreef:
aah catrice heeft geen zwart :=

Zijn er nog aanraders van zwart die jullie hebben. Liefst zoals black satin

Nero van Gosh! Heel fijn en dekt in 1 laagje. Wel wat prijziger, 7 euro...