Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Ken idd mensen die dat erg vreemd vinden
Ik weet niet beter!
Vind het overigens niet vervelend, met nat haar slapen, als ik de volgende dag niet weg hoef doe ik het gerust, alleen heb ik nooit zin om een half uur eerder op te staan om mijn haar fatsoenlijk te krijgen
Gebruik ook geen washandje, droog me af in de douche zelfs en had zelfs een periode dat ik me in de douche ook aankleedde
Gewoon met nat haar naar bed, daar wordt mijn haar het mooist van

MamaMiesje schreef:Bed opmaken is een takkewerk inderdaad. Maarrrr...NIKS lekkerders als 's avonds fris gedouched in een kraakhelder bedje stappen dat nog zo heerlijk ruikt naar wasverzachter
Vjestagirl schreef:Waarom gebruiken jullie eigenlijk allemaal douchegel/schuim/zeep? Ik merk dat ik net zo schoon ben als een ander, en ik gebruik het nooit. Is het gewoonte? Heb je anders het idee dat je niet schoon wordt?

)

toen ik lang haar had wel hoor, maar nu met kort haar niet. Dan heb ik allemaal van die irritante plukjes die net de andere kant opstaan

Verder nog altijd na het sporten en soms nog 's avonds ook als ik het bijv. koud heb 
Inzepen doe ik met een puff-spons en we hebben een losse douchekop..
Dan kan ik me tijden vermaken haha

)en scheren

Coentjuh schreef:Maar ik begrijp dus dat er mensen zijn die alleen 's ochtends douchen, dus je gaat VIES je bed in.
's ochtends douchen, werken, paarden doen, slapen?
Aaaah nee ik kan echt niet zonder te douchen naar bed!
Sabinee__ schreef:Coentjuh schreef:Maar ik begrijp dus dat er mensen zijn die alleen 's ochtends douchen, dus je gaat VIES je bed in.
's ochtends douchen, werken, paarden doen, slapen?
Aaaah nee ik kan echt niet zonder te douchen naar bed!
Nee, dat je de hele nacht ligt te broeien en te zweten en vervolgens naar je werk gaat is lekker .