Vooral als mijn oudere zus moest koken. (die kon niet koken

Maar ik heb toch totaal 6 weken bed gehouden en toen ging ik er weer tegenaan.
School, krantenwijk, muziekbandje en dikke verkering.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlouHarlem schreef:Nee ik kom echt nooit bij de dokter. Maar ze zegt; wat willen ze eraan doen en het is maar een kleine kans dat je het hebt..?
MarlouHarlem schreef:Ja ik wil het ook graag weten.. Maar 2 van mn vriendinnen hebben het, en we dronken/drinken uit elkaars glazen bijvoorbeeld..
Goof schreef:MarlouHarlem schreef:Ja ik wil het ook graag weten.. Maar 2 van mn vriendinnen hebben het, en we dronken/drinken uit elkaars glazen bijvoorbeeld..
Maar heb je nu klachten dan?
Mars, goed zo. Ik ben afgelopen week ook weer begonnen met hardlopen. Ben soms echt nog een vaatdoek haha, maar het is wel weer lekker om bezig te zijn en zo wat conditie op te bouwen.
Ik ga morgen ook na maanden niet gewerkt te hebben mijn eerste les weer geven op school. Ben benieuwd hoe moe ik daarna ben.
SuzanLarissa; bij jou duurt het ook al lang zeg!
SuzanLarissa schreef:Ja denk mede doordat ik nog een vorm heb gehad, dus eigenlijk 2 keer pfeiffer.
Kan alles verder wel gewoon, gewoon een hele dag werken. Of druk bezig zijn
Alleen te veel breekt me heel gauw op, zeg maar paar dagen achterelkaar werken trek ik echt niet
Vaak krijg ik dan keelpijn en worden mijn klieren weer dik.
Kan ook elk moment van de dag gewoon in slaap vallen, zo ook op school.
Probeer dan maar is je ogen open te houden echt geen houden aan![]()
Goof schreef:MarlouHarlem schreef:Nee ik kom echt nooit bij de dokter. Maar ze zegt; wat willen ze eraan doen en het is maar een kleine kans dat je het hebt..?
Hoezo is de kans maar klein?
Ik zou het toch wel willen weten, dan kan je er tenminste rekening mee houden.
Liesje, die buikpijn heb jij dus ook. Weet je ook waarna jij het hebt? Eet jij gewoon vlees?