Als je het geld had, zou je dan wat aan jezelf laten doen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Als je het geld had, zou je dan wat aan je laten doen?

Ja: Borsten vergroten
104 (20%)
Ja: Borsten verkleinen
18 (3%)
Ja: Liposuctie
85 (16%)
Ja: Buikwandcorrectie/huidcorrectie (bijv. na hevig afvallen)
52 (10%)
Ja: Verjonging in het gezicht (botox, facelift)
26 (5%)
Ja: In het gezicht (nosejob, lippen opspuiten etc)
55 (10%)
Nee
169 (33%)

Totaal aantal stemmen: 509

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-11 12:09

daNiielle_ schreef:
Ik vind een push-up, of bijvoorbeeld een correctie hemd/ondergoed wel wat anders.
In mijn ogen is een borstvergroting ' pronken met andermans veren. '

Maar dat is voor iedereen anders dus ik wil er ook helemaal geen discussie over aan gaan. :)
Begrijp uberhaupt niet waarom de vrouw alles kleiner moet hebben, behalve de borsten. Grote borsten zijn helemaal niet practisch. :=

En pronken met een bh vol vulling is niet pronken met andermans veren :')

Ik denk dat ik een borstvergroting nog meer van jezelf vindt dan een push up bh. Die siliconen zitten tenminste nog in je, kunnen niet weg. Een bh gaat weer uit en dan is t effect ook meteen weer weg.

Maar goed een mening mag je hebben. Al denk ik wel dat je een hoop vrouwen hiermee goed kan kwetsen, al boeit dat je wss toch niet anders ventileerde je hem hier niet.

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:10

Ik zou lumineers of facings op m'n tanden willen. Zodat ze perfect recht staan en een tintje witter zijn. Voor de rest denk ik niets.. zou bang zijn dat het zou mislukken :+

Oja, en alle haren die ik normaal wegscheer laten laseren! Lijkt me zo makkelijk :)

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:12

Focussed schreef:
Maar goed een mening mag je hebben. Al denk ik wel dat je een hoop vrouwen hiermee goed kan kwetsen, al boeit dat je wss toch niet anders ventileerde je hem hier niet.

Wat is dat nou voor een kinderachtige opmerking? >;)

LaVieDivine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:15

nee... sorry, maar tis niet aan mij besteed. We zien er allemaal uit zoals we er uit zien en daar hou ik het bij.
edit: ik mag zelfs om medische reden mijn neus iets laten verbreden, maar zelfs dat laat ik niet doen; ik leg me om te slapen wel in zo'n houding dat ik wèl kan ademhalen :+ het idee alleen al... brr
Laatst bijgewerkt door LaVieDivine op 26-10-11 12:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:15

Ja joh? Misschien maar daar eens kijken wat dat kost. Hier schrok ik me rot van die prijzen!!!

renee16 schreef:
Angeliekje: In Belgie doen ze dit ook, dan zijn de facings alleen van ander materiaal en ongeveer 1/10e van de prijs in NL !.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-11 12:21

daNiielle_ schreef:
Focussed schreef:

Wat is dat nou voor een kinderachtige opmerking? >;)

Je gaat verder niet in op de rest van mij bericht?

Het is een kleine noot naast je bericht. Om je gewoon bewust te maken van t feit dat je veel vrouwen hier misschien mee kan kwetsen. Er zitten genoeg vrouwen met vergrootte borsten op bokt, die zullen t vast met je eens zijn dat ze pronken met andermans veren ;) .
Ik zou zeggen: wat maakt t uit dat t niet echt is? Als iemand er gelukkiger van wordt, wie ben jij om daar dan over te oordelen. De kleren die ik aan heb zijn ook aangeboren, mag ik toch ook trots op zijn.

Billie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:21

Ik zeg ja...
Heel leuk voor de gene die tevreden met zichzelf zijn en sch*t hebben aan wat andere vinden, maar helaas heb ik dat niet.
Ik kijk niet graag in de spiegel en zou het fijn vinden als ik dat wel kon, met een goed gevoel. Ik weet dat ik niet heel lelijk ben, maar aan dat vervelende gevoel verander ik nou eenmaal niks.
Dus als ik het financieel zou kunnen, had ik wel een afspraak gemaakt met de plastisch chirurg :j

Overigens vindt ik een borstvergroting niet pronken met andermans veren, wie zijn veren dan?
Geld het zelfde dan voor make-up? Iemand die dikke lijnen tekend met een potloodje is ok, maar laat je een lijntje m.b.v. permanente make-up zetten dan pronk je met andermans veren? Beetje vreemde interpretatie...

Push-up vindt ik zelf erg leuk, als mijn kleren aan zijn dan... zodra die uitgaat, val je wel door de mand.. erg jammer altijd :+

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:22

onne schreef:
Fijn gevoel is dat he Roxx, stukkie lichter daarboven.

Ja, echt heerlijk! :D En 't is ook mooi geworden vind ik, heel natuurlijk. Als ik over 15 jaar nog een keer moet doe ik het gelijk weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:27

Nee, al had ik al het geld van de wereld, dan nog niet ik niet vrijwillig in dit gezonde lijf snijden. Want dáár gaat het me om: het snijden in een gezond lichaam, puur voor een cosmetische verbetering. Daar kan ik persoonlijk niet zoveel mee.
Ik vind het een heel ander verhaal als je bv heel grote borsten hebt en daar last van hebt, en die dan laat verkleinen. Of als je hele kleintjes hebt waar je psychisch echt last van hebt (al heb ik altijd wat moeite om me dat voor te stellen want persoonlijk vind ik kleine borsten doorgaans mooier dan grote, maar dat terzijde), en je laat ze redelijkerwijs vergroten. Meteen vergroten naar coupe watermeloen vind ik dan weer not done.
Ook een "hersteloperatie" na bv kanker zou ik graag los willen zien hiervan; hier heb ik 100% begrip voor, bv voor het plaatsen van een prothese na borstamputatie.

Maar voor mezelf? Een absolute "nee".

Billie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:31

daNiielle_ schreef:
Mensen die een borstvergroting laten doen zal ik van mijn leven niet begrijpen.
Hoe kan je je nou vrouwelijker/mooier voelen met iets dat eigenlijk helemaal niet van jou is????

Omdat ik dat ook doe met behulp van een beetje make-up, een permanentje in mijn haar of de stijltang erdoor, een leuk kleurtje door mijn haar, gelakte nagels of misschien zelfs acrylnagels, hoge hakken, een push-up bh, correctieondergoed en hoppa ik voel me vrouwelijker en mooier :j

Dit mag dan allemaal iets minder heftig zijn dan je borsten vergroten, maar dit is allemaal nep en niet van jezelf om je mooier of vrouwelijker te voelen.
Ik heb namelijk zelf geen zwarte lijntjes onder mijn ogen of 4 cm wimpers, met make-up wel.
Ik heb ook geen krullen/stijl haar, met een permanent of stijltang wel.
Ik heb geen rode nagels of lange nagels met een wit randje, met nagellak of nepnagels wel.
Ik ben geen 1.75m lang, met hoge hakken wel.
Ik heb geen cup c, maar met een push up wel.
Ik heb geen strak lijf, maar met een correctiebroekje wel.

Mensen die een borstvergroting laten doen zal ik van mijn leven dus wél begrijpen

Lisetj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:33

Billie1 schreef:
daNiielle_ schreef:
Mensen die een borstvergroting laten doen zal ik van mijn leven niet begrijpen.
Hoe kan je je nou vrouwelijker/mooier voelen met iets dat eigenlijk helemaal niet van jou is????

Omdat ik dat ook doe met behulp van een beetje make-up, een permanentje in mijn haar of de stijltang erdoor, een leuk kleurtje door mijn haar, gelakte nagels of misschien zelfs acrylnagels, hoge hakken, een push-up bh, correctieondergoed en hoppa ik voel me vrouwelijker en mooier :j

Dit mag dan allemaal iets minder heftig zijn dan je borsten vergroten, maar dit is allemaal nep en niet van jezelf om je mooier of vrouwelijker te voelen.
Ik heb namelijk zelf geen zwarte lijntjes onder mijn ogen of 4 cm wimpers, met make-up wel.
Ik heb geen rode nagels of lange nagels met een wit randje, met nagellak of nepnagels wel.

Mensen die een borstvergroting laten doen zal ik van mijn leven dus wél begrijpen

Amen! Wauw, perfect verwoord!

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:34

Ik ben nog maar 14 dus hoop dat ik nog wat meer van voren krijg, en ik zou wel mijn tanden willen bleken. Ik heb aanleg voor gele tanden en de tandarts zegt dat een beetje geel juist gezond is,maar ik vind het niet mooi uitzien.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:35

Ik ben heel tevreden met wat ik heb. Ik ben dan geen supermodel, maar vind mezelf absoluut niet lelijk. Ik heb dan een beetje een bolle buik, vetrolletje hier en daar, love handles en mijn borsten zijn prima, hoewel ze niet voldoen aan het perfecte beeld. Ik zou dus helemaal niets aan mezelf laten veranderen.

Behalve...

Mijn gebit. Ik heb een spleetje. Ik heb daar 4 jaar een beugel voor gehad, maar toen die eruit was, ging het al snel weer terug, hoewel het wel minder erg werd. Ze zijn ook best geel. Ik zou dus mijn tanden laten doen en ik zou ook naar de schoonheidssalon gaan, alle vervelende haartjes weg laten laseren. Wat lijkt me dat makkelijk! Niet meer hoeven te scheren! Op zich is het niet heel prijzig, maar nog wel te veel voor me om het er aan uit te willen geven.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:35

Precies Billie1, anders moeten we allemaal maar naakt door het leven gaan, want alles wat niet aangeboren is, zijn andermans veren volgens daNiielle_.

Kana

Re: Als je het geld had, zou je dan wat aan jezelf laten doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:44

Ja!!

Ik zou mijn neus een tikkeltje kleiner maker, zou al het haar weg laten laseren en op mijn 37ste een borstlift :D

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:44

Kana schreef:
en op mijn 37ste een borstlift :D

Dan pas? :D :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:46

Kana schreef:
Ja!!

Ik zou mijn neus een tikkeltje kleiner maker, zou al het haar weg laten laseren en op mijn 37ste een borstlift :D

Dat vind ik dan wel weer grappig om te lezen want ik keek in je profiel om te zien hoe oud je was en je blijkt een bloedmooie meid van 20 te zijn :D
Waarom die borstlift over 17 jaar? :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:46

Voor als het tegen die tijd nodig is denk ik? Nu zal ze het niet nodig hebben :P Net als ik: heb een strakke buik maar je weet nooit dus als het nodig is....dan zou ik dat strak laten trekken.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:48

Ohh ik verwacht dat het dan wel hangt inmiddels, mijn borsten zijn 1 van mijn mooiste uiterlijke eigenschappen, wil er langer trots op zijn. haha!

@Qeullian O dat is een ruime gok, als zwaartekracht eerder gaat opspelen zal dat getal naar beneden gaan :D

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:48

Zon spleetje heb ik ook, een kleintje.. maar ach, perfect recht is ook niet alles.. mijn gebit staat best recht en tis een heeeeel klein spleetje.. laat maar mooi zo :)

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:49

Ik vind kleine spleetjes bij heel veel vrouwen juist enorm sexy staan. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:50

Same here.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:52

maar zo'n spleetje is niet bepaald een dure ingreep hoor.. en kan er heel anders uit zien! :j

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:52

Billie1 schreef:

Nee daar doelde ik niet zo op.
Ik begrijp niet waarom iemand zelfvertrouwen op die manier wil kopen.

Op de een of andere manier komt een borst/billen vergroting toch heel anders over op mij.
En de redenen die mensen er voor hebben vind ik 9 vd 10 keer eerlijk gezegt onzin.
'Omdat ik me gewoon niet vrouwelijk voel' bijvoorbeeld, nou meid, koop een mooie jurk, laat je haar doen, trek hakken aan, make-up op...ga mij wijs maken dat je je dan nog niet vrouwelijk voelt.

Ik mag die mening toch hebben? Vind het jammer dat sommigen zulke voorbarige conclusies hebben.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 12:54

Als je geen tieten hebt kan ik me daar wel iets bij voorstellen!!! Of als je heel behaart bent...